• THE BACHELOR

    1O mannen worden verteld dat ze 25O,OOO kunnen winnen als ze meedoen aan een tv show. Er zit alleen één addertje onder het gras: Ze moeten doen alsof ze homo zijn, terwijl ze stuk voor stuk hetero zijn. Niemand weet het van elkaar, omdat hen verteld wordt dat ze de enige hetero zijn. De enige die daadwerkelijk op hetzelfde geslacht valt, is de Bachelor –– degene waarvan ze het hart moeten winnen. Hoe ver zouden ze gaan voor een geldprijs? Want met verschillende verleidingen die er zullen zijn, wordt het almaar lastiger. Zeker als de director van het programma een prachtige vrouw is.

    ROLLEN ––
    Bachelor •
          Casper Dean Saxon | Assassin, 1.1
    Vrouwelijke director •
          Ellis Amy Carlyle | Frodo, 1.2
    Kandidaten •
    –– Miguel Huddler | Gardenzio, 1.2
    –– Carlos Alessandro Ramos | Californication, 1.2
    –– Oliver Ari Flynn | IamGroot, 1.4
    –– Jedd Connor Fitzpatrick | Feline, 1.4
    –– OutlawQueen, 1.3


    INVULLIJST
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Speeltopic | Praattopic

    REGELS

    Het speelt zich af in de VS.
    • Leeftijd moet ouder dan 24 zijn.
    • 16+ is toegestaan, wanneer het IC is. OOC wil ik geen ruzie / buitensluiten van anderen niet hebben.
    • Er is een minimum van 300 woorden.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak alleen ik ofwel Assassin nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 0:31 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zie ze wel.


    Your make-up is terrible

    Okay. :Y)
    Wel vreemd dat ie het op mijn mobiel niet laat zien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    Jongens, laat me niet nu al waarschuwen voor de rollen! Vergeet het niet in te vullen of in ieder geval een gedeelte neer te plaatsen.


    Your make-up is terrible

    OutlawQueen schreef:





    Rol:
    Een van de kandidaten
    Volledige naam:
    Elijah 'Eli' Nathaniel Williams
    Leeftijd:
    26
    Afkomst:
    Dublin, Ierland. Zijn accent is best duidelijk hoewel hij het probeert te verbergen. Hij woont op dit moment echter in Londen.
    Uiterlijk:

    Karakter:
    Eli is iemand die erg stil en dromerig is. Hem hoor je niet heel vaak praten, vooral niet met onbekenden. Op anderen afstappen vindt hij erg lastig en hij is dan ook niet iemand die veel vrienden heeft. Toch vindt hij dat niet erg en brengt hij zijn meeste tijd alleen door. Het is ook niet zo dat hij eenzaam leeft, hij heeft genoeg vrienden. Feesten is helemaal niks voor hem, hij zit liever op de bank terwijl hij een film kijkt. Films vindt hij helemaal geweldig. Hij is er zeker van dat hij ooit een beroemde film zal regisseren, maar tot nu toe is het niet zover gekomen.
    Extra:

    Ik heb de foto aangepast en alvast een stukje karakter geschreven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Komt er ook een story? (: anders wil ik daar wel mee helpen als dat nodig is.
    En is Ellis goedgekeurd?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Komt er ook een story? (: anders wil ik daar wel mee helpen als dat nodig is.
    En is Ellis goedgekeurd?

    Nee, ik ga geen story aanmaken. Ik zet de paginanummers erachter.
    En ja, anders had ik haar er niet bijgezet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Seto schreef:



    Rol:
    Kandidaat
    Volledige naam:
    Laurens Erikson
    Leeftijd:
    28
    Afkomst:
    Nederland, hij woont nu in Eindhoven. Laurens is geboren in het boerenstadje Wolvenga. (Friesland)
    Uiterlijk:
    Laurens is voor zijn leeftijd vrij klein, hij rijkt tot de 1.75 en daar is hij vrij vaak mee gepest. Hij werd al op zijn dertiende gezien als brug smurf. Laurens gezicht is een combinatie van rond en hoekig. Zijn kaaklijn loopt vrij hoekig, waarbij zijn kin weer een ronding krijgt. Zijn ogen zijn amandelvormig en hebben een diepblauwe kleur. Hij draagt een bril, doordat hij dingen niet van ver af kan zien.
    Dit was ooit een ongelukje geweest met vuurwerk, daarbij kreeg hij een vuiltje in zijn oog, waardoor hij voor een gedeelte blind is geworden. Laurens lichaam is licht getint door de zon. Zijn lichaamsbouw is gespierd.
    Laurens draagt voornamelijk geruiten bloesjes of donkere kleding. Zijn broeken zijn altijd gescheurd en zitten onder de verf vlekken of grasvlekken.
    Laurens stem heeft een fries accent dat soms verward met wat hij nou werkelijk zegt.
    Karakter:
    Laurens is een rustige jongen. Al vanaf zijn geboorte was hij verlegen, maar hardwerkende jongen. Al van kleins af aan hielp hij de koeien eten geven en de kippeneieren te rapen.
    Zijn hollandse leven bestond dan ook uit boerenkool, kaas en melk.
    Naarmate Laurens groeide werd hij steeds zekerder en steeds vaker hielp hij met meerdere dingen op de boerderij, totdat zijn moeder overleed. Hij had voor een groot gedeelte van zijn leven in depressie gezeten, vanwege zijn moeder. Het helpen op de boerderij werd zwaarder totdat hij op zijn achttienjarige leeftijd bestloot om te verhuizen naar Eindhoven.
    Daar studeerde hij af tot schilder en tegenwoordig heeft hij zijn eigen schildersbedrijf. Laurens accent is nog altijd te horen dat hij uit Friesland komt.
    Laurens heeft een tattoo van zijn moeder op zijn schouderblad laten tatoeeeren om dicht bij haar te zijn. Door de eenzaamheid in zijn appartement, begon hij te denken om wat spannends te doen.
    Op zijn zeventwintigste leeftijd stierf zijn vader doordat de boerderij waar ze in woonde afgebrand was. De dagen waren eenzaam en hij richte het vaak af op zijn schilderijen en kwam steeds minder buiten, alles bestelde hij via internet en kranten. Zijn schilderijen verkocht hij via marktplaats of andere sites.
    Laurens kwam enkel op zijn balkon als hij iets ongewoons zag om te schilderen.
    Extra:
    Laurens is af en toe wat onduidelijk over wat hij bedoeld.

    Done, dit is mijn grootste rol tot nu toe.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 9:30 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wil ook eventueel wel meedoen. Hoeveel tijd krijg ik om mijn rol in te vullen?


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Ik wil ook eventueel wel meedoen. Hoeveel tijd krijg ik om mijn rol in te vullen?

    Ik wilde in eerste instantie het speeltopic morgen openen, omdat er geen kip bijkwam. Alleen nu ik meedoet, wil ik je wel de kans geven het in te vullen. Hoe lang heb je nodig?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een man... Ik reageer alleen misschien niet heel vlot


    Bowties were never Cooler

    Jazzie schreef:
    (...)
    Ik wilde in eerste instantie het speeltopic morgen openen, omdat er geen kip bijkwam. Alleen nu ik meedoet, wil ik je wel de kans geven het in te vullen. Hoe lang heb je nodig?


    Vandaag ben ik op school tot half vijf, misschien heb ik tussendoor nog tijd om de rol in te vullen. Dat weet ik alleen niet zeker.. ;x
    Morgen heb ik nog wel even. Is tot woensdag een optie? ;3


    26 - 02 - '16

    IamGroot schreef:
    Mag ik een man... Ik reageer alleen misschien niet heel vlot

    Ik zet je erbij. (:
    Wat is voor jou 'niet heel vlot'?

    @ Khamul: Dat is prima. Dat zet ik vanmiddag dan wel in het topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    oh dit lijkt me leuk :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jazzie schreef:
    (...)
    Ik zet je erbij. (:
    Wat is voor jou 'niet heel vlot'?

    @ Khamul: Dat is prima. Dat zet ik vanmiddag dan wel in het topic.


    Niet elke dag


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    (...)
    Niet elke dag

    Oh, dat maakt niet uit (:

    @ Sigil: Wil je dat ik je erbij zet? Mhihi.


    Quiet the mind, and the soul will speak.