• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    NaNoWriMo Adoption Centrum

    Topics
    123

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    In December is er volgens mij geen NaNoWriMo :3 dus dan zou ik je doorverwijzen naar The Quizlet Writers

    Hmm. Ik ga even rondkijken. ^^
    Schrijf je dan in de maanden zoals december niet aan NaNoWriMo? Want het is een aardig lange periode, als de volgende pas in juli is.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nou ik voel mij weer goed genoeg om te schrijven, eindelijk. Nog steeds niet helemaal beter helaas, maar de hoofdpijn is redelijk weg. Eindelijk. Ik werd er echt gestoord van :') Nu dus beginnen met mijn huge inhaalslag in een poging deze maand nog de 50K te kunnen halen. Zit nu op 15215... Bij Merlijn, een weekje "ziek" en je loopt al onwijs achter.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Nou ik voel mij weer goed genoeg om te schrijven, eindelijk. Nog steeds niet helemaal beter helaas, maar de hoofdpijn is redelijk weg. Eindelijk. Ik werd er echt gestoord van :') Nu dus beginnen met mijn huge inhaalslag in een poging deze maand nog de 50K te kunnen halen. Zit nu op 15215... Bij Merlijn, een weekje "ziek" en je loopt al onwijs achter.


    Rot...
    Maar het lukt je wel (Y)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Vernon schreef:
    (...)
    Hmm. Ik ga even rondkijken. ^^
    Schrijf je dan in de maanden zoals december niet aan NaNoWriMo? Want het is een aardig lange periode, als de volgende pas in juli is.

    Nee dan schrijf je niet, maar het is niet dat je buiten dat niet kan schrijven, NaNoWriMo is gewoon drie(?) keer per jaar een motivatie om te schrijven aan je verhaal of om een heel verhaal te schrijven (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Nee dan schrijf je niet, maar het is niet dat je buiten dat niet kan schrijven, NaNoWriMo is gewoon drie(?) keer per jaar een motivatie om te schrijven aan je verhaal of om een heel verhaal te schrijven (:

    Aha, thank you. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Word war anyone? Ik heb ineens heel veel zin om mijn verhaal gewoon af te schrijven haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bijna 3K geschreven en mijn achterstand ingehaald yay


    *geeft zichzelf een schouderklopje*

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 18:14 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vernon schreef:
    (...)
    Hmm. Ik ga even rondkijken. ^^
    Schrijf je dan in de maanden zoals december niet aan NaNoWriMo? Want het is een aardig lange periode, als de volgende pas in juli is.


    We zouden kunnen kijken of er hier animo is om in januari/februari een eigen Quizlet nanowrimo kunnen doen. Dat zou een oplossing zijn en anders raad ik je inderdaad Q writers aan. (:
    December is over het algemeen een drukke maand, dus ik denk niet dat dat verstandig is. Ook is dan NaNoWriMo van deze maand net afgelopen en ik denk dat dan veel mensen aan het bijkomen/editen zijn. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oké, ik geef het op. Als ik mij weer lekker voel, gebeurt er wel weer wat waardoor ik mij weer *** voel en niet kan schrijven aan mijn verhaal. Volgende keer beter.


    Happy Birthday my Potter!

    Scribe schreef:
    (...)

    We zouden kunnen kijken of er hier animo is om in januari/februari een eigen Quizlet nanowrimo kunnen doen. Dat zou een oplossing zijn en anders raad ik je inderdaad Q writers aan. (:
    December is over het algemeen een drukke maand, dus ik denk niet dat dat verstandig is. Ook is dan NaNoWriMo van deze maand net afgelopen en ik denk dat dan veel mensen aan het bijkomen/editen zijn. (:

    Dit en het is sowieso fijn om een maandje rust te hebben tussen de NaNo's. Ik zou het mentaal niet aankunnen om elkaar maand zoveel te schrijven haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blugh, ik ben nu net iets voorbij het punt tot waar ik dingen van te voren had gepland en heb nu echt geen idee hoe ik verder moet. Ik heb zelfs nog geen idee wat er verderop in het verhaal moet gebeuren D:


    -

    Ik zit aan de 25K ^^ Maar mijn verhaal is op dit moment nogal erg chaotisch, ik schrijf in stukken waar ik inspiratie voor krijg maar het wordt op het einde van de maand nog puzzelen om alles in de juiste volgorde te zetten (:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Starlord schreef:
    Oké, ik geef het op. Als ik mij weer lekker voel, gebeurt er wel weer wat waardoor ik mij weer *** voel en niet kan schrijven aan mijn verhaal. Volgende keer beter.


    Jammer...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Lizor schreef:
    (...)
    Dit en het is sowieso fijn om een maandje rust te hebben tussen de NaNo's. Ik zou het mentaal niet aankunnen om elkaar maand zoveel te schrijven haha


    Je bent niet de enige. Daarom stelde ik ook januari/februari (of maart) voor. Dat zijn vaak rustige maanden.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige. Daarom stelde ik ook januari/februari (of maart) voor. Dat zijn vaak rustige maanden.


    Mij lijkt het wel leuk! (zeker omdat ik stiekem hoop mijn verhaal tegen december volgend jaar ofzo klaar te hebben)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen