• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo vreemd...
    Toen ik jouw gevoel voor mij nog niet wist en jij mijn gevoel voor jou niet.
    Kon ik mijn gevoel voor je aan de kant zetten!! Zo makkelijk.

    Maar nu het allemaal op tafel ligt, en ik nu van je weet dat jij mij waarschijnlijk niet echt leuk vind.
    Lijkt mijn gevoel voor je alleen maar sterker te zijn geworden.. en zo snel ik je ziet lopen met een ander meisje ontwaakt er bij mij een gigantische groot groen monster en gelijk wil ik je zo graag zoenen...

    Opeens is het een stuk moeilijker om je uit mijn gedachten te bannen. Je zit er 24 uur.
    Klootzak je maakt me in de war... zeg niet steeds dat ik er leuk uit ziet want dan gaat mijn hart sneller kloppen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Flatsound schreef:
    Ed Sheeran was amazing ;D


    It was more than amazing. :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Waarom werkt google niet? ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Epps schreef:
    (...)

    It was more than amazing. :D


    Haha, indeed (;

    +

    Jezus, not again. Als mijn ideeën niet goed genoeg voor je zijn, moet je ze maar zelf bedenken.


    kindness is never a burden.

    Net te horen gekregen dat ik al mijn achterstanden heb weg weten te werken en alsnog aan mijn eind stage kan beginnen ma de kerstvakantie. Kom maar op met die twee diploma's in september!


    I just freaking try but I can't.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Koken blijf ik het leukste van mijn dag vinden :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vanavond mijzelf voor schut zetten voor allemaal mensen. Nervous as fuck.


    Pretty is just a pretty word.

    Zoveel pijn D:

    Muh, niemand D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Khamul schreef:
    (...)

    Ik ken dit zo erg hè. Ik zie soms mensen die gewoon keihard hun best doen voor alles en dan heel veel negatieve dingen meemaken. Daarnaast zie ik dan weer mensen die overal met de pet naar gooien, maar een beetje aanrommelen en die krijgen alle goede dingen. Ik vind dat erg oneerlijk.

    Het ergste gevoel dat ik ervan krijg en waar ik niet tegen kan is onrecht, maar je kunt zoiets moeilijk veranderen. Het enigste dat ik kan doen is hopen dat het ooit anders gaat worden/veranderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stom mobiel. Waarom dit zo plotseling? D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Slept for two hours, felt like a decade.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Derive schreef:
    Net te horen gekregen dat ik al mijn achterstanden heb weg weten te werken en alsnog aan mijn eind stage kan beginnen ma de kerstvakantie. Kom maar op met die twee diploma's in september!


    Wat fijn!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En maar wachten, wachten, wachten, totdat we weer twee weken verder zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it