• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb je serieus niks anders te doen zo 's ochtends vroeg? (':

    + Wat ben ik blij dat zij van jou af is.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 8:41 ]


    Ed Sheeran, here I come. :]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mugh... een toets van hardware terwijl we letterlijk nog maar 3 keer van de 9 weken les van hem hebben gehad omdat die man er nooit was. Ik hoop maar dat hij een alternatief kan vinden, want de site waarop we huiswerk moesten maken lag er ook telkens uit. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 9:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan mezelf gewoon niet meer serieus nemen met die avatar. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Khamul schreef:
    (...)

    Awwh, wat leuk ;3


    Ja, hihi! c:

    Vernon schreef:
    (...)
    Oeh Myke! Super leuk. (:


    Dank je wel, Miriam! c:

    +

    Hmm, ik vul best veel polls in. Vraag me af hoeveel ik er nu eigenlijk heb ingevuld. Waarom vul ik eigenlijk polls in en vraag ik me dit nu af terwijl ik nu aan PWS kan werken of voor debat van Nederlands wat kan doen? Ugh, ontwijkend gedrag.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 12:23 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jahooor, natuurlijk. Alles is van jou tegenwoordig.
          O meesteres der gestoordheid, hier heb je, je thermosbeker terug. *gooit naar hoofd*

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    At first I thought you were one of the best persons I had ever met, but now you pulled all those nasty stunts I know.what kind of person you really are. And with that you became one of the worst persons I ever met.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap dat je het zwaar hebt – maar ga mij niet af blaffen omdat ik het huis niet heb gepoetst. Ik kan niet én werken aan mijn studie én het gehele huishouden doen. Dat is jóúw taak.


    Ignorant bitch.


    26 - 02 - '16

    Mijn God! Nog 8,5 uren op school. (no_chears)


    -

    Holy whut, so happy, oh gosh. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, laatste uur uitval voor mensen die nu geen debat hebben! Yeshhhhhhhh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Verdomme +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom vraag je niet gewoon alles wat we hebben gedaan in de klas? Ik heb dit nog nooit gezien. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I just push you so hard, you wanna pull away
    Ride you until you nearly break

    Do you think I'm weird and crazy or do you kind of like what I'm made of?


    Don't walk. Run, you sheep, run.