• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeahhh, eerste acht is binnen, na meer dan een jaar in de zesjescultuur te hebben geleefd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    O, natuurlijk. Hoe kon ik zo dom zijn? Friet is heel gezond! Waar zat ik toch met mijn hoofd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heerlijk, evanescence luisteren tijdens het eten maken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik voel me echt bagger. :c


    26 - 02 - '16

    Doe nou alsjeblieft niet alsof jij nooit iets vergeet. Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het de laatste tijd druk heb?!


    26 - 02 - '16

    Sink your teeth into my flesh.
    (Get undressed, t-taste the flesh.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm a failure.


    26 - 02 - '16

    Blegh, waarom trek ik dingen altijd zo aan?
    Het is niet eens mijn zaal, ugh.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wauw, een 2.4. Blegh, dat wordt herren dus D:


    -

    Doe niet zo overdreven D;
    Staplek is chiller ja, maar je gaat er heus niet dood aan als we die niet nemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shit...... Was ik helemaal blij hem donderdag weer te zien, heeft mn stiefvader vrij genomen, waardoor het niet door kan gaan ): Ik kan wel huilen nu....


    Stenenlikker

    Serieus? Ik ga koffie zetten. Ik heb het gehad.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kom Nikki, je hebt nog een berg schrijfwerk liggen en je moet vanavond ook nog TWD kijken, dus ga eens aan de slag.


    Your make-up is terrible

    Ugh, Mitchell, hou op met het tellen van dingen. Je hoef dingen niet telkens weer aan te raken als je iets neerzet of opruimt. Ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als die psycholoog me woensdag nog altijd geen concreet plan heeft gegeven, dan doe ik mezelf iets ergs aan, ik zweer het. I'm slowly dying inside and nobody cares.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it