• Wat is de bedoeling?
    Het is de bedoeling dat je een quiz maakt over het onderwerp ‘Quizlet’ Dit onderwerp kan je zo vrij en zo breed nemen als je zelf maar zou willen, als het uiteindelijk maar betrekking heeft op iets wat te maken heeft met Quizlet. Alle quizzen welke hier worden gepost, krijgen een plekje in de poll. De quiz met de meeste stemmen is de winnaar van deze speciale quizwedstrijd.

    Regels
    * Je mag maar één quiz inleveren. Het is niet mogelijk om deze quiz te veranderen: ingeleverd is ingeleverd. Dit is om te voorkomen dat quizzen worden veranderd terwijl er al door users wordt gestemd.
    * Je quiz moet te maken hebben met het gegeven onderwerp ‘Quizlet’.
    * Je quiz moet minstens acht vragen en drie verschillende uitkomsten bevatten.
    * Je quiz moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een quiz in te leveren die al bestaat (zowel een quiz van jezelf als een quiz van iemand anders > plagiaat). Het is dus de bedoeling dat je iets geheel nieuws inlevert en het je eigen werk is.
    * Als je met verschillende accounts op jezelf/een andere user stemt, riskeer je een OTM – ban. Deze ban houdt in dat je voor drie maanden niet meer mee mag doen aan wedstrijden en niet meer mag stemmen. Daarnaast ben je gediskwalificeerd voor deze speciale quizwedstrijd.


    Inleveren
    * Je quiz kan ingezonden worden tot en met 8 november (dus tot 23.59 uur). Stemmen op de poll kan tot 10 november.
    * Je levert op deze manier in: Username: Titel. Gebruik hierbij geen extra codes (bijvoorbeeld cursief, een andere kleur, een ander lettertype, et cetera). Wanneer je quiz niet op deze manier ingeleverd wordt, wordt deze niet in het topic gezet en zal hij dus niet mee doen met de wedstrijd.


    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    Binnen dit topic – bij Aldea, Camaro, Derive, Inquisitor, Mulleroni, Scandal en Teresa.

    Daarnaast vragen wij jullie. . .
    * Niet te vermelden dat je mee gaat doen. Wanneer je – je quiz hebt ingeleverd, komt je quiz in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Door te geven wanneer je een nieuwe username aan hebt genomen, zodat wij de lijst en de poll up to date kunnen houden.
    * Andermans werk niet af te kraken, geen haat/onrust te zaaien of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen geheel eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet met behulp van meerdere accounts. Daarnaast zouden we het appreciëren als je ook daadwerkelijk de quizzen maakt en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.


    Wat kun je winnen?
    De winnaar krijgt 25 credits.
    *O*

    Inzendingen
    Ryess – Wat weet jij van de geschiedenis van Quizlet?
    Cenation – Wat voor Quizletter ben jij?
    sezeeshea – 50 Shades of Quizlet
    OakenshieId – Op welk crewlid lijk jij het meeste?
    Scandal – Welk effect heeft Quizlet op jou?

    NIEUWE POLL

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 12:56 ]


    •

    ^Ik heb inderdaad ook op een andere quiz gestemd. Er zaten genoeg leuke tussen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh de quizen heb ik niet allemaal gedaan, ik moest nogal veel leren.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    We zijn er druk mee bezig (:


    •

    Derive schreef:
    We zijn er druk mee bezig (:


    Dankjewel.c=


    You were born original, don't die as a copy.

          Allerliefste users en deelnemers van de speciale quizwedstrijd,

    Met grote spijt willen wij vermelden dat er een fout is gemaakt gedurende het maken van de poll voor deze wedstrijd. Er deed namelijk een quiz mee welke niet geheel aan de toelatingseisen van de wedstrijd voldeed waardoor we de uitslagen als niet – geldend hebben verklaard. De desbetreffende creator van deze quiz is inmiddels op de hoogte gesteld.
    Hierdoor zal er een nieuwe poll gemaakt worden met de overige quizzen en zal er nog een dag extra gegeven worden om te stemmen. Hierdoor zal de stemming zo eerlijk mogelijk verlopen!

    We hopen dat jullie begrip hebben voor de situatie en alsnog jullie fantastische stemmen laten horen!

    Hier kunnen jullie de nieuwe poll vinden.

    Liefs,
    De moderators

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 12:47 ]


    •

    Ik dacht net 'welke malloot heeft dan weer niet aan de eisen voldaan', blijk ik het zelf te zijn.:|
    Sorry guys, ik had blijkbaar een vraag te weinig en dat is me ontgaan.


    You were born original, don't die as a copy.

    Aah, zonde zeg!


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    Ik dacht net 'welke malloot heeft dan weer niet aan de eisen voldaan', blijk ik het zelf te zijn.:|
    Sorry guys, ik had blijkbaar een vraag te weinig en dat is me ontgaan.


    Dat is ook niet zo vriendelijk om te zeggen. Ook al heb je het nu over jezelf. Het is niet echt vriendelijk ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Dat is ook niet zo vriendelijk om te zeggen. Ook al heb je het nu over jezelf. Het is niet echt vriendelijk ;')


    Als ik het niet zelf was geweest was het ook alleen maar een gedachte gebleven eh.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    OakenshieId schreef:
    Aah, zonde zeg!


    Best wel, maar eh.....nu de echte winnaar eruit is hebben jullie meer kans.:P
    Just kidding ofcourse.


    You were born original, don't die as a copy.

    Dus de poll is tot morgen 11:59?


    Happiness is the best revenge

    Waarom mocht deze dan wel niet als ik vragen mag?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Waarom mocht deze dan wel niet als ik vragen mag?


    Er moesten 8 vragen zijn, de desbetreffende quiz had er maar 7.


    Happiness is the best revenge

    SPECS schreef:
    (...)

    Best wel, maar eh.....nu de echte winnaar eruit is hebben jullie meer kans.:P
    Just kidding ofcourse.


    Je neemt het zo positief op, ik zou mezelf echt voor het hoofd slaan! : P


    Happiness is the best revenge

    Nooit op gelet. Jammer, want ik vond hem wel leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?