• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is kouddddd....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Bat schreef:
    Windows 8, kun je alsjeblieft stoppen met al die kutupdates van je waar niemand ooit wat van merkt? Sommige mensen willen hun computer ook nog gebruiken in plaats van een halve dag te wachten totdat je klaar bent met bijwerken. Dankjewel.

    Je kan automatische update uitzetten (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Je kan automatische update uitzetten (:

    Echt waar? Waar doe je dat dan? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Echt waar? Waar doe je dat dan? :'D


    Click ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Click ^-^

    Ah, dankjewel, je bent geweldig. :]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Ah, dankjewel, je bent geweldig. :]


    Ikr

    Haha, geen probleem!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom voor Christus en na Christus als die niet eens bestaan heeft ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom zit ik met 5SOS in mijn hoofd? I don't even like them. D:


    kindness is never a burden.

    Been, stop met slapen. It ain't funny! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hopen dat ze geen onverwachte toets geeft of ik ben gefucked. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmh, volgens mij heb ik een gave om mensen van me af te duwen en alleen achter te blijven. Idek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb m'n vrienden al niet voor het uitkiezen en volgens mij ben ik je nu kwijt. Ik weet dat ik blij moet zijn met de drie vrienden die ik heb, maar ik had liever gehad dat ik jou er nog toe kon rekenen. :c I feel so sorry. Ik weet dat het niemands schuld is, maar ik voel me toch schuldig. Thanks L. and J. for cheering me up yesterday evening, I really needed that. Ik ben zo blij dat we de zaterdagavond DKW gang hebben, want gisteravond was echt lang geweest als ik niet had hoeven werken of als er andere vullers waren geweest.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Honnger T_T en koud. Fml.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat wordt morgenvroeg met de trein naar school. Damn, anxiety is killing me.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb nog niets gegeten vandaag maar eigenlijk wil ik niet naar beneden om eten te halen, want dan krijg ik gegarandeerd een opmerking van mijn grootouders over hoe laat ik uit bed kom. Bah. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan