• Het is 3014, en de hele wereld is veranderd. De mannen hebben de wereld overgenomen en je kunt de vrouwen zeldzaam noemen in sommige streken. In de rijkste streken heeft elke man een vrouw die als slaaf dient. Vrouwen hebben geen rechten meer en moeten alles doen wat hun meester zegt. Doen ze dit niet, komen ze in het 'vrouwenhuis', de nachtmerrie van elk meisje. Je wordt er geslagen, mishandeld,...
    Congretian is zo een rijke stad. Elke man heeft er zijn slaaf en doet ermee wat hij wilt. Meisjes en jongens moeten allemaal tussen hun 17-20 jaar oude leefrijd één keer naar de 'Lady ceremonie'. Daar mogen alle jongens een meisje kiezen waar ze normaal gezien de rest van hun leven mee door zullen leven. Voor de jongens is dit een speciale dag en is deze heel belangrijk. Maar voor de meisjes is dit meer een verschrikkelijke dag, met veel spanning.
    Dit jaar is het weer aan een nieuwe groep jongens om hun slaaf te kiezen. De jongens wonen toevallig allemaal in dezelfde grote villa en zijn heel zenuwachtig voor de grote dag, de dag dat ze eindelijk hun slaaf krijgen !

    Regels in de nieuwe wereld :
    - Vrouwen mogen alleen maar doen wat hun meester accepteert.
    - Vrouwen moeten doen wat hun meester wenst, anders naar het vrouwenhuis.
    - De Lady ceremonie is van 17 tot 20 jaar oud voor beide geslachten.
    - De rijkste jongens (1ste klasse) mogen eerst hun meisje kiezen.


    Regels :
    - Minimum 250 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    - Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    - Hou er rekening mee dat de meeste jongens niet erg lief en aardig zullen zijn, want de soort is in de jaren erg veranderd.
    - Geen perfecte personnages.
    - Niemand buitensluiten !
    - Minimum één keer per week reageren.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je reservering vervalt na 2 dagen.

    Invullijstje :
    Naam :
    Leeftijd :
    Klasse : {Alleen voor jongens. 1ste klasse, 2e klasse of derde

    Rollen :
    Jongens
    - Nathan Fletcher ~ Aureolus 1.7
    - Kealan ‘Chester’ Bennington ~ Leora 1.11
    - Jona Arthur Fenderson ~ MistyRocker 1.5
    - Ryan Tommy Crawford ~ Cissy 1.7
    - Axl Devin Belcourt ~ MazeRunner 1.7
    - Gereserveerd ~ Mashtonx
    Meisjes
    - Lucie Maddie Flads ~ Dancal 1.9
    - Alexandra 'Alex' Lynn Williams ~ OutlawQueen 1.6
    - Kate Mona Johansen. ~ xkimx124 1.10
    - Amelia Rora Ronelli ~ Telcontar 1.3
    - Andelyn "Andy" Cassington ~ FairyTalest 1.2
    - Adelaide Teresa Clarke ~ Sangster 1.3
    - Delaine `Delly` Abigaile Easton ~ Netzwerk 1.6

    Het begin :

    Al de jongens zijn al Klaar voor de spannende Lady Ceremonie ! Voor iedereen is Het ergens wel spannend, maar leuk is vooral voor de jongens ! De jongens komen dus binnen, en de meisjes wachten allemaal in het feest gebouw waar ze deze avond hun man zullen te weten komen. Ze hebben een kleed aan die het vrouwenhuis speciaal voor hun Heeft uitgekozen, het is de enige keer dat het mag. Eerst gaan de jongens naar meisjes toe om kennis te maken, te plagen,... Het is dan ook een feest, en hierna komt de verkiezing. Elke jongen mag een meisje kiezen. Die avond moeten ze samen naar de villa !

    Hier is de Villa :


















    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:14 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”


    Kealan ‘Chester’ Bennington

    ‘Ja. Nog wat over je opmerking, ik denk dat jij niet anders bent als de rest; je wil net zo graag iemand aan je voeten liggen hebben. Een speelgoed voor jou alleen.’ Met dat draaide ze haarzelf waardoor haar haren sierlijk mee zwierden. Ik kon het niet laten om haar na te kijken met een wenkbrauw die omhoog geschoten was en een kleine glimlach. Ze nam netjes plaats bij de andere meisjes in de rij waardoor ik mijn hoofd schudden. Ze begreep echt niet dat haar gedrag totaal geen effect op mij had. Ze deed wel zo arrogant maar toen ze net de zaal in kwam lopen was dat totaal niet in haar te vinden. Ze leek meer een bang hertje langs de snelweg- en over een hertje gesproken. Meteen gleed mijn blik weer terug naar Xavier en Devel, de mooie grote herdershond.
    Ik zette me met mijn voet af van de muur en liep op ze af terwijl ik mijn zonnebril uit mijn zak haalde en voor hem stilviel terwijl ik hem even bekeek. In tegenstelling tot de meeste zag hij er gewoon netjes uit. Ook een van de redenen waarom ik hem mocht. ‘Je schrikt iedereen af met Devel, maar goed dat jij er top uit ziet.’ Zei ik met een kleine grijns hoewel hij het natuurlijk niet kon zien.
    ‘Weet je wat nog mooier zou staan bij jou..’ met dat klapte ik mijn zonnebril open en zette hem voorzichtig op zijn hoofd. ‘Beter?’

    Ik las dat Xavier zijn zonnebril vergeten was en zichzelf daar voor vervloekte (:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 14:19 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    (De jongens uit klasse 1 mogen toch eerst?)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Gently schreef:
    ( Open vraag en gezien we geen praattopic hebben; vraag ik hier maar. Dus, als de meiden gekozen worden -- moeten ze dan gelijk met de jongens mee ? )


    [Ja, normaal gezien wel (:.]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”



    Amelia Rora Ronelli


    Ik had de jongen even zien fronsen voordat hij had gezegd:
    "Wat wilde je dan, dat ik je wel sloeg? Wees blij dat ik dat niet doe. Niet alle jongens vinden dit leuk. Het is namelijk niet dat ik sta te springen welke meid dan ook te slaan. Jullie hebben hier ook niet om gevraagd." Hij haalde een hand door zijn haren en had naar me gekeken. "Maar oké, dan niet."
    Ik had met mijn ogen gerold en toen ik me had omgedraaid dacht ik: Als hij mij maar niet kiest. Iedereen, maar niet hem.
    En toen liep ik weg. De ceremonie begon en ik werd al snel naar de rij in de zaal gebracht waar de andere meiden stonden, alsof we vee waren. Op het laatst kreeg ik een duw en ik had kunnen blijven staan als mijn knie niet zo'n pijn had gedaan. Daarom viel ik voor de derde keer hard op de grond. Nu werd ik er echt chagrijnig van en met een nors gezicht stond ik op terwijl ik zo mijn mogelijk op mijn linkerknie steunde.
    Daarna ging ik naast een meisje staan die er al stond. Ik zag al een aantal jongens kijken en ik voelde me alsof ik net op een slavenkeuring stond. Wat feitelijk gezien ook was.
    Ik kon niet goed tegen de blikken, het licht en het feit dat het zo warm was. Ik sloeg mijn ogen neer en bracht mijn hand naar mijn hart toe. Het was wild aan het kloppen zoals het welk vaker deed. Het deed erg pijn en ik geloofde niet dat het iets normaals was. Ik had het ooit eens gehad, maar dat was wel normaal. Dat was anders. Dit deed gewoon pijn en vaak stond ik op het puntje van flauwvallen. Net als nu. Één keer was ik eens flauwgevallen hierdoor.
    Ik probeerde rustig te ademen zoals ik vaker deed wanneer ik dit had. Even kwam de gedachten in me op dit gewoon tegen iedereen te vertellen. Dan zou niemand mij weer willen kiezen. Maar ik schudde dat idee al snel weer van me af en haalde mijn hand bij mijn hart vandaan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (De jongens uit klasse 1 mogen toch eerst?)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    (Rawen>Cissy)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    (De jongens uit klasse 1 mogen toch eerst?)


    Ja, dan tweede klasse en dan derde klasse.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”



    Delaine `Delly` Abigaile Easton


    De rij werd langer en langer en zover ik me kon herinneren waren alle meisjes, die dezelfde leeftijd hadden - zo ongeveer - gearriveerd. De jongens van de eerste klasse zouden nu moeten kiezen, zou die Chester ook van de eerste klasse zijn ? Gezien zijn arrogantie zeker wel, maar misschien behoorde dat gewoon tot het mannelijke geslacht. Er kwamen al langzaam een paar jongens dichterbij, die rondkeken naar `hun` slaafje - de jongens van de eerste klasse dus.
    Het was raar om te denken dat je gewoon 50% kans had om vanavond bij een wildvreemde jongeman in bed te liggen, of op de grond. Ik denk dat ze de meeste meisjes hun bed in willen, gezien ze dat zeker fijner vinden. Maar er kunnen ook echt gemene jongens bijzitten, die mensen graag zien lijden. Want de grond lijkt me niet precies het zachtste waar je op kunt slapen.
    Een klein zuchtje verliet mijn mond. Het was warm en ik voelde mijn warmen gloeien van de warmte. Net zo goed voelde ik mijn hart, bonken in mijn keel. De zenuwen speelden een spel met me en ik zou het echt uitschreeuwen als dezer verkiezing niet zo meteen voorbij is. Stel je wordt gekozen, zou je dan gelijk mee moeten zonder de kleding die je had of je boeken ? Ik slikte bij die gedachte.
    Om de minuut werd ik nerveuzer en nerveuzer. De jongens stonden zeker te popelen om eindelijk te kiezen. Vorig jaar werd ik niet gekozen, dus ik heb kans. Misschien wordt ik niet gekozen ? Ik bedoel, er zijn mooiere meisjes en de jongens zijn zeker alleen uit op het uiterlijk. Wat beter is, gezien ik anders net zo goed vanavond weg ga. Ik moet er gewoon van uitgaan, dat ik net als vorig jaar - niet gekozen wordt.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 15:59 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    [Chester is 1e klasse. hij kiest zodra Monstrous gereageerd heeft x') middels kan een ander uit 1e klasse al kiezen? ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ( Inderdaad, want als niemand kiest - dan gaat dit dood en dat wil ik liever niet. x3 )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Leora schreef:
    [Chester is 1e klasse. hij kiest zodra Monstrous gereageerd heeft x') middels kan een ander uit 1e klasse al kiezen? ]


    (Ik ga na het eten reageren :) )

    (Ik zal zo reageren)

    Kate mona Johansen



    Ik sloot aan bij de lange rij meiden die er al stonden. De zenuwen gierden nu echt door mijn lijf, het gevoel dat je dit niet zelf in de hand hebt, en dat je je moet overgeven aan een persoon die je niet kent, vind im gewoon echt verschrikkelijk. Ik heb wel eens met allen meiden samen naar een programma gekeken van vroeger waar vrouwen zich willekeurig opgaven op de liefde te vinden en dus om gekozen te worden door een man. Als het nou zoiets was, was het nog minder erg. Maar dit is gewoon verplicht een slaaf worden. Ik ben nog nooit echt van mijn leven in aanraking gekomen met een jongen, wat het helemaal al spannend maakt om dan te moeten gaan samenwonen. Ik kijk even op zij naar de andere meiden en zie dat hun er ook allemaal redelijk gespannen erbij staan. Ik zou het niet eens als een compliment zien als ik als eerste zou worden gekozen door een jongen uit klasse 1. Dat betekent eigenlijk dus gewoon dat ze je als de grootste en makkelijkste slaaf zien waarschijnlijk. Ik wiebel een beetje met mijn pumps heen en weer op de grond, ik heb een hekel aan stil staan en dit duurt mij dus echt veel en veel te lang. Ik kijk even omlaag naar mijn jurkje, bah ik lijk wel een èèn of ander hoertje. De nadruk is nu zo op mijn borsten gelegd, zo lelijk. Zowiezo wil ik kleinere borsten, gewoon een mooi formaat die niet zo opvallen, ik erger me echt aan deze dingen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 23:23 ]

    Ryan Tommy Crawford

    "Kate Mona Johansen, en ik heb geen hekel aan dat tweede van mijn naam." Antwoord ze, en ik moet (of ik nou wil of niet) lachen omdat ze me net waarschijnlijk onbewust belachelijk heeft gemaakt. Kate, dat is een mooie naam, dacht ik bij mezelf.
    "Een mooie naam." mompel ik dan ook zachtjes, dan geeft ze me antwoord op mijn tweede vraag.
    "Nee, wat maakt het tenslotte uit, ik zal hoe dan ook een slaaf worden" Ik denk hierover na. Aan één kant heeft ze gelijk, aan de andere kant niet. Het is toch wel een groter verschil of je een jongen hebt die een klootzak is, of eentje die je goed behandelt. Ze kijkt me nog even aan, en dan is ze weg. Ik betrap mezelf erop dat ik geboeid ben door dit meisje, ik wil haar eigenlijk achterna lopen om haar meer te vragen, maar ik zie haar niet meer. De ceremonie staat op het punt te beginnen, en ik denk na. Om de een of andere manier kan ik er niet tegen om dat meisje bij een andere jongen dan ikzelf te zien, om maar te bedenken hoe ik haar misschien nooit meer zal zien. Terwijl ik zo geïnteresseerd in haar was, en nog zoveel vragen had. En dat was het moment waarop ik besloot dat ik haar zou kiezen, Kate Mona Johansen. Ik weet niet waarom, maar ergens vond ik haar naam zo mooi dat ik het volledig uit wou spreken.
    Ik liep richting de rij met jongens, en onderweg was ik Nathan tegengekomen.
    "Hey, hoe ging het bij jou?" Vroeg ik zuchtend.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    ( Misschien is het een idee als de jongens uit klasse 1 de meisjes al kiezen, van wie in de rij staan en de rest van de meiden ook naar de rij gaat - gezien het anders gaat vastlopen en we hebben de ceremonie nog niet gehad. Bovendien kwam iedereen met veel ideeën en ik hoop dat jullie genoeg inspiratie hebben voor een reactie - gezien de Rpg toch wel erg leuk is en ik volgens mij niet de enigste ben, die ook verder wil. ;3 )


    "Satan's friendship reaches to the prison door."