• Wat is de bedoeling?
    Het is de bedoeling dat je een quiz maakt over het onderwerp ‘Quizlet’ Dit onderwerp kan je zo vrij en zo breed nemen als je zelf maar zou willen, als het uiteindelijk maar betrekking heeft op iets wat te maken heeft met Quizlet. Alle quizzen welke hier worden gepost, krijgen een plekje in de poll. De quiz met de meeste stemmen is de winnaar van deze speciale quizwedstrijd.

    Regels
    * Je mag maar één quiz inleveren. Het is niet mogelijk om deze quiz te veranderen: ingeleverd is ingeleverd. Dit is om te voorkomen dat quizzen worden veranderd terwijl er al door users wordt gestemd.
    * Je quiz moet te maken hebben met het gegeven onderwerp ‘Quizlet’.
    * Je quiz moet minstens acht vragen en drie verschillende uitkomsten bevatten.
    * Je quiz moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een quiz in te leveren die al bestaat (zowel een quiz van jezelf als een quiz van iemand anders > plagiaat). Het is dus de bedoeling dat je iets geheel nieuws inlevert en het je eigen werk is.
    * Als je met verschillende accounts op jezelf/een andere user stemt, riskeer je een OTM – ban. Deze ban houdt in dat je voor drie maanden niet meer mee mag doen aan wedstrijden en niet meer mag stemmen. Daarnaast ben je gediskwalificeerd voor deze speciale quizwedstrijd.


    Inleveren
    * Je quiz kan ingezonden worden tot en met 8 november (dus tot 23.59 uur). Stemmen op de poll kan tot 10 november.
    * Je levert op deze manier in: Username: Titel. Gebruik hierbij geen extra codes (bijvoorbeeld cursief, een andere kleur, een ander lettertype, et cetera). Wanneer je quiz niet op deze manier ingeleverd wordt, wordt deze niet in het topic gezet en zal hij dus niet mee doen met de wedstrijd.


    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    Binnen dit topic – bij Aldea, Camaro, Derive, Inquisitor, Mulleroni, Scandal en Teresa.

    Daarnaast vragen wij jullie. . .
    * Niet te vermelden dat je mee gaat doen. Wanneer je – je quiz hebt ingeleverd, komt je quiz in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Door te geven wanneer je een nieuwe username aan hebt genomen, zodat wij de lijst en de poll up to date kunnen houden.
    * Andermans werk niet af te kraken, geen haat/onrust te zaaien of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen geheel eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet met behulp van meerdere accounts. Daarnaast zouden we het appreciëren als je ook daadwerkelijk de quizzen maakt en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.


    Wat kun je winnen?
    De winnaar krijgt 25 credits.
    *O*

    Inzendingen
    Ryess – Wat weet jij van de geschiedenis van Quizlet?
    Cenation – Wat voor Quizletter ben jij?
    sezeeshea – 50 Shades of Quizlet
    OakenshieId – Op welk crewlid lijk jij het meeste?
    Scandal – Welk effect heeft Quizlet op jou?

    NIEUWE POLL

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 12:56 ]


    •

    Heb een stem uitgebracht!


    Happiness is the best revenge

    WOOOP WOOOP, het is 12 uur :D


    Happiness is the best revenge

    sezeeshea schreef:
    WOOOP WOOOP, het is 12 uur :D


    Hahaha ik dacht al dat ik de enigste gek zou zijn die aan het wachten was.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha nee ik ook. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yay, ik hou van Quizlet, er zitten hier even gestoorde mensen als mij.=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Hehehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb trouwens ook nog gestemd eerder vandaag, hehe. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ze zijn laaaat.


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha. Ik bedacht me om kwart voor 12 dat ik nog niet op de columns had gestemd dus dat werd heel snel lezen xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    Ze zijn laaaat.


    De Moderators hebben ook een leven buiten Quizlet. De uitslag komt vandaag heus wel online. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Funtom schreef:
    (...)

    De Moderators hebben ook een leven buiten Quizlet. De uitslag komt vandaag heus wel online. :')


    Weet ik, maar ik ben ongeduldig.=') En stipt haha.


    You were born original, don't die as a copy.

    OakenshieId schreef:
    Haha. Ik bedacht me om kwart voor 12 dat ik nog niet op de columns had gestemd dus dat werd heel snel lezen xD


    Slim.=') Ik stem niet op dingen waar ik mee aan doe.


    You were born original, don't die as a copy.

    OakenshieId schreef:
    Haha. Ik bedacht me om kwart voor 12 dat ik nog niet op de columns had gestemd dus dat werd heel snel lezen xD


    Ik heb alleen niet kunnen stemmen bij de verhalen. Ik had geen tijd om ze allemaal te lezen en ik vind het wel fair play om te stemmen als ik alle inzendingen had gelezen, dus dat werd 'm niet. Gelukkig waren er (toen ik rond 11 uur keek) 18 stemmen uitgebracht, dus ik voel me niet al te schuldig. :x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Funtom schreef:
    (...)

    De Moderators hebben ook een leven buiten Quizlet. De uitslag komt vandaag heus wel online. :')


    Ze houden der graag wat spanning in! (yeah)


    Happiness is the best revenge

    SPECS schreef:
    (...)

    Slim.=') Ik stem niet op dingen waar ik mee aan doe.


    Ooh, ik heb wel gestemd bij de quizwedstrijd.
    Niet op mezelf natuurlijk...


    Happiness is the best revenge