• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm horrible. :W


    help

    Na een lange tijd, anderhalf jaar, mijn haar weer eens gestijlt. Best leuk eigenlijk :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En toen had ik de la van mijn kledingkast gemolesteerd.. ):


    26 - 02 - '16

    Majikku schreef:
    Na een lange tijd, anderhalf jaar, mijn haar weer eens gestijlt. Best leuk eigenlijk :'D

    Moet ik ook weer eens doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Moet ik ook weer eens doen.


    Haha ik doe het nu omdat het te lang word en het dan helemaal poofie gaat zitten. Ik stel de kapper telkens uit. Ik moet er echt heen gaan, hahah.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Haha ik doe het nu omdat het te lang word en het dan helemaal poofie gaat zitten. Ik stel de kapper telkens uit. Ik moet er echt heen gaan, hahah.

    Ik wil juist dat mijn haar 's een keertje doorgroeit :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Ik wil juist dat mijn haar 's een keertje doorgroeit :'D.

    Ruilen? Dat van mij groeit in twee maand zo snel dat de kapper zich er het , pardon, lazeris van schrikt :'D

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 23:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Ruilen? Dat van mij groeit in twee maand zo snel dat de kapper zich er het , pardon, lazeris van schrikt :'D

    Als het 's kon hé! Haha. Ik ben al een tijdje niet naar de kapper geweest, maar het groeit maar niet door :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me zo verdrietig. De hele dag een beetje apathisch op bed liggen... heerlijk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Als het 's kon hé! Haha. Ik ben al een tijdje niet naar de kapper geweest, maar het groeit maar niet door :'D


    Gewoon even de puntjes eraf, waarschijnlijk groeit het dan wel sneller ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik lig in bed, maar moe zijn ho maar. Morgen begint wel de toetsweek... :/

    Mezelf maar even dwingen te gaan slapen denk? Hoewel, ik hoef er pas 9 uur uit- nee, slapen. Nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rot alsjeblieft een eind op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo leuk dat je - je zo druk om me maakt (':


    Derive schreef:
    Wat ben jij een hypocriet persoon. . .



    + het is serieus ongelofelijk wat voor lage streken je uithaalt.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 0:41 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damn, waarom had je niet gewacht tot ik online kwam of zo. Poef, inactief, weg. Hopen dat ik je nog kan contacteren.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 0:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it