• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een heel seizoen van die serie afgekeken en ik had totaal niet door dat het zo laat was. Damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfff, doe niet zo moeilijk.


    Deep inside, I've never felt alive

    Meh, ik ben zo bang om mijn examens te verknallen. Elke dag tot 12u leren en ik heb het gevoel dat ik juist minder en minder weet dan voor ik begonnen ben.


    Take me to wonderland

    Zoveel koppijn en erge, brandende ogen zijn geen goede samenwerking voor een goede nachtrust.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Zoveel koppijn en erge, brandende ogen zijn geen goede samenwerking voor een goede nachtrust.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Beterschap allebei (:


    26 - 02 - '16

    Had ik me verslapen vanochtend dus heb ik keihard mijn best gedaan om op tijd op school te komen, ben ik bijna een kwartier te vroeg D: Ik had dus best even kunnen ontbijten.

    Ik wil hier weg. Ik gewoon tijdelijk ergens anders wonen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me zo opgesloten hier. Ik wil gewoon weg van mezelf en de wereld hier.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 10:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb zo'n vervelende pijn in mijn rug :c


    26 - 02 - '16

    Het klinkt misschien egoïstisch of hypocriet, maar ik zit nog steeds mee met die dingen. Waarom moeten de goede altijd de slechte dingen overkomen en de slechte, die het juist verdient hebben, niet? This is so unfair.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Het klinkt misschien egoïstisch of hypocriet, maar ik zit nog steeds mee met die dingen. Waarom moeten de goede altijd de slechte dingen overkomen en de slechte, die het juist verdient hebben, niet? This is so unfair.


    Ik ken dit zo erg hè. Ik zie soms mensen die gewoon keihard hun best doen voor alles en dan heel veel negatieve dingen meemaken. Daarnaast zie ik dan weer mensen die overal met de pet naar gooien, maar een beetje aanrommelen en die krijgen alle goede dingen. Ik vind dat erg oneerlijk.


    26 - 02 - '16

    Waarom leren jullie die hond nou nooit wat nuttigs? Een hond leren om de deur open te doen, heeft niks nuttigs voor ons en de hond. Laat haar maar eerst eens stoppen met bijten. En leer jezelf dat ook maar af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik mijn rekenmachine nou had meegenomen, dan had ik.die vragen goed beantwoord en had ik die.laatste.vragen niet in hoeven te.vullen en had ik het gewoon de.eerste.keer.gehaald.+.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga gewoon 17 mensen uitnodigen voor mijn feestje! Volgens mij heb ik nog nooit zoveel mensen uitgenodigd! :') Hoewel ik niet verwacht dat ze allemaal zullen komen, helaas. :/ :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •