• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    NaNoWriMo Adoption Centrum

    Topics
    123

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Haha, klinkt grappig hehe.

    JAH! Ik heb eindelijk mijn hoofdstuk af! Ik zit nu na vandaag op 35.856 woorden. Oké, dan zegt NaNoWriMo dat ik vandaag 5.748 woorden heb geschreven. Damnit, ik ben te enthousiast bezig x'D


    Te enthousiast? Dat kan helemaal niet bij NaNo. :Y)
    Maar wow, dat is bijna 6k. Goed gedaan! ^^ Als je het hele weekend zo schrijft, ben je zondag al klaar, haha.



    Ik heb het toch nog voor elkaar gekregen zo'n 1400 woorden te schrijven voor twaalf uur, dus loop ik nu tenminste niet weer verder achter dan gister. Mijn laatste zin: “Ik kan het uitleggen,” beloofde ik, al was ik me daar helemaal niet zo zeker van.
    En ik denk dat ik ook mijn favoriete zin heb gevonden daarnet: “Heel tragisch,” stemde Maya in, zwaaiend met een patatje. Nou ja, die, of die ene van een week geleden waarin ik een blik beschreef als zo ijzig dat er pinguïns op konden wonen en ik zelf heel hard in de lach schoot, waarna ik een minuut nodig had om me af te vragen wat ik in vredesnaam aan het doen ben met mijn leven (antwoord: geweldige dingen, duidelijk). :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Te enthousiast? Dat kan helemaal niet bij NaNo. :Y)
    Maar wow, dat is bijna 6k. Goed gedaan! ^^ Als je het hele weekend zo schrijft, ben je zondag al klaar, haha.



    Ik heb het toch nog voor elkaar gekregen zo'n 1400 woorden te schrijven voor twaalf uur, dus loop ik nu tenminste niet weer verder achter dan gister. Mijn laatste zin: “Ik kan het uitleggen,” beloofde ik, al was ik me daar helemaal niet zo zeker van.
    En ik denk dat ik ook mijn favoriete zin heb gevonden daarnet: “Heel tragisch,” stemde Maya in, zwaaiend met een patatje. Nou ja, die, of die ene van een week geleden waarin ik een blik beschreef als zo ijzig dat er pinguïns op konden wonen en ik zelf heel hard in de lach schoot, waarna ik een minuut nodig had om me af te vragen wat ik in vredesnaam aan het doen ben met mijn leven (antwoord: geweldige dingen, duidelijk). :')

    Nouja, het punt is noujuist dat ik in het weekend waarschijnlijk niet zoveel kan schrijven en had met mezelf afgesproken dat ik minsten bij de 35K moest zijn vóór het weekend haha. Is me dan ook gelukt ook :Y)

    Ik moet zeggen dat jij sowieso redelijk vaak bij hilarische zinnen stopt. Die over herentoiletten en ergens over nadenken was ook hilarisch laatst. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Nouja, het punt is noujuist dat ik in het weekend waarschijnlijk niet zoveel kan schrijven en had met mezelf afgesproken dat ik minsten bij de 35K moest zijn vóór het weekend haha. Is me dan ook gelukt ook :Y)

    Ik moet zeggen dat jij sowieso redelijk vaak bij hilarische zinnen stopt. Die over herentoiletten en ergens over nadenken was ook hilarisch laatst. x'D


    Dat is extra knap, als het een van tevoren vastgesteld doel was. Goed bezig! *O*

    Heel eerlijk, het is mij ook al opgevallen dat de zinnen waar ik mee eindig vaak vrij, hm, ongewoon zijn. Maar de rest van het verhaal is niet zo, of tenminste niet de hele tijd. Denk ik. :'D Dit keer was mijn laatste zin trouwens heel normaal!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik stop ermee voor vannacht. 30K bereikt, had ik niet durven denken, en dat voor de helft van de maand om is. Als de tweede helft van de maand niet zo vol zat, zou ik voor de 60K proberen gaan (misschien probeer ik dat nog wel, afhankelijk van hoe de rest allemaal loopt nu)
    Anyway, mijn laatste zin nu: Generaal Ridley was de jongste niet meer, maar hij was ontzettend trouw aan haar vader en ze wist dat hij haar echt zou helpen, zelfs als het met tegenzin was, puur omdat haar vader hem dat bevel gegeven had.

    @Square: ik geniet er vaak echt wel van als ik je laatste zinnen lees. Maakt me eigenlijk echt benieuwd naar je verhaal xD


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb maandag en dinsdag vrij en aangezien ik deze week niet veel geschreven heb, gaat nu de inhaalslag beginnen :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik heb gister tot 20500 woorden geschreven en loop nu officieel achter. En ik moet vanavond ook nog werken.):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kom ergens niet uit namelijk:
    Een van mijn karakters moet vreemd gaan en dan moet de jongen dat zien, maar ik weet niet hoe ik dat ga doen aangezien ze niet mag weten dat hij haar ziet, dus misschien dat hij hem op komt zoeken maar idk? (zij is rijk en hij arm dus misschien daar iets mee? Het speelt zich af in de victoriaanse tijd)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    (...)

    Te enthousiast? Dat kan helemaal niet bij NaNo. :Y)
    Maar wow, dat is bijna 6k. Goed gedaan! ^^ Als je het hele weekend zo schrijft, ben je zondag al klaar, haha.



    Ik heb het toch nog voor elkaar gekregen zo'n 1400 woorden te schrijven voor twaalf uur, dus loop ik nu tenminste niet weer verder achter dan gister. Mijn laatste zin: “Ik kan het uitleggen,” beloofde ik, al was ik me daar helemaal niet zo zeker van.
    En ik denk dat ik ook mijn favoriete zin heb gevonden daarnet: “Heel tragisch,” stemde Maya in, zwaaiend met een patatje. Nou ja, die, of die ene van een week geleden waarin ik een blik beschreef als zo ijzig dat er pinguïns op konden wonen en ik zelf heel hard in de lach schoot, waarna ik een minuut nodig had om me af te vragen wat ik in vredesnaam aan het doen ben met mijn leven (antwoord: geweldige dingen, duidelijk). :')


    God. Ik vind jou echt geweldig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Help me, ik weet niet hoe ik moet beginnen D;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Help me, ik weet niet hoe ik moet beginnen D;


    Waar kunnen we dan precies mee helpen?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Waar kunnen we dan precies mee helpen?

    Geen idee haha, maar ik heb al iets I guess, ik heb echt moeite met schrijven vandaag, heeft iemand daar nog meer last van?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Geen idee haha, maar ik heb al iets I guess, ik heb echt moeite met schrijven vandaag, heeft iemand daar nog meer last van?


    Niet echt, zodra ik er in slaag me aan mn verhaal te zetten, maar een hoop spelletjes lijken véél interessanter vandaag...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Lizor schreef:
    (...)
    Geen idee haha, maar ik heb al iets I guess, ik heb echt moeite met schrijven vandaag, heeft iemand daar nog meer last van?


    Ik ook :c ik heb er in een uur bijna 400 woorden uit weten te persen >.< Maar ik weet niet welke weg mijn personage moet nemen en ik kan niet verder voordat ze besloten heeft D:


    -

    Lizor schreef:
    (...)
    Geen idee haha, maar ik heb al iets I guess, ik heb echt moeite met schrijven vandaag, heeft iemand daar nog meer last van?


    Ja ik. En ik loop ook nog eens 2 k achter. Ben net uit mijn werk en heb tot 21017 woorden geschreven. Nu de rest nog. Hopelijk haal ik het vanavond nog. ;c

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 22:06 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dunedain schreef:
    (...)

    Ik ook :c ik heb er in een uur bijna 400 woorden uit weten te persen >.< Maar ik weet niet welke weg mijn personage moet nemen en ik kan niet verder voordat ze besloten heeft D:


    Daar zit ik inderdaad ook mee in de knoei.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!