• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Houdt je van Guns N' Roses? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Majikku schreef:
    (...)

    Echt joh, ik maakte een grapje op FB dat ik de hond uit ging laten er er even heen ging op te kijken.
    Meteen allemaal mensen op mijn dak dat ik respectloos ben en geen respect heb door de dode etc. en dat ik de familie niet steun en zo. Like whut... Ik ben nou eenmaal iemand die dit interessant vind. Maar oh als ik dat zeg, dan ben ik meteen een harteloos wezen van een andere planeet (cat)


    Wtf, haha. Rare mensen. :'D


    Your make-up is terrible

    Majikku schreef:
    (...)

    Echt joh, ik maakte een grapje op FB dat ik de hond uit ging laten er er even heen ging op te kijken.
    Meteen allemaal mensen op mijn dak dat ik respectloos ben en geen respect heb door de dode etc. en dat ik de familie niet steun en zo. Like whut... Ik ben nou eenmaal iemand die dit interessant vind. Maar oh als ik dat zeg, dan ben ik meteen een harteloos wezen van een andere planeet (cat)


    Wat is er mis met kijken? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @ Nikki. Echt hoor. Ik heb dat bericht maar verwijderd want straks heb ik half Purmerend achter me aan :'D

    Dus ik schreef dit;
    Maar goed Rest in heaven en medeleven aan de familie etc.

    Ik heb het bericht verwijderd dus laten we erover ophouden, bedankt (:


    @ Yolanda. Precies. Waarom zou ik niet mogen kijken. Als ik crime scenes interessant vind dan mag ik erheen gaan om te kijken wanneer ik wil, toch?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vannacht om 3 over 12 mag ik mijn username weer veranderen. Ga ik voor een nieuwe, een oude of houd ik deze? Hmm...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Muhh wil een rpg maken over Area 51, maar weet niet zo'n goed onderwerp en doe al aan te veel mee ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spongebob woont in een ananas. ...ben ik de enige die zich afvraagt hoe die ananas op de boden van de zee is gekomen? xD :8

    België tegen Wales kijken en wachten tot het eten klaar is. Lekker saaie zondagavond.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 18:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb zin in een kinder suprise ei.... Not going to happen though, lol. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    God help ik wil mezelf constant facedesken. Ik ben echt een raaaaamp met jongens. *inwendige schreeuw*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kaaspiet slaat gewoon nergens op.


    26 - 02 - '16

    Soldaat van Oranje was geweldig! Dat serieus iemand via Alaska naar Engeland is gegaan... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Oh...

    Starlord schreef:
    Soldaat van Oranje was geweldig! Dat serieus iemand via Alaska naar Engeland is gegaan... :')


    Echt? Mooi!
    Ik ga volgens mij volgend jaar met mijn ouders er heen. Eerste rang ;3

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 20:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Starlord schreef:
    Soldaat van Oranje was geweldig! Dat serieus iemand via Alaska naar Engeland is gegaan... :')

    I know right? c: Ik ben precies een jaar geleden geweest, maar jammer genoeg ben ik al heel veel vergeten...

    OT: Waarom vind ik ineens alles grappig? Ik heb net echt een half uur de slappe lach gehad om stomme dingen. :')


    Caution first, always.

    Maybe I am just too weak for this world.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it