• Beste users

    Graag wil ik mij in naam van alle bemiddelaars, waaronder ook mijzelf, verontschuldigen voor ons uitspattend gedrag dat af en toe eens voorkomt. Wij maken namelijk nogal wat botte en sarcastische opmerkingen, met als resultaat dat sommige users ons liever zien gaan dan komen. Dit past natuurlijk alles behalve bij onze functie als bemiddelaar, want wij zijn er namelijk juist om jullie een gevoel van veiligheid te bieden. Voortaan zullen wij goed nadenken voor wat we neertypen en onze sarcastische ondertoon proberen te minimaliseren tot het minimum. Wij zullen natuurlijk wel eens lachen in de topics waarin dat gepast is, maar op stellingen en gewone topics zullen wij ons best doen om gewoon te reageren.

    Hopelijk aanvaarden jullie onze excuses en zal onze nieuwe manier van communicatie snel zichtbaar zijn.

    Groetjes
    De bemiddelaars.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dauth schreef:
    Dus alleen omdat jullie bemiddelaars zijn mogen jullie niet meer jezelf zijn? Een bemiddelaar moet professioneel zijn tijdens het bemiddelen, daarbuiten boeit het mij geen ruk wat jullie doen of zeggen. Ja, ik vind het netjes dat jullie je excuses aanbieden, maar in mijn ogen is het onnodig.

    Edit: Ik heb net even in dat broek topic gekeken en jezus wat een gezeik om niks. Alwin en Twisty hebben allebei maar 1 sarcastisch bericht geplaatst en zoiets zou men nu wel moeten verwachten van ze. Met die logica zou ik altijd een sarcastische klootzak zijn. :'D


    Maar jij - en de rest hier - bent toch ook geen bemiddelaar? xD

    Ze hebben wel een soort voorbeeldfunctie. En hoewel ik zelf dol ben op sarcasme vind ik niet dat bemiddelaars, toch een soort vertrouwenspersonen, zo op sommige users moeten overkomen. Dus persoonlijk vind ik het wel zo 'professioneel' dat ze daaraan willen werken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Assassin schreef:
    Ik heb niet gemerkt dat mensen erover gelaagd hebben, of heb ik soms iets gemist? 8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Niet aanvaard. Het idee dat Alwin binnenkort alleen lieflijke dingen zegt, bezorgt me de kriebels.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als de bemiddelaars vinden dat ze hun excuses aan moeten bieden dan moeten we dat ook maar gewoon accepteren.
    Om hier nou in discussie te gaan of het wel of niet nodig is helpt de zaak totaal niet. En om dan vervolgens ook nog het topic te plaatsten waar het over gaat waardoor iedereen hun mening kan geven of er nou wel of geen excuses gemaakt moet worden... Waar is dit topic dan goed voor?
    Ik vind het alleen maar goed dat er excuses aangeboden wordt!


    'Nobody said it was easy

    Het is netjes dat jullie je excuses aanbieden, maar ik vind het niet zo zeer nodig. Er zijn wel meer mensen met een voorbeeldfunctie, die zich soms daar niet naar gedragen en die ook niet hun excuses aanbieden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anomaly schreef:
    Niet aanvaard. Het idee dat Alwin binnenkort alleen lieflijke dingen zegt, bezorgt me de kriebels.


    Enkel in Haiku,
    zal ik spreken, u schikkend,
    haiku is lieflijk.

    ----

    Lieflijk doch beleefd,
    vreugde schenkend aan ieder,
    zal ik voortaan zijn

    ----

    Vuilniszak noch lijkzak,
    of ander naar woord beste Nyn,
    zal ik nog uitspreken


    quidquid excusatio prandium pro

    Alleen dan als je je roze hoed op zet, huppelt en met bloemblaadjes strooit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mooi.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nooit last van gehad en vond de opmerkingen vaak gewoon grappig. Ach ja.


    Take me to wonderland

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Maar jij - en de rest hier - bent toch ook geen bemiddelaar? xD

    Ze hebben wel een soort voorbeeldfunctie. En hoewel ik zelf dol ben op sarcasme vind ik niet dat bemiddelaars, toch een soort vertrouwenspersonen, zo op sommige users moeten overkomen. Dus persoonlijk vind ik het wel zo 'professioneel' dat ze daaraan willen werken.


    Dit.
    Ookal heb ik er persoonlijk geen last van. Dit is mijn mening, helemaal! ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Pantomime schreef:
    (...)

    Dit.
    Ookal heb ik er persoonlijk geen last van. Dit is mijn mening, helemaal! ;]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het gaat hem niet zo zeer over dat topic alleen. Ik merk van mijzelf dat ik soms nogal met de mensen hun mening lach tijdens stellingen omdat ze vaak nog te jong zijn om serieus en met de juiste achtergrond te kunnen reageren. Dat is eigenlijk niet zo beleefd van mij. We mogen best lachen en ons zelf zijn, maar we moeten bepaalde grenzen opstellen waar we niet over kunnen. Wij hebben dan niet een even belangrijke voorbeeldfunctie als de mods, maar het is de bedoeling dat mensen naar ons toe komen als ze een probleem hebben, als wij dan een beetje over de schreef gaan met onze reactie komen die mensen waarschijnlijk niet meer naar ons toe als ze een probleem hebben en dat moeten we gewoon kunnen vermijden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?