• Heeft iemand die film gezien? Ik ben er behoorlijk benieuwd naar, aangezien ik er veel verschillende dingen over hoor. Oh, en de dvd's zijn te koop voor zo'n 80-100 dollar, and idunnowhy. :'D

    http://www.imdb.com/title/tt0101420/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wilde net de trailer gaan kijken, maar het lijkt een enge film. Dus liever niet.
    Want ik kan totaal niet tegen horror films (':


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    De trailer stelt niet veel voor, hoor. ^^ Geen schrikmomenten o.i.d, horror zou ik het persoonlijk niet noemen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Achlys schreef:
    De trailer stelt niet veel voor, hoor. ^^ Geen schrikmomenten o.i.d, horror zou ik het persoonlijk niet noemen.


    Wat is het dan? Ik durf niet te kijken, want als het eng is heb ik wekenlang slaaploze nachten. En daar heb ik niet zoveel zin in :P


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)

    Wat is het dan? Ik durf niet te kijken, want als het eng is heb ik wekenlang slaaploze nachten. En daar heb ik niet zoveel zin in :P

    Ik kan ook niet zo echt tegen horror maar de trailer stelt inderdaad niet veel voor. Je hoort er geen enge geschreeuw of zo in. Je ziet wel dat er mensen worden gemarteld, en spastisch reageren, maar door die beeldkwaliteit is het eigenlijk niet zo eng. :P

    Is heel de film in die beeldkwaliteit? Want dan zou ik die niet zo graag willen zien. :P Verder spreekt het me ook niet echt aan. : )


    Ik wil een tuin vol egels