• Naar aanleiding van dit topic waarin zo goed als iedereen zegt dat hun leven er volledig anders zou uitzien als Quizlet niet bestond kwam ik op dit idee.

    Het is niet moeilijk. Gewoon antwoord geven op de vraag ''Wat als Quizlet niet bestond?'' maar je moet het wel in het kader doen van het thema dat degene voor je opgeeft.
    Omdat iedereen voorbeelden makkelijk vind alstublieft:

    Debbaut: Vrienden
    User A: Als Quizlet niet bestond zou ik veel minder vrienden hebben, zowel in het echt als op het internet.
    Grammatica en ABN.
    User 2: Zonder Quizlet zou ik veel meer grammaticale en spellingsfouten maken.
    Sport.

    Zo makkelijk is het, de thema's mag je zo gek als je zelf wilt maken! Je mag ook meerdere keren hetzelfde thema laten terugkomen.

    De eerste start met:
    Fandom


    Queer zijn is gewoon alles

    Als ik niet op Quizlet zat, was ik waarschijnlijk nooit op het idee gekomen zo'n feest-Sherlock-icon te maken. Is dat een voordeel? :Y)

    Grote wereldsteden.


    Tijd voor koffie.

    Als ik niet op Quizlet had gezeten had ik nooit een quiz over Tokyo gemaakt en had ik daar nooit zoveel over geweten. :3

    Muziek


    wat was dit ookalweer

    Als ik niet op Quizlet had gezeten had ik nooit We Came As Romans leren kennen en zou mijn muzieksmaak heel wat minder zijn <_>.

    Laptops :3


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Als ik niet dagelijks op Quizlet gezeten zou hebben en de smoes "Ik moet nog huiswerk maken op de computer maar hij is bezet" nooit gebruikt zou hebben (edit: die smoes gebruikte ik dus om verhalen op Quizlet te kunnen schrijven enz), zou ik nu geen eigen laptop hebben haha :')

    Lijstjes.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 20:29 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lijstjes maakte ik altijd al, het spijt me quizlet, maar zonder jou zou ik nog steeds lijstjes maken.

    Verveling


    ©1998

    Zonder Quizlet zou ik me hele dagen vervelen.

    Tv


    16 - 09 - '17

    Zonder Quizlet had ik niet zoveel kunnen fangirlen over TV programma's. c:

    Creaties.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zonder Quizlet had ik nooit geweten dat je als 'gewone burger' zelf een quiz kon maken, had ik nooit een poging genomen om een gedicht te schrijven en -op dit moment- belangrijker nog, had ik nooit een poging genomen om iets te schrijven.

    Creativiteit.


    Inspiration can hit you any time

    Zonder Quizlet zou ik mijn creatieve kant nooit ontdekt hebben.

    Forum.



    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zonder Quizlet had ik nooit deel uitgemaakt van een leuk forum zoals deze.

    Spoilerknop.


    Tijd voor koffie.

    Zonder Quizlet had ik nooit geweten wat een spoilerknop is.

    Vriendschappen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zonder Quizlet had ik mijn soulmate, Amparo, niet kunnen vinden en was ik andere vriendschappen ook misgelopen.

    Reacties.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zonder Quizlet zou ik nooit leuke reacties lezen.

    Lezen.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Zonder Quizlet zou ik veel minder story's lezen.

    Gezellig


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zonder Quizlet zou ik thuis ongetwijfeld vaker gezellig meepraten (duivel)

    Geld


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain