• Hoi!

    Ik had al eerder twee polls gemaakt met mijn usernamegeschiedenis, maar nu ik weer 10 usernames verder ben, was het tijd voor weer een nieuwe poll. Voor degene die nieuwsgierig zijn post ik ook deel 1 en deel 2. Enjoy! (:

    Poll [1]
    Poll [2]
    Poll [3]

    Hier nu nog wat random polls. (:

    Stel: Je wordt door iemand op straat gevraagd waar hij, de meneer in kwestie van middelbare leeftijd die gehuld is in een neonroze regenjas, legerkistjes en een pruik, perron 9 3/4 kan vinden. Wat zeg je?
    Koffie of thee?
    Welk seizoen van Free! is jouw favoriet?
    Stelling: "De anime Kuroshitsuji is super leuk!"
    Let jij erop of cosmeticaproducten die je aanschaft getest zijn op dieren?
    De leukste moderne vreemde taal die ik op school heb geleerd/kan leren op school is...
    Koop je een huisdier of adopteer je een huisdier?
    Een huisdier is voor jou als een...
    Heb je wel 'ns de Donald Duck gelezen?
    Lees jij graag manga?
    Kijk jij graag anime?
    Wat is je favoriete feestdag in december?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hai! Ik ga dit topic even bumpen omdat ik om 3 over 12 vannacht een nieuwe username mag kiezen. Ik heb enorme twijfels of ik een nieuwe username kies (ik heb nog geen idee wat, dus om een username te voorkomen waar ik spijt van ga krijgen en die iemand anders misschien liever had gewild, ga ik dat (voorlopig) niet doen), ik een oude terug neem (zie de 1e drie polls) of dat ik deze houd. Ik ben eigenlijk voor óf een oude of deze houden. Ik heb zo al nu, geloof ik, twee of drie keer Disnerd gehad, net als meerdere keren Pabiloso en Kidagakash. Ik wil sowieso niet Disnerd of Kidagakash terug en Pabiloso misschien.

    Mijn username zijn (geweest):

    Layton - Mulan - Symphonia - Forks - Blomkvist - Svenka - Sverige - Uppsala - Kidagakash - xEinstein - Plague - Sjolander - Zalachenko - Pabiloso - AvatarKyoshi - Bridgit - Filettino - Incantatem - VanGogh - Luftslottet - Disnerd - Flapper - Attraversare - HuIIabaIoo - Cinderelly - Yzma - Rebelle - Gusteau - Puzzlette - Funtom.


    Je kan ze grotendeels onderverdelen:
    // Professor Layton
    - Layton
    - Puzzlette

    // Zelfbedachte woorden:
    - Symphonia
    - Pabiloso

    // Zweden/Milennium-trilogie:
    - Blomkvist
    - Svenka [Een verkeerd geschreven woord dat eigenlijk "Svenska" had moeten zijn en dat "Zweeds" beteken. Toch vind ik 't geen mislukte username.]
    - Sverige
    - Uppsala
    - Plague
    - Sjolander
    - Zalachenko
    - Luftslottet

    // Disney
    - Mulan
    - Kidagakash
    - Disnerd
    - HuIIabaIoo
    - Cinderelly
    - Yzma
    - Rebelle
    - Gusteau

    // Overig:
    - Forks [Twilight, plaats waar het allemaal grotendeels afspeelt]
    - xEinstein [geïnspireerd op Albert Einstein en mijn slechtste username ooit]
    - AvatarKyoshi [Avatar: The Last Airbender]
    - Bridgit [geïnspireerd op zangeres Bridgit Mendler]
    - Filettino [geïnspireerd op het boek "De prins van Filettino"]
    - Incantatem [Harry Potter, spreuk: Priori Incantatem]
    - VanGogh [geïnspireerd op schilder Vincent van Gogh]
    - Flapper [zo werden de roaring ladies van de jaren '20 genoemd]
    - Attraversare [geïnspireerd op de film "Eat, Pray, Love", waarin het woord ''attraversiamo'' mij enorm aansprak. Destijds kon je nog niet zulke lange usernames nemen, dus ik kook voor het infinitief: ''attraversare". Het betekent ''to cross over"]
    - Funtom [Kuroshitsuji, bedrijf van Ciel Phantomhive]


    Wat vinden jullie? c: Je kan desnoods ook stemmen via de polls, hoewel hier reageren het handigste is. Beide mag ook. c:

    Waarom ik dit topic bump en geen nieuwe aanmaak:
    Dit topic ging deels over mijn polls met usernames, dus ik vond het slimmer om dan dit topic te bumpen i.p.v. een nieuw topic aan te maken.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 17:10 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind VanGogh geweldig, maar dat zal wel zijn omdat ik heel veel van kunst(enaars) hou (;

    Ik vind Layton het leukste.

    Want ja, professor Layton, duhh.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Incantatum.

    Ik vind er meerdere leuk, alleen ik zit er gelijk een maand aan vast. Hmm. Het voordeel is wel dat ik ze al heb geclaimd, dus ze lopen niet weg. X')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulan! :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zabimaru schreef:
    Mulan! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grappig: ik heb mijn nieuwe username uitgekozen, maar het is toch een nieuwe. Als het goed is, is 'ie nog niet geclaimed en heb ik tegen 5 over 12 een nieuwe username. En hoewel ik 'm net heb bedacht, is 't geen opwelling-username, daar dit een username is die gerelateerd is aan een fandom waar ik al ruim 3 jaar in zit. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife