• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb 't gevoel dat ik heb gejankt, maar dat heb ik helemaal niet. What the actual fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Argh ):
    It hurts.


    26 - 02 - '16

    OMG, I am sooo excited *O* Ik kan niet wachten totdat mijn project af is. *the feels*


    -

    Alsof ik nog niet genoeg stress heb, ben ik ook nog mijn ov kwijt. Deze week stort ik echt nog in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had die vraag niet moeten stellen aan mezelf. Waar is privacy en een pen met papier als je het nodig hebt? 'Cause this is killin' me rn.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 12:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh. Ik wou dat ik een goede schrijfster was en een story kon schrijven die langer is dan 5000 tot 10.000 woorden :c
    Helaas, helaas, ik kan niet alles hebben..


    26 - 02 - '16

    Wauw... Eerst moeten we twee uur wachten voor we een toets hebben, komt die docent waar we eigenlijk les van hebben het lokaal in stiefelen na een uur en moeten we nog een uur wachten. Kunnen we niet gewoon nu die toets hebben, dan kunnen we eerder weg gaan ook...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo chagrijnig. Een toets die me niet lukt, een trein met 10 minuten vertraging en een moeder die vervelend is. Bah.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 13:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pathetic much.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom is t altijd zo warm na een regenbui? (no_chears)


    -

    Waar is de afstandsbediening gebleven?
    Zo kan ik die vervelende tv niet uitzetten en mijn zusje is foetsie...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Bij de kapperrr :>


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, het einde van The Darkest Powers serie is echt teleurstellend, helemaal niet afgerond. ;c


    Your make-up is terrible

    Ik haat mijn leven beter laat me gewoon dood gaan hebben we dat ook weer gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik haat mijn leven beter laat me gewoon dood gaan hebben we dat ook weer gehad.


    Doe eens niet. Je bent wel sterker dan dat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.