• THE BACHELOR

    1O mannen worden verteld dat ze 25O,OOO kunnen winnen als ze meedoen aan een tv show. Er zit alleen één addertje onder het gras: Ze moeten doen alsof ze homo zijn, terwijl ze stuk voor stuk hetero zijn. Niemand weet het van elkaar, omdat hen verteld wordt dat ze de enige hetero zijn. De enige die daadwerkelijk op hetzelfde geslacht valt, is de Bachelor –– degene waarvan ze het hart moeten winnen. Hoe ver zouden ze gaan voor een geldprijs? Want met verschillende verleidingen die er zullen zijn, wordt het almaar lastiger. Zeker als de director van het programma een prachtige vrouw is.

    ROLLEN ––
    Bachelor •
          Casper Dean Saxon | Assassin, 1.1
    Vrouwelijke director •
          Ellis Amy Carlyle | Frodo, 1.2
    Kandidaten •
    –– Miguel Huddler | Gardenzio, 1.2
    –– Carlos Alessandro Ramos | Californication, 1.2
    –– Oliver Ari Flynn | IamGroot, 1.4
    –– Jedd Connor Fitzpatrick | Feline, 1.4
    –– OutlawQueen, 1.3


    INVULLIJST
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Speeltopic | Praattopic

    REGELS

    Het speelt zich af in de VS.
    • Leeftijd moet ouder dan 24 zijn.
    • 16+ is toegestaan, wanneer het IC is. OOC wil ik geen ruzie / buitensluiten van anderen niet hebben.
    • Er is een minimum van 300 woorden.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak alleen ik ofwel Assassin nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 0:31 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De lijst is ge-update. Laat me weten als er iets niet klopt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.






    Rol: Kandidaat
    Volledige naam: Oliver Ari Flynn
    Leeftijd: 29, 17 Maart
    Afkomst: Nieuw-Zeeland. Oliver is geboren in Wellington als derde in een gezin van en blank vader en een Maori moeder.
    Uiterlijk: Oliver is een lange magere jongen met een bleke huid, die snel kleurt. De spieren die hij heeft zijn goed zichtbaar, maar zo zijn zijn pezen, aderen en botten. Zijn ogen zijn warm bruin met een duister zwart randje erom, omlijnd met lange donkere wimpers. Van naturen heeft Oliver donkere, bijna zwarte krullen, maar zeker als hij niet gebruind is door de zon verft hij zijn krullen goud tot donker blond. Dat vind hij gewoon mooier staan en dan lijkt hij minder bleek. Oliver heeft een aantal tattooages: Een vlammende vos op zijn borst, over zijn hart, die staat voor wijsheid en passie, wat hij in alles legt wat hij doet. Ook heeft hij een tribal kiwi op zijn pols om hem te herrinderen wat zijn afkomst is. Als laatste heeft hij 13 pootjes in witte inkt van zijn pols naar zijn elleboog lopen. Deze staan voor zijn 2 broertjes, 2 zusjes, zijn ouders en grootouders, en zijn huisdieren. Het laatste pootje wat is toegevoegd kwam toen hij zijn Ierse Wolfshond Nia adopteerde, die inmiddels zijn steun en toeverlaat is.
    Karakter: Oliver is een man met veel verschillende gezichten en uitersten, die een voor een passen bij zijn emoties. Een kant van hem is vrolijk, opgetogen, lief en druk en is echt in voor alles en staat voor iedereen klaar. Het gekste is voor hem nog niet gek genoeg en zijn moed gaat tot ver voorbij wat gezond is voor een mens. Hij is druk, stuitert rond en is echt de clown van het stel die iedereen kan opvrolijken en doen lachen, hoe diep ze ook in de put zitten. Hij is er dan ook altijd als je hem als vriend nodig hebt of een luisterend oor of advies wil hebben, van deze hopeloze optimist. Dit is hij meestal rond zijn vrienden en bekenden, al is sinds het incident in zijn eerste jaar als dieren- en veearts dit ook een stuk minder geworden. Een andere kant van hem, de kant die niemand graag naar boven ziet komen, is zijn duistere kant. Als deze naar boven komt is hij de schrik van velen. Hij is dan koud, meedogenloos, kil, onbevreesd en heel erg wreed. Als deze kant naar boven komt kan degene die hem heeft doen verschijnen beter vluchten, want hij is echt in staat om je luchtpijp eruit te rijten met zijn blote handen. Hij is dan echt bloed link en je wil hem echt niet tegen je hebben in deze staat van doen. Een staat die naar boven komt als je zijn familie of vrienden iets aan doet, aan probeert te doen of überhaupt negatief geven doet. Ook als je negatief over zijn geboorteland of afkomst praat kan deze kant makkelijk naar boven komen. Als derde heb je de hopeloze romanticus. Deze kant van Oliver komt maar weinig naar buiten. Eigenlijk alleen als hij alleen is en verliefd wordt het duidelijk in zijn schrijven. Zijn verliefdheid echt uiten heeft hij namelijk erg veel problemen en moeite mee. Hij durft het eigenlijk niet zo goed. Hoe moedig hij ook lijkt bij zijn vrienden en hoe stoer en onbevreesd hij ook lijkt als hij ze beschermt, zo bang is hij eigenlijk voor afwijzingen, waardoor hij zijn liefde alleen echt durft te tonen door poëzie en short stories. Als laatste heb je de kant die de meeste mensen het vaakst zien: De neutrale behulpzame onleesbare grijze muis. Hij velt eigenlijk geen oordelen over anderen, voor hij hun verhaal heeft gehoord, houd zich vaak ook afzijdig, zeker tegenover vreemden, om eerst hun verhaal te horen en dieper in hun hoofd te kunnen kijken, naar hun motieven, gedachtes en gevoelens, voor hij echt iets zegt of doet. Vaak lijkt hij hierdoor verlegen, maar eigenlijk is hij gewoon stil, omdat hij weinig zinnigs te zeggen heeft en niet zo houd van de kletskous uithangen als hij niets te zeggen heeft over een onderwerp. Vaak zit hij ook gewoon te dromen, dromen over later, dromen over zijn leven, dromen over andere werelden, waar hij dan verder over schrijft in zijn haast onleesbare handschrift in het kleine schrijfblokje wat hij altijd bij zich heeft. Dat is ook echt wat Oliver het liefste doet in zijn vrije tijd: schrijven, al is dat soms wat lastig en is dit weer een gevalletje van schijnbare moed, omdat hij nogsteeds niet een van zijn uitgetypte manuscripten aan iemand laten lezen uit de angst om compleet de grond in geboord te worden. Onder al deze langen zit namelijk een best onzeker jongetje, wat zijn ware gevoelens grotendeels flink weet te onderdrukken tot hij ze eruit kan laten op de pagina's van zijn schrijfblokje of over de toetsen van zijn typmachine. Toch zal hij altijd klaar staan als iemand echt hulp nodig heeft, of hij ze nou kent of niet. Hij valt niet snel op en houd zich erg op de achtergrond terwijl hij in stilte zijn werk doet en zijn leven leeft. Dit stille, haast mysterieuze gedrag is ook veel erger geworden sinds het incident.
    Extra: Oliver is een dieren- en veearts in het gebied rond Wellington. Hij doet hier niet alleen honden en katten, maar ook paarden, koeien, geiten, en wilde dieren. Hij vind het geweldig en leeft echt op door zijn werk, maar met de baasjes of vinders praten vind hij wel nog altijd het minste aan zijn baan. Hij is heel veel liever gewoon met de dieren bezig, dan met de mensen eromheen. Dit is alleen erger geworden na zijn incident.
    Tijdens Oliver's eerste jaar als dieren- en veearts verwikkeld geraakt in een lastige situatie. Zonder het te weten raakte hij verwikkeld in een grootschalige zwendel met racepaarden, die hij elke keer onder zijn hoede kreeg omdat ze plots futloos werden en koliekverschijnselen kregen. Oliver was pienter genoeg om uiteindelijk een patroon te zien en wit poeder te vinden onder de halsters van de paarden en vreemde uitslagen hadden in hun bloedkweekjes. Hij kwam alleen te dichtbij en toen hij uiteindelijk naar de politie wilde gaan vanaf de track ging het mis. Toen hij langs een steegje liep down-town, werd hij erin gesleurd en veel meer herrinderd hij zich er niet meer van, tot het moment dat hij wakker werd in het ziekenhuis met een rechter onderbeen en een linker oog minder en nog wat wonden die zouden helen over de tijd. Inmiddels loopt Oliver met een kunstbeen en heeft hij een glazen oog, waardoor de meesten het niet eens zouden merken, maar het heeft hem met mentaal veel schade opgescheept, net als het feit dat zijn dieptewaarneming grotendeels is verdwenen. Nogsteeds is hij een goede dieren- en veearts, maar hij is wel bang dat het nog een keer zal gebeuren, al zou hij nooit een dier hulp weigeren. Degenen die verantwoordelijk waren voor zijn wonden en de paarden zijn wel opgepakt en zitten inmiddels achter slot en grendel.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 19:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Is Oliver goed?


    Bowties were never Cooler

    Shit :c
    Ik ben dit helemaal vergeten. Morgen op school vul ik hem in. I promise!

    Khamul > Feline


    26 - 02 - '16





    Rol: Kandidaat
    Volledige naam: Jedd Connor Fitzpatrick. Zijn eerste naam betekent 'Beloved of Jehovah' en het is een Hebreeuwse naam. Dit past echter totaal niet bij hem, omdat hij niets heeft met wat voor religie dan ook. Zijn tweede naam betekent 'hondenliefhebber' en dat past dan wel weer bij hem, want hij is dol op honden. De naam is Iers. Zijn achternaam heeft geen specifieke betekenis. Hij wordt het liefst bij zijn voornaam genoemd, omdat hij dat een korte en vlotte naam vindt.
    Leeftijd: Jedd is 30 jaar oud en jarig op 15 april.
    Afkomst: Zijn moeder is Joods en komt uit het Midden Oosten. Zijn vader is een Amerikaan. Jedd is in Amerika geboren in de staat Arizona. Hij is redelijk trots op zijn afkomst. Hij heeft echter geen geweldige band met zijn moeder. Zijn moeder heeft nogal de neiging om het geloof aan hem op te dringen en zijn vader is daar juist heel los in. Hij heeft dus meer met zijn vader dan met zijn moeder.
    Uiterlijk: Jedd valt niet erg op. Hij heeft een doorsnee lengte van ongeveer 1 meter 85 en een normaal postuur. Hij is niet te dun en ook niet te dik. Het enige wat eventueel op zou kunnen vallen zijn - zijn helder blauwe ogen die altijd een heldere glans hebben. Hij heeft bruin haar waar hij erg trots op is. Hij staat vaak lang voor de spiegel om het goed te krijgen. Hieruit kan je ook opmaken dat hij best wel ijdel is. Zijn huid is egaal en is niet al te donker van kleur. Hij komt niet veel buiten, dus bruin wordt hij eigenlijk nooit. Als hij wel buitenkomt kan hij mooi bruin worden, maar aangezien hij een gebruinde huid niet mooi vindt - zit hij toch liever binnen. Jedd is licht gespierd omdat hij minimaal twee keer per week de sportschool bezoekt en daar intensief sport. Hij draagt vaak truien of T-shirts met een spijkerbroek. Ook sneakers kunnen daarbij niet ontbreken. Hij kan zich echter ook wel formeel kleden en dan draagt hij vaak een pak met nette schoenen erbij. Het liefst draagt hij zijn zwarte leren jasje. Jedd heeft geen grote voeten, ongeveer maat 42. Als hij thuis is, is hij vaak in een joggingbroek en een T-shirt te vinden. Hij draagt daarbij zijn zwarte pantoffels. Tattoos of piercings heeft hij niet, want die vindt hij niet mooi. Hij heeft als puber wel een oorbel gehad in zijn rechteroor, maar die heeft hij na een jaar eruit laten halen. Als je goed naar zijn oor kijkt, kan je nog steeds zien waar de oorbel gezeten heeft. Als kind heeft hij voor een tijd een bril gehad en hij heeft nu nog steeds een bril. Hij schaamt zich er echter een beetje voor, omdat hij vindt dat hij geen brillenhoofd heeft. Hierom draagt hij de bril enkel thuis of in de auto, aangezien hij dingen van ver niet goed kan zien.
    Karakter: Jedd was altijd al een einzelgänger. Op de basisschool had hij maar weinig vrienden en contact leggen vond hij moeilijk. Nu groeit hij daar langzaam in, maar is er nog steeds erg onzeker over. Hij is erg gesteld op alleen zijn, omdat hij dan controle heeft op dingen die om hem heen gebeuren. Hij heeft vele slechte ervaringen gehad met 'vriendschappen'. Vriendschappen staat tussen aanhalingstekens, omdat deze vriendschappen niet echt waren en de betreffende personen alleen maar van hem profiteerden. Hierdoor is hij dus in een einzelgänger veranderd. Jedd brengt zijn tijd het liefst door in zijn appartement waar hij enkel zijn hond heeft. Een vriendin heeft hij niet, omdat hij niet zeker is over zijn geaardheid. Jedd is ontzettend onzeker en heeft een pessimistische denkwijze. Dit tekent hem in zijn dagelijks leven, zijn doen en laten. Hij heeft snel een (voor)oordeel klaar over mensen. Hij ergert zich snel aan kleine dingen en dan vooral aan mensen. Er is een vermoeden dat hij een beperking (allicht autisme) heeft, maar dit is niet geheel zeker. Hij bekijkt alles zeer zwart/wit en is nogal koppig. Hij is dwingend, drijft zijn eigen zin door en kan mensen tot waanzin drijven door het continu blijven stellen van vragen die gewoon ronduit belachelijk zijn. Jedd heeft een redelijk goed gevoel voor humor, maar kan sarcasme niet snappen bij andere mensen, ook al maakt hij zelf ook wel eens een sarcastische opmerking. Jedd zou graag een vriend/vriendin willen, want hij ergert zich aan zijn eigen antisociale gedrag.
    Extra: Jedd kon goed leren. Hij haalde altijd erg goede cijfers op school en daar maakte hij zijn 'vrienden' mee. Vrienden staan hier wederom tussen aanhalingstekens, omdat ze profiteerden van hem. Hij moest hun huiswerk maken in ruil voor vriendschap. Hierdoor heeft hij nooit een goed beeld gekregen van hoe vriendschap daadwerkelijk hoort te zijn.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 16:33 ]


    26 - 02 - '16

    Ik maak dit zo even af. Ik moet even brainstormen over het innerlijk.


    Hij is klaar.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 11:01 ]


    26 - 02 - '16

    Can I join in this roleplay?

    Lost_Voice schreef:
    Can I join in this roleplay?

    You can (:
    Ik wil je wel even op de regels wijzen en vragen of je eerder aan een RPG hebt meegedaan?

    @ Feline & IamGroot: Ik zet jullie er nu bij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    @ Feline & IamGroot: Ik zet jullie er nu bij.


    Vind je m'n rol goed genoeg? Als er nog dingen niet kloppen kan ik het zo aanpassen (:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)
    Vind je m'n rol goed genoeg? Als er nog dingen niet kloppen kan ik het zo aanpassen (:

    Je rol was prima, haha. Anders vermeld ik het sowieso wel, dan weet je van hoe en wat.
    Zal vanavond het praat- als zowel speeltopic aanmaken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Je rol was prima, haha. Anders vermeld ik het sowieso wel, dan weet je van hoe en wat.
    Zal vanavond het praat- als zowel speeltopic aanmaken.


    Okido (bloos)
    Ik heb er zin in!


    26 - 02 - '16

    Gardenzio schreef:
    (...)
    You can (:
    Ik wil je wel even op de regels wijzen en vragen of je eerder aan een RPG hebt meegedaan?


    Op deze site niet maar wel een aantal jaar geleden op een andere site.
    Heb de regels doorgelezen. (;

    Lost_Voice schreef:
    (...)
    Op deze site niet maar wel een aantal jaar geleden op een andere site.
    Heb de regels doorgelezen. (;

    Je mag een rol aanmaken en dan lees ik het door, alleen nu ben ik wel al bezig om een praat- als zowel speeltopic aan te maken. Dus wanneer je het niet erg vindt om in te springen, ga je gang.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Seto en OutlawQueen, vergeten jullie je rol niet verder? Er staat dat er meer bijkomt, maar dit is nog niet gebeurt namelijk. Het speeltopic is er al en het zou wel fijn zijn als het klaar is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb mijn rol afgemaakt, ik had het erg druk met school, ik hoop dat hij zo goed is.
    Hij staat op pagina 3.


    Vampire + Servant = Servamp