• Hayy.
    ten eerste weet ik niet of het hier goed staat, sorry als het niet goed staat :x

    Voor school moeten wij morgen een modernere versie van Romeo and Juliet opvoeren in de klas. De klas is opgedeeld in groepjes die allemaal hun eigen scènes hebben en laat ik van mijn groepje nou net degene moeten zijn die Juliet. ugh.
    Het probleem is echter dat wij zelf voor kleding moeten zorgen. Wat zouden jullie doen? Ik ben zelf namelijk niet van de jurken maar heb er wel een die ik kan gebruiken

    Jurk of broek met leuk shirt?

    Als moderne Juliet zou ik dragen;


    take me back to the basics and the simple life

    Ook al heb je het verhaal gemoderniseerd, vind ik dat de karakters niet té gemoderniseerd zijn. Het moet geen vintage jurkje zijn, maar een jurkje zou ik wel beter bij het verhaal vinden passen dan een broek + shirt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ook al heb je het verhaal gemoderniseerd, vind ik dat de karakters niet té gemoderniseerd zijn. Het moet geen vintage jurkje zijn, maar een jurkje zou ik wel beter bij het verhaal vinden passen dan een broek + shirt.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    -Ik heb het boek net uit, haha- Ik zelf vind Juliet wel echt een heel vrouwelijk meisje, dus een jurkje lijkt mij beter :]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 15:46 ]


    El Diablo.

    Ik denk dat een jurkje beter past bij het karakter en verhaal, maar als jij je daar niet prettig bij voelt, moet je het vooral niet doen. Je kan altijd je twijfels nog delen met je groepje.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Hmm, als het gemoderniseerd stuk is, zou ik juist voor een broek gaan! Eentje die echt helemaal van deze tijd is, (Gaten in de broek is nu toch in?)
    Daar word het juist leuk van!


    ~My Mind Is Free~

    Een modern jurkje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ondanks dat het moderner moet zijn... vind ik julliet geen type voor een broek


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Scandal schreef:
    Ook al heb je het verhaal gemoderniseerd, vind ik dat de karakters niet té gemoderniseerd zijn. Het moet geen vintage jurkje zijn, maar een jurkje zou ik wel beter bij het verhaal vinden passen dan een broek + shirt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik zou voor het jurkje gaan =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Een lief of casual jurkje van deze tijd c:


    Not all those who wander are lost.

    Achlys schreef:
    Een modern jurkje.

    En als je geen goed jurkje ervoor hebt, kan je er één van je vriendinnen lenen? Mocht het nou zo zijn dat je - je niet prettig voelt om de gehele dag in een jurk rond te lopen, neem dan voor de zekerheid een broek en trui mee. Dan kan je - je omkleden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    En als je geen goed jurkje ervoor hebt, kan je er één van je vriendinnen lenen? Mocht het nou zo zijn dat je - je niet prettig voelt om de gehele dag in een jurk rond te lopen, neem dan voor de zekerheid een broek en trui mee. Dan kan je - je omkleden.


    Ik moet me sowieso omkleden aangezien we in de middag met acrylverf gaan werken haha


    take me back to the basics and the simple life

    ChetUbetcha schreef:
    ik zou voor het jurkje gaan =]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Achlys schreef:
    Een modern jurkje.


    Pretty is just a pretty word.

    Een broek met een shirt, want het is wel een moderne versie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt