• Naar aanleiding van dit topic waarin zo goed als iedereen zegt dat hun leven er volledig anders zou uitzien als Quizlet niet bestond kwam ik op dit idee.

    Het is niet moeilijk. Gewoon antwoord geven op de vraag ''Wat als Quizlet niet bestond?'' maar je moet het wel in het kader doen van het thema dat degene voor je opgeeft.
    Omdat iedereen voorbeelden makkelijk vind alstublieft:

    Debbaut: Vrienden
    User A: Als Quizlet niet bestond zou ik veel minder vrienden hebben, zowel in het echt als op het internet.
    Grammatica en ABN.
    User 2: Zonder Quizlet zou ik veel meer grammaticale en spellingsfouten maken.
    Sport.

    Zo makkelijk is het, de thema's mag je zo gek als je zelf wilt maken! Je mag ook meerdere keren hetzelfde thema laten terugkomen.

    De eerste start met:
    Fandom


    Queer zijn is gewoon alles

    Zonder Quizlet zou ik ook geen posters boven mijn bed hebben hangen.. (dance)

    Fantasie

    Zonder Quizlet zou ik mn fantasie op een andere manier tot uiting moeten brengen.

    Kerst


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zonder Quizlet zou ik met Kerst meer bij m'n familie zijn.

    Muziek


    <3

    Zonder Quizlet had ik bijv. nooit 1D geluisterd of geweten wie 5SOS was. (x

    Spam.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Zonder quizlet was ik bij het spel team fortress 2 altijd aan het spammen doorneuzend keer te zeggen medic
    Wijngaard (zie het wijngaard fantopic)


    You are my piece of paradise.

    Zonder Quizlet had ik Wijngaard nooit gekend en zou mijn leven nooit compleet zijn geweest D:

    Luiheid.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Zonder Quizlet zou ik minder gemotiveerd zijn om mijn eigen verhaal te schrijven.

    Film

    Zonder Quizlet zou ik veel meer films kijken.

    Sociaal leven.


    26 - 02 - '16