• Hallo iedereen!

    Mijn broertje heeft een hamster gekocht. Ze heet Tibbers en is echt super schattig. Ik dacht, ik deel het even met jullie ;3

    Zo ziet ze er uit:




    Is ze niet schattig? ;3

    Voor de mensen die 't willen weten: ze is een Russische dwerghamster.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 19:02 ]


    26 - 02 - '16

    aww wat een cutiepie =3 ik hou van hamsters (had vroeger ook altijd een hamster uwu)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Omg, ze heeft zelfs een Russisch snoetje. Ik ben sinds kort niet meer zo'n fan van zaken die gerelateerd aan Rusland zijn. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Omg, ze heeft zelfs een Russisch snoetje. Ik ben sinds kort niet meer zo'n fan van zaken die gerelateerd aan Rusland zijn. :'D


    Het leukste is nog dat ze niet eens uit Rusland komen, dat ze daar niet oorspronkelijk vandaan komen dan.
    In Engeland heten ze Winter White, leuk toch :3

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Enorm cute, de naam tho, I lol'd xD ik hoor nu echt Annie Tibbers zeggen lawl


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awe, ik heb er zelf recentelijk ook twee gekocht. Eentje is er nu in een bal om mijn voeten heen aan het rennen terwijl de andere een stukje komkommer aanvalt. Actieve beestjes joh, op bepaalde tijden tenminste.

    Maar inderdaad, zoals ik al gelezen had, zou ik wegblijven van knaagstenen en dergelijke. Heb er eens goed onderzoek naar gedaan en er zit inderdaad teveel zout in voor de arme beestjes, en dat is net een van hun zwaktes. Helaas heb ik twee tralieknagers, die daar hun tanden wel aan scherp en kort houden. Misschien een tip... ik had eens gelezen dat ze dol waren op sesamzaadjes, en die van mij houden ervan. Zodra ze het geritsel horen van het bakje worden ze gelijk wakker en gaan ze er honderd procent voor. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Je moet hamsters geen vochtig voedsel geven. Dan kunnen de wangzakken vol raken en kan alles aan elkaar blijven plakken. Zielig voor het beestje en zelf word je er ook niet blij van (:

    De ene hamster kan het wel hebben, de andere niet. Maar het beste is om het niet te doen en het op het voer en knaagstokjes te houden zelf. Of je laat wat brood drogen en geeft ze daar een stukje van

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 7:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Je moet hamsters geen vochtig voedsel geven. Dan kunnen de wangzakken vol raken en kan alles aan elkaar blijven plakken. Zielig voor het beestje en zelf word je er ook niet blij van (:

    De ene hamster kan het wel hebben, de andere niet. Maar het beste is om het niet te doen en het op het voer en knaagstokjes te houden zelf. Of je laat wat brood drogen en geeft ze daar een stukje van


    Oh, ik had weer gelezen dat ze voedsel zoals brood niet mochten in verband met gist en dergelijke? In elk geval zijn die van mij altijd blij met een stukje appel of komkommer.


    I'm your little ray of pitch black.

    CherokeeRose schreef:
    (...)

    Oh, ik had weer gelezen dat ze voedsel zoals brood niet mochten in verband met gist en dergelijke? In elk geval zijn die van mij altijd blij met een stukje appel of komkommer.


    Een klein stukje brood is beter dan een stukje appel of komkommer ^^
    Je zou ze ook eens in de zoveel tijd een kattenbrokje kunnen geven. Als je katten hebt iig (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 9:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Een klein stukje brood is beter dan een stukje appel of komkommer ^^
    Je zou ze ook eens in de zoveel tijd een kattenbrokje kunnen geven. Als je katten hebt iig (:


    Een gekookt sperzieboontje vinden ze vaak ook erg lekker.


    26 - 02 - '16

    Ik geef de mijne rauwe brocolli of een stukje wortel.

    Oohn, wat een schatje!
    Ze lijkt heel erg op mijn vorige hamster!
    Ik heb al 13 jaar lang hamsters, dus als er ooit een probleem is, mag je het altijd aan me vragen (:


    Mhm?