• Hey hey quizletters!

    Voor ANW moeten we een enquête houden, wat we voor een verslag moeten gebruiken. Nu vroeg ik me af of jullie zou aardig zouden kunnen zijn om deze in te vullen en ons verder te helpen?
    Deze enquête is gericht op leerlingen die binnenkort een studie moeten gan kiezen en wij vragen ons af in hoeverre de afschaffing van de studiefinanciering hun keuze beïnvloed.

    De enquête

    Alvast bedankt!


    Stenenlikker

    Done ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Gedaan c:


    Tijd voor koffie.

    Ingevuld. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Wat is ANW? Ik neem aan dat het niet voor algemene natuurwetenschappen staat :p


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Wat is ANW? Ik neem aan dat het niet voor algemene natuurwetenschappen staat :p


    dit, ik vul m wel in hoor btw :Y)
    maar bedoel je niet like maatschappijleer ofzo want nouja anw.. aglemene natuurwetenschappen.. enquete over studiefinanciering... ik zie het verband niet xp


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Je hebt je enquete zo ingevuld dat studenten deze niet kunnen invullen. Dit vind ik erg jammer. Hopelijk houd je hier in de toekomst rekening mee.
    Ik heb hem alsnog ingevuld. Mijn leeftijd is 19 in plaats van 18 en ik heb 'anders' ingevuld bij mijn niveau.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Je hebt je enquete zo ingevuld dat studenten deze niet kunnen invullen. Dit vind ik erg jammer. Hopelijk houd je hier in de toekomst rekening mee.
    Ik heb hem alsnog ingevuld. Mijn leeftijd is 19 in plaats van 18 en ik heb 'anders' ingevuld bij mijn niveau.

    Er staat in de beginpost dat het een enquete is voor mensen die binnenkort een studiekeuze moeten gaan maken, dus het volgens mij ook niet de bedoeling dat jij hem invult. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Er staat in de beginpost dat het een enquete is voor mensen die binnenkort een studiekeuze moeten gaan maken, dus het volgens mij ook niet de bedoeling dat jij hem invult. ^^


    Juist, maar studenten zijn toch diegene die in aanraking komen met studiefinancieringen en daardoor een mening kunnen vormen gebaseerd op ervaring? Daarnaast kunnen zij een prima beeld geven over hoe zij denken over de huidige situatie en hoe zij zouden reageren als zij in de situatie zouden zitten zoals nu de zesde jaars zitten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ingevuld (:

    Bedankt iedereen!

    ANW staat wel voor algemene natuurwetenschappen. We moeten hiervoor een sociaal wetenschappelijk onderzoek doen. Verder kan ik het verband met ANW ook niet helemaal leggen, haha.

    En idd, deze enquête is gericht op aanstaande studenten, omdat we willen weten in hoeverre de afschaffing van de stufi de keuze zal beïnvloeden. Omdat huidige studenten deze nog gewoon hebben, is hun keuze voor hun studie ook niet beïnvloed door de afschaffing hiervan.
    We waren eigenlijk ook van plan om te kijken naar de mening van huidige studenten, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Bedankt iedereen!

    ANW staat wel voor algemene natuurwetenschappen. We moeten hiervoor een sociaal wetenschappelijk onderzoek doen. Verder kan ik het verband met ANW ook niet helemaal leggen, haha.

    En idd, deze enquête is gericht op aanstaande studenten, omdat we willen weten in hoeverre de afschaffing van de stufi de keuze zal beïnvloeden. Omdat huidige studenten deze nog gewoon hebben, is hun keuze voor hun studie ook niet beïnvloed door de afschaffing hiervan.
    We waren eigenlijk ook van plan om te kijken naar de mening van huidige studenten, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.


    Ik ben momenteel student en krijg geen studiefinanciering meer, anders.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ingevuld. :)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben helaas al student (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb hem ingevuld (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Junns schreef:
    Ik ben helaas al student (cat)


    Dit, anders had ik hem ingevuld.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.