• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Dwarrelende veren
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Buddy | Sushita | The Ereption
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?K

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    50K

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | Elemental
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?K

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Reid | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25K

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?K

    Corday | Peblesse | Enlightened & Siren
    50K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?K

    alae | Sugarflake | ?
    ?K

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?K

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    Ampersand | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    50K

    Khamul | Rebirthing | The Truth About Love & Hatefully
    ?K

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?K

    Achlys | Lestrange | The Doll Maker
    15K

    Jaeger | Kreszenz | The Off
    20K

    Cesaria | Nemhain | ?
    50K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask
    50K

    XY390 | Dream Always | Because I'm not losing again
    50K

    Phrasa | Phrese | Falling In Pieces
    50K

    Quill | Dubio | Rescuing Jamie
    50K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    NaNoWriMo Adoption Centrum

    Topics
    123

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:25 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Oh, wauw. Ik heb zoiets nog niet zo vaak geschreven, dus ik weet niet echt of dat leuk is of niet. Ik ben nu ook met een leuke scène bezig, maar ik ga niet spoilen, omdat hier te veel lezers zitten van mijn verhaal. :Y)

    Haha inderdaad, ik ben pas bij hoofdstuk 4 of 5 geloof ik ^^ Ik ga nog even 20K zien te halen en de rest doe ik morgen wel dan heb ik toch vrij


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zo zie je maar weer dat dertien een ongeluksgetal is. Heb namelijk vandaag nog niet de kans gehad om te schrijven. :/
    Ach ja, aan de andere kant heb ik wel de afgelopen 12 dagen iedere dag mijn wordcount gehaald. (:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 23:17 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oeps, ik heb vandaag nog helemaal niets geschreven. Niet zo handig. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oeps, ik heb vandaag nog helemaal niets geschreven. Niet zo handig. ><

    Je hebt nog een uur. Hup Inge! :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Oeps, ik heb vandaag nog helemaal niets geschreven. Niet zo handig. ><


    Ik moet ook nog aan de slag (heb vannacht al wel geschreven, maar veel te weinig)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Word war dan maar? Om kwart over?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je hebt nog een uur. Hup Inge! :'D


    Dankje. ^^ Het lastige is dat ik zo moe ben dat ik vrees dat ik straks op mijn toetsenbord in slaap val. Aan de andere kant, wie weet, misschien levert dat wel een hoop woorden op als ik af en toe tussendoor met mijn kin op de spatiebalk druk.



    Lizor schreef:
    Word war dan maar? Om kwart over?


    Jaaa, graag. Dat werkt toch altijd beter om me aan het schrijven te houden dan wanneer ik zomaar bezig ga. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe nogmaals mee, maar ik stop wanneer ik mijn hoofdstukje afheb. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    20K whoop whoop! Mijn laatste zin: "Als hij gek wordt, dan doet hij dat wel alleen, hij heeft niemand nodig om hem daarbij te helpen."
    Ik ga denk ik nog eventjes verder zodat ik morgen niet al te veel in hoef te halen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    20K whoop whoop! Mijn laatste zin: "Als hij gek wordt, dan doet hij dat wel alleen, hij heeft niemand nodig om hem daarbij te helpen."
    Ik ga denk ik nog eventjes verder zodat ik morgen niet al te veel in hoef te halen.

    Goed bezig!

    Pff, ik ben met zó'n zoet stukje bezig dat ik zelf bijna doodga van de clichés. Maar stiekem vind ik het echt te geweldig om te schrijven, omdat het gewoon hilarisch is x'D

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 23:31 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Goed bezig!

    Pff, ik ben met zó'n zoet stukje bezig dat ik zelf bijna doodga van de clichés. Maar stiekem vind ik het echt te geweldig om te schrijven, omdat het gewoon hilarisch is x'D

    Hahah ik sla eigenlijk de romantische stukjes gewoon over in mijn verhaal omdat ik die niet interessant vind, ik vind het leuker om te schrijven hoe iemand compleet gek wordt hihi ^^

    Okay nm ik ben te moe om te schrijven, ik ga nog even verder lezen aan jouw story @Burkhardt en dan slapen ^^ alvast goodnight peeps x

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 23:35 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hahah ik sla eigenlijk de romantische stukjes gewoon over in mijn verhaal omdat ik die niet interessant vind, ik vind het leuker om te schrijven hoe iemand compleet gek wordt hihi ^^

    Okay nm ik ben te moe om te schrijven, ik ga nog even verder lezen aan jouw story @Burkhardt en dan slapen ^^ alvast goodnight peeps x

    Haha, dan zou ik dat ook gewoon schrijven. ^^

    Okidoki, leesze en slaapze!


    Deep inside, I've never felt alive

    Net een van de vreemdste stukjes ooit geschreven :P Vanuit een vrouw die binnen is gedrongen in de geest van een man, en die man naar iemand stuurt om een boodschap door te geven, en dus het hele gesprek hoort en zelf nog toevoegingen doet enzo. Best leuk om te schrijven :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Net een van de vreemdste stukjes ooit geschreven :P Vanuit een vrouw die binnen is gedrongen in de geest van een man, en die man naar iemand stuurt om een boodschap door te geven, en dus het hele gesprek hoort en zelf nog toevoegingen doet enzo. Best leuk om te schrijven :D

    Haha, klinkt grappig hehe.

    JAH! Ik heb eindelijk mijn hoofdstuk af! Ik zit nu na vandaag op 35.856 woorden. Oké, dan zegt NaNoWriMo dat ik vandaag 5.748 woorden heb geschreven. Damnit, ik ben te enthousiast bezig x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Burkhardt schreef:
    (...)
    Haha, klinkt grappig hehe.

    JAH! Ik heb eindelijk mijn hoofdstuk af! Ik zit nu na vandaag op 35.856 woorden. Oké, dan zegt NaNoWriMo dat ik vandaag 5.748 woorden heb geschreven. Damnit, ik ben te enthousiast bezig x'D


    Enthousiasme is gezond!
    Ik heb de 30K nèt niet gehaald voor middernacht (29.925). Nou ja, dan haal ik hem op dag 14 zeker ;)
    Grappig eigenlijk, ik weet anders nooit de hoeveelste dag van de maand het is en nu plots de hele tijd


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen