• Hii. Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus de moderators mogen het verplaatsen.
    Wat ik wilde vragen is welke tekentablet ik moet kopen en waar ik die moet kopen (bijvoorbeeld waar hij minder duur is of iets). Ik wil mijn tekenen verbeteren en dat wil ik ook graag met Sai Paint Tool doen. Heeft iemand verstand ervan? Het kan ook een beginners tekentablet zijn, maar zolang hij goed werkt, is het goed. (: Mijn budget is €100-€250 en de grootte doet er niet zo toe, zolang ik er goed op kan tekenen.
    Alvast bedankt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 23:09 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat is je budget? Want vanuit hieruit kunnen mensen ook makkelijker voor je zoeken (:

    Heb je ook een bepaalde grootte in gedachten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Wat is je budget? Want vanuit hieruit kunnen mensen ook makkelijker voor je zoeken (:

    Heb je ook een bepaalde grootte in gedachten?


    Mijn budget is €100-€250.
    En de grootte doet er niet zo toe, zolang ik er goed op kan tekenen. Ik zal dit in de beginpost zetten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wacom bamboo/intuos is een leuke om mee te beginnen. :Y)
    Je kan kijken op Bol.com, de Media Markt wilt ze nog wel eens hebben, en de Apple store ook nog af en toe.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 23:11 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wacom, sowieso wacom!


    No growth of the heart is ever a waste

    De Wacom Intuos Pen-Touch Medium schijnt wel goed te zijn. Ik heb een paar recensies gelezen en hij is best aardig.
    Klik



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bovenste uit het filmpje heb ik. Echt een erg fijn tablet, ik heb alleen de struggle dat ik mijn hand te hoog leg dat ik op het menu druk haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik heb een Wacom/Bamboo, en ik ben er erg tevreden mee. Past volgens mij ook in je budget.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb al echt vier jaar of zijn mijn wacom pen tablet. Er is van alles mee gebeurd maar hij werkt nog prima. Kostte ook toen iets van 60 euro? Werkt prima, dus die zou ik echt aanraden. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso