• Wat is de bedoeling?
    Het is de bedoeling dat je een quiz maakt over het onderwerp ‘Quizlet’ Dit onderwerp kan je zo vrij en zo breed nemen als je zelf maar zou willen, als het uiteindelijk maar betrekking heeft op iets wat te maken heeft met Quizlet. Alle quizzen welke hier worden gepost, krijgen een plekje in de poll. De quiz met de meeste stemmen is de winnaar van deze speciale quizwedstrijd.

    Regels
    * Je mag maar één quiz inleveren. Het is niet mogelijk om deze quiz te veranderen: ingeleverd is ingeleverd. Dit is om te voorkomen dat quizzen worden veranderd terwijl er al door users wordt gestemd.
    * Je quiz moet te maken hebben met het gegeven onderwerp ‘Quizlet’.
    * Je quiz moet minstens acht vragen en drie verschillende uitkomsten bevatten.
    * Je quiz moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een quiz in te leveren die al bestaat (zowel een quiz van jezelf als een quiz van iemand anders > plagiaat). Het is dus de bedoeling dat je iets geheel nieuws inlevert en het je eigen werk is.
    * Als je met verschillende accounts op jezelf/een andere user stemt, riskeer je een OTM – ban. Deze ban houdt in dat je voor drie maanden niet meer mee mag doen aan wedstrijden en niet meer mag stemmen. Daarnaast ben je gediskwalificeerd voor deze speciale quizwedstrijd.


    Inleveren
    * Je quiz kan ingezonden worden tot en met 8 november (dus tot 23.59 uur). Stemmen op de poll kan tot 10 november.
    * Je levert op deze manier in: Username: Titel. Gebruik hierbij geen extra codes (bijvoorbeeld cursief, een andere kleur, een ander lettertype, et cetera). Wanneer je quiz niet op deze manier ingeleverd wordt, wordt deze niet in het topic gezet en zal hij dus niet mee doen met de wedstrijd.


    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    Binnen dit topic – bij Aldea, Camaro, Derive, Inquisitor, Mulleroni, Scandal en Teresa.

    Daarnaast vragen wij jullie. . .
    * Niet te vermelden dat je mee gaat doen. Wanneer je – je quiz hebt ingeleverd, komt je quiz in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Door te geven wanneer je een nieuwe username aan hebt genomen, zodat wij de lijst en de poll up to date kunnen houden.
    * Andermans werk niet af te kraken, geen haat/onrust te zaaien of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen geheel eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet met behulp van meerdere accounts. Daarnaast zouden we het appreciëren als je ook daadwerkelijk de quizzen maakt en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.


    Wat kun je winnen?
    De winnaar krijgt 25 credits.
    *O*

    Inzendingen
    Ryess – Wat weet jij van de geschiedenis van Quizlet?
    Cenation – Wat voor Quizletter ben jij?
    sezeeshea – 50 Shades of Quizlet
    OakenshieId – Op welk crewlid lijk jij het meeste?
    Scandal – Welk effect heeft Quizlet op jou?

    NIEUWE POLL

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 12:56 ]


    •

    sezeeshea: 50 Shades of Quizlet

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 23:24 ]


    Happiness is the best revenge

    Waar kunnen we de poll trouwens vinden? Of komt deze pas online te staan op 9 november?


    Happiness is the best revenge

    sezeeshea schreef:
    Waar kunnen we de poll trouwens vinden? Of komt deze pas online te staan op 9 november?


    De poll wordt inderdaad pas na de uiterlijke inleverdatum online gezet, zodat iedereen een eerlijke kans heeft om stemmen te krijgen. (:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 15:30 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oké, bedankt (:


    Happiness is the best revenge

    Dus ik mag geen oude inzenden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, alleen nieuwe creaties (:

    Ik ben niet zo thuis in het maken van quizzen en kon de informatie niet zo snel vinden, dus hopelijk heeft iemand er een antwoord op. Is er een maximum voor:
    - Het aantal uitkomsten van een quiz
    - Het aantal vragen voor een quiz
    - Het aantal antwoorden per vraag

    Voordat ik veel werk steek in een quiz die eigenlijk niet in het Q-format 'past' :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik ben niet zo thuis in het maken van quizzen en kon de informatie niet zo snel vinden, dus hopelijk heeft iemand er een antwoord op. Is er een maximum voor:
    - Het aantal uitkomsten van een quiz
    - Het aantal vragen voor een quiz
    - Het aantal antwoorden per vraag

    Voordat ik veel werk steek in een quiz die eigenlijk niet in het Q-format 'past' :p


    * Je quiz moet minstens acht vragen en drie verschillende uitkomsten bevatten.

    Het aantal antwoorden per vraag mag je zelf beslissen.


    •

    OakenshieId schreef:
    Ik ben niet zo thuis in het maken van quizzen en kon de informatie niet zo snel vinden, dus hopelijk heeft iemand er een antwoord op. Is er een maximum voor:
    - Het aantal uitkomsten van een quiz
    - Het aantal vragen voor een quiz
    - Het aantal antwoorden per vraag

    Voordat ik veel werk steek in een quiz die eigenlijk niet in het Q-format 'past' :p
    En maximum heb je nooit echt, maar probeer onder de 20 vragen te blijven. Veel vragen kunnen leuk zijn, maar dat verveeld vaak heel veel mensen. Indien je voor veel vragen gaat, neem dan korte antwoorden. Hoe meer uitkomsten hoe leuk, dan heb je veel variëteit. Ik vind een minimum van 7- 8 vragen er onder, vind ik ze niet serieus omdat zo weinig vragen geen betrouwbare uitkomt kan hebben in mijn ogen. maar hier is het minimum automatisch al 8.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 15:53 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^Het gaat me niet om de 'eisen' van deze quiz of de wensen van de users, maar puur om wat kán in de quiz.

    Ik heb een paar vragen die rond de dertien antwoorden hebben, maar ik weet dus niet zeker of dat puur technisch kan en ik heb nu even geen tijd om het te checken. Dus ik hoopte dat iemand dat uit zijn hoofd wist.

    Ik heb dan ook rond de dertien uitkomsten, maar daar is dus geen maximum voor?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    ^Het gaat me niet om de 'eisen' van deze quiz of de wensen van de users, maar puur om wat kán in de quiz.

    Ik heb een paar vragen die rond de dertien antwoorden hebben, maar ik weet dus niet zeker of dat puur technisch kan en ik heb nu even geen tijd om het te checken. Dus ik hoopte dat iemand dat uit zijn hoofd wist.

    Ik heb dan ook rond de dertien uitkomsten, maar daar is dus geen maximum voor?


    Nee daar is inderdaad geen maximum voor (:


    •

    Okee, super. Bedankt.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    ^Het gaat me niet om de 'eisen' van deze quiz of de wensen van de users, maar puur om wat kán in de quiz.

    Ik heb een paar vragen die rond de dertien antwoorden hebben, maar ik weet dus niet zeker of dat puur technisch kan en ik heb nu even geen tijd om het te checken. Dus ik hoopte dat iemand dat uit zijn hoofd wist.

    Ik heb dan ook rond de dertien uitkomsten, maar daar is dus geen maximum voor?
    Zeker niet. Veel antwoorden zijn lastiger dan veel uitkomsten, want de users lezen toch enkel die van hen. Maar en quiz in het idee dat jij hebt, slaat altijd aan, dus daar kan je echt een uitzondering op maken. Anders zijn 5-6 antwoorden per vraag max wel genoeg voor mij, maar zoals ik eerder al zijn, kan je hier zondigen tegen 'deze' regel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, helder. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Succes. Als je nog hulp nodig hebt, zeg je het maar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?