• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dacht het echt. ...
    Ik dacht echt dat je te vertrouwen was.
    Jij wel...
    Je was speciaal voor me, eindelijk iemand die aardig voor me was.
    Ik dacht het echt....
    Ik wist het bijna zeker.
    Je wist dingen van me die niemand anders wist.
    Ik vertelde het aan je, omdat ik wist dat je te vertrouwen was.
    Ik dacht het echt...
    Uiteindelijk laat toch iedereen je in de steek...
    Maar van jouw...
    Dacht ik het echt niet.

    Ik hou nog steeds van je.....

    T_____T Waarom hebben we nou niks?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yep, that MSV died :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus, dit meen je toch niet?! Soms wil ik echt je nek omdraaien, urg!


    kindness is never a burden.

    Seriously! Ik dacht dat we maaaaanden geleden dit al hadden besproken! Ik wil geen hulp van je met mijn muziek als ik er niet om vraag, pap! Ga nu niet boos worden omdat je ongevraagd me weer wilde helpen en ik dat afwees. Seriously, je wéét het verdomme!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, nee, nee, nee! Waarom zijn er niet nu al meer afleveringen van seizoen 2. Nu moet ik wachten! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Nee, nee, nee, nee! Waarom zijn er niet nu al meer afleveringen van seizoen 2. Nu moet ik wachten! D:

    Wat kijk je?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    Wat kijk je?

    The 100
    Ze zijn net begonnen in seizoen 2 en tot aflevering vier is uitgezonden. Nou moet ik wachten tot de rest is uitgezonden zodat ik het kan downloaden D:
    Maar er was zo'n spannende cliffhanger


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom vliegt hier telkens een leger helikopter over...

    Zo een;

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 15:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    The 100
    Ze zijn net begonnen in seizoen 2 en tot aflevering vier is uitgezonden. Nou moet ik wachten tot de rest is uitgezonden zodat ik het kan downloaden D:
    Maar er was zo'n spannende cliffhanger

    Oh, die moet ik nog steeds kijken. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    Oh, die moet ik nog steeds kijken. x'D


    Zeker een aanrader!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Waarom vliegt hier telkens een leger helikopter over...

    Zo een;



    Die zag ik vrijdagmiddag ook al.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Die zag ik vrijdagmiddag ook al.


    Op fb staat dat er een lichaam is gevonden en dat heel Purmerend overwhere tot ergens anders is afgezet. Maar die helikopter vliegt er a langer, dus misschien lijkt het of het er bij hoort. We zullen zien

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Op fb staat dat er een lichaam is gevonden en dat heel Purmerend overwhere tot ergens anders is afgezet. Maar die helikopter vliegt er a langer, dus misschien lijkt het of het er bij hoort. We zullen zien



    Fido, haha.
    Maar dat is wel eng D: Maar ik denk ook niet dat het daarmee te maken heeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Fido, haha.
    Maar dat is wel eng D: Maar ik denk ook niet dat het daarmee te maken heeft.


    Echt joh, ik maakte een grapje op FB dat ik de hond uit ging laten er er even heen ging op te kijken.
    Meteen allemaal mensen op mijn dak dat ik respectloos ben en geen respect heb door de dode etc. en dat ik de familie niet steun en zo. Like whut... Ik ben nou eenmaal iemand die dit interessant vind. Maar oh als ik dat zeg, dan ben ik meteen een harteloos wezen van een andere planeet (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.