• Pas op! Dit RPG kan heftige onderwerpen bevatten. -- Niet meedoen als je dit ergens tot aanspoort dus.


    Felton High, een kostschool voor probleemkinderen.
          Je zou denken dat je na een jaar daar op school toch wel een stuk beter "opgevoed" zou zijn, maar hier hebben vooral ouders een hele grote fout gemaakt. De leraren konden op een bepaald moment de leerlingen niet meer aan. -- Een groot deel van deze leerlingen eindigt dan ook vrijwel elke dag in het nablijf-lokaal, dé plek om je nieuwste grappen of protesten met je vrienden te bespreken binnen de muren van de school.
          Toch had je op saaiere plekken terecht kunnen komen. Onderling is er een soort ranglijst ontstaan tussen de leerlingen en als je pech hebt, eindig je onderaan en kan je dagelijks smurrie in je tas verwachten van de kinderen die zich heel wat beter voelen dan de rest. Toch ontstaan er vriendschappen en andere relatie's, mensen zien in wie hun vijanden zijn en wie ze het beste allemaal kunnen ontlopen. -- Maar ze hebben een ding gemeen, ze zitten hier niet zomaar en sommige zijn vastbesloten de leraren het leven zuur te maken, hoe vaak ze ook na mogen blijven door hun actie's.

    Regels.
    -. Wees origineel met de reden waarom je personage hier op school zit. Dit kan vanwege zelfmoordneigingen zijn, doordat hij onhandelbaar was, misschien wel heel iets anders. Het word in ieder geval erg gewaardeerd hier een beetje origineel mee te zijn en niet klakkeloos dat van iemand anders te kopiëren. Eigenlijk gaan alle kinderen waar van hun ouders niet meer wisten wat ze met hen aan moesten, hier naar school.
    -. Algemene regels, en uiteraard geen perfecte personages.
    -. Personages slapen met z'n tweetjes op een kamer, deze tweetallen mogen zelf gemaakt worden.
    -. Probeer zo veel mogelijk met iedereen te spelen! Je mag relatie's van tevoren afspreken, maar ga hier door alsjeblieft niet aan die mensen kleven. We spelen met z'n allen en de school is dan misschien groot. -- Aan het einde van het (hopelijk) eerste speeltopic vind ik het toch wel een must dat je met iedereen een keer hebt staan praten.
    -. Jongens en meisjes een beetje gelijk a.u.b ^^
    -. Minstens 200 woorden per post.
    -. Dingen zoals lesroosters, plattegrond van de school en mogelijkheden tot naar het winkelcentrum gaan etc. komen laten nog. (:

    Rollen
    Meisjes.
    [list][*]Jacelyn Adelaide Romanoff - Sangster[*]Cassandra Adira Monroe - Falahee[*]Gereserveerd - Ryouta[*]Gereserveerd - Valois[*]Melody Vanessa Argent. - Oneira[/list]
    Leraren.
    [list][*]Christopher 'Chris' Yates - TouchofMystery[*]Florence Secundfield - Vivir[*]Bronwyn Alexandra Deyes - Talkhouse[*]Julian Canoy - MistyRocker[/list]
    Jongens.
    [list][*]Jason Marquez. - Aureolus[*]Tyler Jay Castillo-Montez. - Falahee[*]Charles Lance Simmons - Lensherr[*]Scott James Hale. - Oneira[*]Kai Leon Raimonds - Majikku[/list]

    Hun rooster.
    De jongeren krijgen zes lesuren op een dag en hebben soms de keuze een zevende lesuur te blijven zitten voor een workshops gegeven door een bepaalde docent. -- Deze komen later en zijn nu nog niet beschikbaar.
          Ik update dit regelmatig en de lessen die rood zijn gekleurd, vallen uit. Wanneer een groot deel van iedereen het eens is met een bepaalde les / dag uitval zal ik dit doorvoeren.
          De lessen waar een overhoring, proef, toets of S.O word gegeven zijn vetgedrukt. --> Docenten die worden gespeeld en een overhoring willen geven, stuur mij even een GB'tje.

    Tijden.
    [list][*]8.40 - 9:45[*]9:45 - 10:05[*]10:05 - 11:10[*]11:10 - 12:10[*]12:10 - 12:45[*]12:45 - 13:50[*]13:55 - 15:00[*]15:00 - 15:15[*]15:15 - 16:15[/list]
    Maandag.
    [list][*]Aardrijkskunde[*]Pauze.[*]Muziek.[*]Drama[*]Pauze.[*]Engels[*]Geschiedenis[*]Pauze.[*]Wiskunde[/list]
    Dinsdag.
    [list][*]Engels.[*]Pauze.[*]Lichamelijke Opvoeding. [L.O][*]Kunst.[*]Pauze.[*]Natuurkunde.[*]Economie.[*]Pauze.[*]Biologie.[/list]
    Woensdag.
    [list][*]Kunst[*]Pauze.[*]Lichamelijke Opvoeding. [L.O][*]Geschiedenis.[*]Pauze.[*]Drama.[*]Biologie.[*]Pauze.[*]Engels.[/list]
    Donderdag.
    [list][*]Natuurkunde.[*]Pauze.[*]Muziek.[*]Economie.[*]Pauze.[*]Kunstgeschiedenis.[*]Maatschappijleer.[*]Pauze.[*]Wiskunde[/list]
    Vrijdag.
    [list][*]Wiskunde.[*]Pauze.[*]Muziek.[*]Biologie[*]Pauze.[*]Aardrijkskunde[*]Geschiedenis[*]Pauze.[*]Drama[/list]

    Het is wel duidelijk dat ik geen roosters kan maken volgens mij :')


    Kamerindeling + Begin.
    Kamerindeling is gemengd en is met willekeurig loten gedaan.

    Jacelyn + Meisje Ryouta
    Scott + Meisje Valois
    Cassandra + Charles
    Tyler + Kai
    Melody + Jason

    Ze starten gewoon in de lessen. Het is maandagochtend en dat betekend dus dat ze beginnen met Aardrijkskunde / het voorgaande ontbijt. Het is nu acht uur, iedereen word elke ochtend om zeven uur gewekt. -- Ze hebben een uur om zich klaar te maken en vervolgens veertig minuten voor het ontbijt tot de lessen beginnen. (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 16:45 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    [Ik heb mijn bericht waarin ik mijn eten aangereken krijg aangepast, nu wachten tot Talkhouse haar bericht(en) daarop aanpast]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    MistyRocker schreef:
    [Ik heb mijn bericht waarin ik mijn eten aangereken krijg aangepast, nu wachten tot Talkhouse haar bericht(en) daarop aanpast]


    [Ik heb mijn bericht nu leeggemaakt en zal het zo snel mogelijk opnieuw schrijven. (:]

    [Edit: nummer 1 gedaan, nummer 2 is leeg.]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 15:54 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    [Willen jullie hier nog verder?]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    [Willen jullie hier nog verder?]


    [Ja, maar volgens mij is iedereen druk, which is sad]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kai Leon Raimonds

    "Oh, gaan we dat doen? Ik dacht het niet, jongeman, het is belangrijk om de taal goed te beheersen. Bovendien heb je nog geen enkele les van me gehad, hoe weet jij dan nu al dat mijn lessen het niet waard zijn om te volgen?" Ik keek naar Julian en grijnsde licht. Natuurlijk deed ik dit.
    "Je verstoorde me terwijl ik aan het lezen was, dus oprotten. Doe beter iets nuttigs, zoals de Aardrijkskundeles volgen, of zo." Ik moest lachen en bleef juist tegen het bureau aanstaan.
    "Niet zo vriendelijk om dat te zeggen hoor, oprotten. Ik doe je niets kwaad," zei ik terwijl ik een hand door mijn haar haalde. Ik trok mijn wenkbrauw even kort omhoog. Ik keek op doen ik iemand naar binnen zag lopen, Bronwyn.
    "Goedemorgen, Kai, moet jij niet naar je les?" vroeg ze toen en ik schudde mijn hoofd.
    "Náh, ik zit wel goed hier." Ik ging helemaal op het bureau zitten nu en bungelde met mijn benen heen en weer. "Ik heb een hekel aan Aardrijkskunde, ik verveel me er toch maar wat." Bronwyn zei wat tegen Julian over ontbijt en ik keek er naar. Julian leek haar dankbaar te zijn maar richtte zich toen naar mij toe.
    "Heb jij wel iets gegeten?" vroeg hij toen en ik knikte lichtjes. Na een aantal seconden kreeg ik het broodje in mijn handen gedrukt en keek ik even raar naar Julian. "Dit kun je vast wel gebruiken, of niet."
    "Eigenlijk niet, nee... ik heb al gegeten," ik hielt het broodje terug naar hem toe. "Jij niet, dus eet gewoon. Je kunt ons echt niet aan als je niet eet, hoor." Ik knipoogde naar Julian en keek toen even naar Bronwyn. Ik liet mezelf van het bureau glijden en keek even naar de twee. "Niet verliefd worden hoor," grijnsde ik, maar ergens meende ik het ook wel. Maar dat was te horen in het ietwat duistere toontje in mijn stem. Ik rekte mezelf uit en sloeg een arm om Julian heen.
    "Als jij er zo op staat dat ik naar je les kom, dan wil ik heus wel komen." Ik knipoogde even en grinnikte.

    [Wist echt niets, hopelijk kunnen jullie er iets mee. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ben ook slecht in volhouden met rpg's meehh :( ik vind dit echt heel leuk ik zal vanavond iets posten :)]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    MistyRocker schreef:
    [ik ben ook slecht in volhouden met rpg's meehh :( ik vind dit echt heel leuk ik zal vanavond iets posten :)]


    [Ik volg vanavond dan zeker jouw voorbeeld (:]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Bronwyn Alexandra Deyes
    "Niet verliefd worden hoor," de jongen grijnst, een vervelende ondertoon in zijn stem die ik ondertussen gewend ben van mijn leerlingen.
    "Maak je geen zorgen, Kai. Ga jij nou maar gewoon naar je les, zoals van je verwacht wordt." Ik glimlach naar hem terwijl ik met mijn hoofd richting de deur gebaar.
    Hij slaat een arm om Julian heen. "Als jij er zo op staat dat ik naar je les kom, dan wil ik heus wel komen."
    Ik neem nogmaals een slok van mijn koffie en bekijk Julian en Kai. Het is duidelijk dat de jongen hem uit probeert te dagen, dat hij aan het treiteren is. En ik vraag me af of Julian dit vol gaat houden.
    Met veel kabaal schuif ik een stoel van een van de tafels af en ga zitten. Het kan nog wel even duren voor Kai weggaat.
    Mijn benen vouw ik over elkaar en ik neem elke minuut geduldig een slokje van mijn koffie. "Kai, je bent nu zeven minuten te laat voor je les. Als je opschiet kom je misschien nog binnen voordat ze je als absent opgeeft, net zoals veel van je medestudenten."
    Ik weet wel dat mijn woorden geen effect hebben, die hebben ze op weinig leerlingen. Lessen als Aardrijkskunde en Engels zijn niet geliefd - veel jongeren hebben een hekel aan stilzitten. In mijn lessen zijn er vaak meer mensen aanwezig, maar erg soepel verlopen ze alsnog niet - er wordt veel geklierd, geschreeuwd en er gaat er elke dag wel iemand uit. Ik weet niet wat beter is.
    "En als je er morgen niet bent in mijn les weet je wat dat betekent, hè? Twee uur nablijven." Ik houd niet van straffen, alles behalve. Maar sommige leerlingen lijken het niet te leren.
    Ik glimlach naar Julian. Hopelijk leert hij wel snel wat de beste maatregelen zijn, en hoeft hij niet na een maand weggedragen te worden zoals leraren voor ons.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Sometimes I'm hungry in a verbal sense, that's why I don't speak but write.




    Julian Canoy

    Toen ik hem het broodje had gegeven, stribbelde hij tegen.
          "Eigenlijk niet, nee... Ik heb al gegeten. Jij niet, dus eet gewoon. Je kunt ons echt niet aan als je niet eet, hoor." Kai drukte het broodje terug in mijn handen en knipoogde erbij. Ik liet mijn blik ongemakkelijk naar de grond glijden, en besefte dat ze me allebei vast heel raar vonden. Kon ik het maar uitleggen.
    "Niet verliefd worden, hoor," zei hij terwijl hij op mij en Bronwyn doelde en hij sloeg zijn arm om me heen.
          "Maak je geen zorgen, Kai. Ga jij nou maar gewoon naar je les, zoals van je verwacht wordt." Bronwyn knikte in richting van de deur.
          "Als jij er zo op staat dat ik naar je les kom, dan wil ik heus wel komen." Ik gromde binnensmonds en besefte me dat het een behoorlijke klus ging worden om deze jongen een beetje te temmen. Ik schudde zijn arm van me af en wierp een blik op Bronwyn, die luid een van de stoelen naar achter schoof en er plaats op nam. Ze nam een slokje van haar koffie.
          "Kai, je bent nu zeven minuten te laat voor je les. Als je opschiet kom je misschien nog binnen voor ze je als absent opgeeft, net zoals veel van je medestudenten." Ik knikte instemmend.
          "Ze heeft gelijk."
    Ik pakte een andere stoel en schoof die aan het tafeltje waar Bronwyn aan zat. Ik legde mijn ontbijt voor me neer, en begon met tegenzin kleine stukjes van de croissant af te breken om één voor één in mijn mond te stoppen en langzaam weg te kauwen, terwijl ik vanonder mijn wimpers naar Bronwyn keek.
          "En als je er morgen niet bent in mijn les weet je wat dat betekent, hè? Twee uur nablijven." Ze glimlachte naar me, en ik zag haar ergens over nadenken.
          "Straffen uitdelen moet vast niet gemakkelijk zijn," zei ik zachtjes zodat we Kai niet langer in ons gesprek zouden betrekken.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner


    Bronwyn Alexandra Deyes.
    "Straffen uitdelen moet vast niet gemakkelijk zijn," onderbreekt hij mijn gedachten. Ik knik en antwoord hem op hetzelfde volume.
    Ik drink het laatste beetje van mijn koffie en zet de beker op tafel. "Ik vind het vreselijk, maar ik heb geen keuze. Anders lopen ze over me heen."
    Ik kijk met een schuin oog naar Kai, die nog steeds in het lokaal staat.
    "Mijn eerste lesdag vorig jaar was een echte leerschool voor me - een groep jongens kleedde me bijna uit met hun ogen en halverwege de les werd ik in mijn billen geknepen door de leider van het populaire," ik maak aanhalingstekens met mijn vingers om het laatste woord, "groepje. Ik barstte na mijn les in huilen uit en sindsdien weet ik wat ik moet doen - straffen. Hè, Kai?" Hij was aanwezig bij die les - hij lachte enkel toen alles gebeurde - maar ik weet bijna zeker dat hij het zich nog herinnert. De eerste dag van een leraar wordt altijd onthouden, omdat ze dan nog op hun zwakst zijn. "Dat zal jou in ieder geval niet gebeuren."
    Ik staar een tijdje naar zijn handen, die het croissantje stukje voor stukje naar zijn mond brengen. Het geeft me een naar gevoel.
    Ik schuif mijn stoel naar achter en sta op, waarna ik mijn handen schoon wrijf aan mijn rok. "Ik ga roken en dan verder met schilderen. Ik was gestopt, met roken dan, maar ach." Ik glimlach naar Kai en daarna naar Julian. "Als je geen zin hebt om te koken na je lesdag kom je maar langs, ik maak pasta en het is vaak genoeg voor een weeshuis terwijl ik alleen ben."
    Onderweg naar de deur leg ik een hand op Kai's arm. "Naar je les, jij." Ik zeg het met een glimlach, geen enkele dreiging op mijn gezicht. Dat werkt vaak het beste. Met mijn hand op de deurklink draai ik me nogmaals om. "Tot vanavond, Julian." Ik knipoog vriendschappelijk naar hem. Je kunt mijn croissantjes afslaan, maar mijn pasta niet - en daarmee uit.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 19:29 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    [Talkhouse > Frary]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Majikku --> Bostick


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.