• Hallo, Erieka hier.
    Ik was lange tijd op zoek naar een username waar ik een 'klik' mee heb. Nu pas besef ik dat die username gewoon al die tijd in mijn rijtje stond. Namelijk: Feline. Feline is, voor de mensen die het nog niet wisten, Engels voor 'kat'. :3

    Het past dus best wel goed bij mij, aangezien ik nogal van katten hou.

    Hebben jullie ook de perfecte username gevonden of is die niet meer beschikbaar voor je? Post het hier ;3


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Yay, dankjulliewel voor alle lieve reacties ;3

    @EdwardSheeran, welke username was/is het? ;3


    Ik was best wel gehecht geraakt aan MichaelClifford, maar vooral ook door de herinneringen bij die naam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    EdwardSheeran schreef:
    (...)

    Ik was best wel gehecht geraakt aan MichaelClifford, maar vooral ook door de herinneringen bij die naam.


    Ah, dat heb ik dus met de username Alecia ;3
    Dat is de voornaam van P!nk en ze mijn favoriete zangeres.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    ^ Die zijn ook stuk voor stuk prachtig ;3

    Is Medousa toevallig afgeleid van Medusa? I really like that one tho

    Ja! Hehe. I luv her, men. Jammer genoeg was "Medusa" al genomen van username, en "Medousa" is op z'n Oudgrieks geschreven. Gelukkig was die nog niet genomen :'D Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Ja! Hehe. I luv her, men. Jammer genoeg was "Medusa" al genomen van username, en "Medousa" is op z'n Oudgrieks geschreven. Gelukkig was die nog niet genomen :'D Hehe.


    Medusa is zo cool o.o
    Er zit een poppetje in League of Legends die op haar lijkt. Die heet Cassiopeia. Die username had ik dus ook gewild, maar die was dus ook al bezet :C


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Medusa is zo cool o.o
    Er zit een poppetje in League of Legends die op haar lijkt. Die heet Cassiopeia. Die username had ik dus ook gewild, maar die was dus ook al bezet :C

    Oh seriously? Ik speel geen LoL, dus dat wist ik niet, maar heeft ze geen andere namen of iets dat je dat kunt nemen? Is wel een bummer, tho - dat je die niet kon nemen. I know the feeling :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medusa is awesome O.O

    In de anime Soul Eater is ook iemand die zo heet. En man, dat is echt een bitch waarvan je hoopt dat het slecht met haar afloopt, maar die tegelijkertijd eigenlijk ook heel awesome en geniaal is. En ze stuurt slangen en pijlen, dat is haar soort magie, het is namelijk een heks.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Psychobat schreef:
    (...)
    Oh seriously? Ik speel geen LoL, dus dat wist ik niet, maar heeft ze geen andere namen of iets dat je dat kunt nemen? Is wel een bummer, tho - dat je die niet kon nemen. I know the feeling :c


    Yep, this one:



    Alleen heeft zij geen slangen op haar hoofd, maar heeft ze een slangenlijf.
    Haar bijnaam is the Serpent's Embrace. Daar kan ik enkel niet zo veel mee.


    26 - 02 - '16

    Rotkat schreef:
    Medusa is awesome O.O
    In de anime Soul Eater is ook iemand die zo heet. En man, dat is echt een bitch waarvan je hoopt dat het slecht met haar afloopt, maar die tegelijkertijd eigenlijk ook heel awesome en geniaal is. En ze stuurt slangen en pijlen, dat is haar soort magie, het is namelijk een heks.

    Dat moet zij dan vast wel zijn? ;p Ik heb nog geen Soul Eater gekeken, want dat staat nog op m'n to-watch-list. c:



    Feline schreef:
    (...)

    Yep, this one:



    Alleen heeft zij geen slangen op haar hoofd, maar heeft ze een slangenlijf.
    Haar bijnaam is the Serpent's Embrace. Daar kan ik enkel niet zo veel mee.

    Haha, great timing! Ik zocht haar net op namelijk :x
    Nee, ik zag 't ja. Maar wat is 't "Shurima / Noxus" en "Cassiopeia Du Couteau" gedeelte dan? En klopt. Of je moet underscores gebruiken, maar persoonlijk vind ik dat niet zo mooi (staan).


    Don't walk. Run, you sheep, run.