• Naar aanleiding van dit topic waarin zo goed als iedereen zegt dat hun leven er volledig anders zou uitzien als Quizlet niet bestond kwam ik op dit idee.

    Het is niet moeilijk. Gewoon antwoord geven op de vraag ''Wat als Quizlet niet bestond?'' maar je moet het wel in het kader doen van het thema dat degene voor je opgeeft.
    Omdat iedereen voorbeelden makkelijk vind alstublieft:

    Debbaut: Vrienden
    User A: Als Quizlet niet bestond zou ik veel minder vrienden hebben, zowel in het echt als op het internet.
    Grammatica en ABN.
    User 2: Zonder Quizlet zou ik veel meer grammaticale en spellingsfouten maken.
    Sport.

    Zo makkelijk is het, de thema's mag je zo gek als je zelf wilt maken! Je mag ook meerdere keren hetzelfde thema laten terugkomen.

    De eerste start met:
    Fandom


    Queer zijn is gewoon alles

    Zonder Quizlet zou ik geen geld hebben gestopt in het hebben van een Golden Membership.

    Huisregels


    26 - 02 - '16

    Zonder quizlet zou ik de zapper zomaar pakken en het op mijn lievelingszender zetten terwijl mijn ouders kijken

    Liefde


    You are my piece of paradise.

    Zonder Quizle zou ik denken dat ik de enige was met meer dan tienduizend fandoms :O

    RPG's

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 17:52 ]


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    unicornXDlover schreef:
    Zonder quizlet zou ik de zapper zomaar pakken en het op mijn lievelingszender zetten terwijl mijn ouders kijken

    Liefde


    Ik wil er niet aan denken, maar zonder Quizlet had ik mijn vriend niet gehad D:

    Anime


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als Quizlet niet bestond had dat niet veel uitgemaakt voor Anime want ik hou daar toch niet van :')

    Meetings

    Als quizlet niet bestond, had ik nu niet in een Whatsappgroep gezeten voor de 'komende' meeting :')

    Slaap


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik had zonder Quizlet zo veel meer geslapen

    Eten


    wat was dit ookalweer

    Ik denk dat ik zonder Quizlet net zoveel gegeten had als ik nu doe. Veel te veel :'D

    Reclame


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zonder Quizlet had ik nooit reclame kunnen maken voor Quizlet :P
    OMG zie ik net dat ik geen onderwerp had ingevuld :O
    Ouders

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 18:10 ]


    <3

    Zonder Q had ik mijn ouders vaker gezien.

    Sport.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 18:12 ]

    Zonder Q zou ik nog steeds niets op een sport gaan.


    Series


    Seasons will change, but I shall remain

    Zonder Quizlet zou ik het bestaan van vele series niet kennen (al kijk ik ze nog steeds niet haha).

    Fietsen


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zonder Quizlet hoefde ik minder hard naar de bushalte te fiesten omdat ik weer eens aan het lezen/schrijven was

    Creativiteit


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Zonder Quizlet had ik minder outlet gehad voor simpele ideëen die zomaar in me opkomen en minder ruimte gehad voor het uiten van mijn creativiteit.

    Geld.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 22:45 ]


    Tijd voor koffie.

    Zonder Quizlet was ik toch best wat minder geld kwijt geraakt aan de spotlight. :')

    Muziek


    Every villain is a hero in his own mind.