• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Pardon?


    Oh fijn dit... moet ik serieus maandag een html-site inleveren over mij van minimaal 5 pagina's, met css en hyperlinks... fuck this, dat ga ik nooit afkrijgen. Waarom heb ik dit niet meegekregen?! Ugh... zo klaar met deze opleiding. Ze kunnen toch niet van mensen die nog nooit iets met html en shit gedaan hebben verwachten dat ze een hele website over hunzelf kunnen maken? Stelletje achterlijke --' En dit telt ook nog mee voor de helft van je eindcijfer, wauw... Fijn...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaaaaaaaaaaah!

    ^^meer denk ik niet :S


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!

    De vrienden van m'n broer zijn echt hilarisch als ze te veel op hebben. x]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ben bang om te gaan slapen want ik ben bang dat ik bang word en dat ik alles wat ik nu heb opgebouwd aan niet-bang-zijn als ik ('s avonds) alleen thuis ben ga weggooien. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Please don't shut me out again
    Please don't slam the door
    You don't have to keep your distance anymore


    Wacht, wacht, wacht, what the fuck? Als zij telkens als excuus gebruikt dat ze het te druk heeft met huiswerk en leren is dat omdat ze ambitieus is, en toen ik dat deed was ik te perfectionistisch en moest ik minder om school stressen? What. The. Fuck. Ik weet 99% zeker dat je het niet beseft, maar au, dit komt best wel hard aan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb ik vandaag nu echt een date gehad en mijn eerste zoen gehad? Ik kijk uit naar date nr. 2! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat het maar snel 19.00 uur is. Ik heb zin in koffie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maybe you should jusT READ a dictionary, bitch.


    help

    Alweer in het ziekenhuis.
    En ik woon 2 en half uur vandaan waardoor ik niet eens kan komen...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eten, het roept me.

          Popcorn. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bhuh :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nee. Nee. Nee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En bedankt, allebei.
    Heb totaal geen zin meer om te gaan schrijven nu.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 20:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een film kijken met popcorn en koffie. Luv. The good life.


    Don't walk. Run, you sheep, run.