• Hayy.
    ten eerste weet ik niet of het hier goed staat, sorry als het niet goed staat :x

    Voor school moeten wij morgen een modernere versie van Romeo and Juliet opvoeren in de klas. De klas is opgedeeld in groepjes die allemaal hun eigen scènes hebben en laat ik van mijn groepje nou net degene moeten zijn die Juliet. ugh.
    Het probleem is echter dat wij zelf voor kleding moeten zorgen. Wat zouden jullie doen? Ik ben zelf namelijk niet van de jurken maar heb er wel een die ik kan gebruiken

    Jurk of broek met leuk shirt?

    Als moderne Juliet zou ik dragen;


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zou voor een jurkje met bloemenprint, of een gewoon zomerjurkje gaan. Als het maar geen glitters heeft, of overkomt als een uitgaansjurkje. :P


    Ik wil een tuin vol egels

    Of misschien een rok met een shirt? Is toch iets anders dan altijd juliet met een jurk, maar toch niet zo als "Huh waarom heeft Juliet een broek aan"


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een jurkje, of een (plooi)rokje. Dat vind ik beter bij haar passen. Jurkjes zijn ook niet per definitie ouderwets, ze komen nog steeds redelijk vaak voor.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 20:58 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een streetstyle fashionista :Y) Daar zie je er nog genoeg met jurk of rok aan, maar dan eerder zo iets dan een casual jurk. Hallo, ze is de dochter van de Capuletti's, she would be freaking fashionable.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    Een streetstyle fashionista :Y) Daar zie je er nog genoeg met jurk of rok aan, maar dan eerder zo iets dan een casual jurk. Hallo, ze is de dochter van de Capuletti's, she would be freaking fashionable.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Een modern jurke. Juliet lijkt me ook echt geen type voor een broer en shirt.


    -