• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.

    Mensen die graag een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    Hyacintho
    Tarth
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Square || Square || Wind
    DiNozzo || DiNozzo || Arcane
    Lazulis || Lazulis || Shadow
    Aire || Grandina || Wind
    DAWSONS || CheeseCupcake || Lightning
    Dorchadais || Dracy || Shadow
    Dauth || DarkSavior || Shadow
    COBAI || Novoselic || Arcane
    Nori || Combattant || Wind
    Woodhouse || Goulding || Water
    Kilicious || Kilicious || Fire
    Maovesa || ColouredWind || Arcane
    Karthus || Erieka || Plague
    Assassin || Niksel || Ice
    Hiraeth || Momsen || Ice
    Oceanic815 || Nestor || Ice
    Ninuturu || Ninuturu || Lightning
    Inquisitor || Yoda || Arcane
    Sempre || Sempre || Light
    Vinception || Vinception || Lightning
    Sterben || skTiger || Plague
    Cyrith || Elladan || Ice
    Yayde || Yayde || Arcane
    Gally || Lumineer || Light
    Feininger || Marthali || Lightning
    Jon || Mercedene || Ice


    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- || -7- || -8- || -9-


    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
          1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
          2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
          3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
          4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
          5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
          1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
          2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
          3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
          4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
          5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
          x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
          x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerde op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
          x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
          x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
          x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
          x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 19:12 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Majikku schreef:
    (...)
    Jammer, geen enkel ras van welke ik fok. Ze zijn wel heel mooi (:


    Welke fok je eigenlijk allemaal?


    Your make-up is terrible

    HATCHLIIIIIIIIINGS :D






    Beiden vrouwtjes :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sterben schreef:
    Er is nu een deal voor een winter wolf cape


    Aaahw crap, ik heb die dingen niet. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Welke fok je eigenlijk allemaal?


    Spirals, Wildclaw en Pearlcatchers ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wil niemand die Wildclaw's hebben? :c


    26 - 02 - '16

    Iemand behoefte aan shrooms? Ik heb er 60.
    Bied maar.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly




    Anyone? 15kT

    Echt helemaal niemand wil mijn babies hebben (no_chears) En dat terwijl de Coatls ondertussen 10k zijn en de Skydancer weg mag voor 8k.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dauth schreef:
    (...)Oh hot damn! Nice deal *O*


    Ja, precies. Ik zat er helemaal met een rekenmachine bij om te berekenen wat het goedkoopst zou zijn, maar hier had ik die niet voor nodig. :'D


    Ik heb trouwens ook een nieuw nestje. De eerste twee zijn mannetjes en de laatste is een vrouwtje. Iemand interesse?


    Ik heb ook nog steeds deze baby's. Een hoop Coatls op dit moment, dus. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inquisitor schreef:
    Echt helemaal niemand wil mijn babies hebben (no_chears) En dat terwijl de Coatls ondertussen 10k zijn en de Skydancer weg mag voor 8k.


    Aw. (no_chears) Ik heb geen flauw idee of dit echt ergens op gebaseerd is, maar ik heb altijd de indruk dat er sowieso veel minder draken verkocht worden tijdens een Holiday, omdat mensen dan meer met andere dingen bezig zijn. Misschien heeft dat er iets mee te maken? Maar ja, ik ken dat. Soms raak je bepaalde draakjes gewoon niet kwijt, om wat voor onbegrijpelijke reden dan ook. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw. (no_chears) Ik heb geen flauw idee of dit echt ergens op gebaseerd is, maar ik heb altijd de indruk dat er sowieso veel minder draken verkocht worden tijdens een Holiday, omdat mensen dan meer met andere dingen bezig zijn. Misschien heeft dat er iets mee te maken? Maar ja, ik ken dat. Soms raak je bepaalde draakjes gewoon niet kwijt, om wat voor onbegrijpelijke reden dan ook. :c


    Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft, ja. Mensen sparen om shrooms te kopen. En momenteel zijn er 4/5 flights aan het profit/dom pushen, dus dat helpt ook niet ;x Dus ik probeer mijn draken gewoon zo veel mogelijk in wanted topics te gooien.

    Ik vind het ook zo apart dat jouw draken niet meteen verkocht worden, van de tweede spoiler, die witte, die zijn vaak heel snel weg ;x En het is zo'n mooi draakje!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Inquisitor schreef:
    (...)

    Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft, ja. Mensen sparen om shrooms te kopen. En momenteel zijn er 4/5 flights aan het profit/dom pushen, dus dat helpt ook niet ;x Dus ik probeer mijn draken gewoon zo veel mogelijk in wanted topics te gooien.

    Ik vind het ook zo apart dat jouw draken niet meteen verkocht worden, van de tweede spoiler, die witte, die zijn vaak heel snel weg ;x En het is zo'n mooi draakje!


    Oh, ik kom echt veel te weinig op de fora en had dus niet eens door dat er ook nog zo'n race voor dominance aan de gang is, maar dat is inderdaad ook niet bevorderlijk voor de gewone verkoop. Je wilt het liefst natuurlijk ook niet dat je draken alleen worden gekocht om meteen te worden geëxalt. :x

    Ugh, ja, ik heb ook geen idee wat het is. Meestal zijn draken van die ouders inderdaad vrij snel verkocht, maar soms is er eentje waarbij ik de prijs maar blijf verlagen en nog steeds wil niemand 'm. Wat vrij raar is, want ze zijn eigenlijk allemaal identiek. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iemand geinteresseerd in deze draakjes? (Oké, iedereen probeert zijn draken te verkopen, maar boeiend)



    Name: Style
    Gender: Male
    Sort: Mirror
    Age: 1 week
    Stats: STR 10      INT 9      AGI 10      VIT 9      DEF 9      MND 9      QCK 9
    Primary: Gold Basic
    Secundary: Rust Basic
    Tertiary: Purple Basic

    Mag gratis weg, maakt niet zoveel uit eigenlijk. Als je wil mag je er ook iets voor geven of ruilen, maar dat hoeft echt niet bij dit draakje.




    Name: Fourcheeses
    Gender: Male
    Sort: Guardian
    Age: 1 week
    Stats: STR 11      INT 11      AGI 11      VIT 11      DEF 10      MND 10      QCK 11
    Primary: Lemon Basic
    Secundary: Silver Basic
    Tertiary: Ice Basic

    Mag gratis weg. Als je er iets voor wilt geven of wilt ruilen, mag, maar hoeft echt niet.



    Name: San
    Gender: Female
    Sort: Spiral
    Age: 5 hours
    Stats: STR 5      INT 6      AGI 9      VIT 6      DEF 5      MND 6      QCK 8
    Primary: White Basic
    Secundary: Ice Basic
    Tertiary Platinum Crackle

    Mag weg vanaf 2K vanwege de Platinum Crackle (of wat je er zelf voor wilt geven en voor jezelf een redelijke prijs is) Met een goed verhaal mag ie ook gratis trouwens. Ik doe haar weg om ruimte in mijn lair te creëren en ik haar zusje toch wat mooier vindt (ze zijn bijna indentiek, alleen een andere vleugelkleur dusja)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 20:04 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een draak die ik wil weg geven of verkopen.




    Deze is niet te koop maar is wel volwassen geworden.



    Als Luyten mannelijk was geweest, hadden deze twee hele gave babydraken gekregen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 10:00 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Deze Snapper is so pretty


    She was only just born :3
    Samen met haar broertje en zusje.
    Heeft iemand interesse in deze draak? :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis