• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bat schreef:
    Als die psycholoog me woensdag nog altijd geen concreet plan heeft gegeven, dan doe ik mezelf iets ergs aan, ik zweer het. I'm slowly dying inside and nobody cares.
    Doe niets please...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Yeah, dat was de langste! Nu de rest nog... Hehe.


    Your make-up is terrible

    He he, ik heb het eindelijk door...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    das Meerschweinchen
    Kom op zeg! Ik heb niks met cavia's. Waarom staat dit in de woordenlijst? D: Ik dacht dat ik dit drama achter mij had gelaten!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    This is the scariest tv series ever.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik voel me zo slecht ):


    26 - 02 - '16

    Ik haat mijn humeursverwisselingen en ik ben niet eens het maandelijkse nu. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik verga van de pijn. Dit is echt niet leuk ):


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Ik verga van de pijn. Dit is echt niet leuk ):
    Wat heb je?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Wat heb je?


    Heel erg buikpijn en rugpijn ):


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Heel erg buikpijn en rugpijn ):
    Awh, beterschap!
    Hoe komt 't? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Awh, beterschap!
    Hoe komt 't? (:


    Dankjewel (:
    Ik weet alleen niet waar het vandaan komt. Ik weet wel dat ik me steeds zieker begin te voelen ):


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Dankjewel (:
    Ik weet alleen niet waar het vandaan komt. Ik weet wel dat ik me steeds zieker begin te voelen ):
    Hmm, misschien heb je een virus te pakken?
    Idk, maar ik hoop voor je dat het snel over gaat! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Hmm, misschien heb je een virus te pakken?
    Idk, maar ik hoop voor je dat het snel over gaat! (:


    Dat zou nog wel 'ns kunnen. Ik heb al een washandje gepakt om m'n voorhoofd te koelen en een deken extra om goed warm te blijven. Ik ga maar eens slapen. Hopelijk gaat het snel over idd


    26 - 02 - '16

    Bat schreef:
    Als die psycholoog me woensdag nog altijd geen concreet plan heeft gegeven, dan doe ik mezelf iets ergs aan, ik zweer het. I'm slowly dying inside and nobody cares.

    I care.


    Don't walk. Run, you sheep, run.