• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Phantasior schreef:
    Ik heb niet eens Netflix, stelletje luxebeesten ;P

    Ik heb Popcorntime, de gratis variant van Netflix. Persoonlijk vind ik dat beter dan Netflix zelf, maar dat is mijn mening.

    Ik ben binnenkort jarig, maar ik weet niet of ik daar wel zin in heb.


    26 - 02 - '16

    Marguerite schreef:
    (...)
    Ik heb Popcorntime, de gratis variant van Netflix. Persoonlijk vind ik dat beter dan Netflix zelf, maar dat is mijn mening.
    Het is geen variant van Netflix. En hoewel het gratis is, is het heel erg illegaal. Just so you know :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Oh my, ik heb medelijden met je. Netflix is echt een verslaving van me geworden, haha. Wat ontzettend balen dat PayPal dan zo raar doet, hopelijk kunnen zij er iets aan doen. Ik keek altijd op het account van mijn ex, maar die heeft me eruit gegooid toen het uit was. Nu heb ik het lekker zelf, samen met een andere vriendin. Ik betaal alles zelf, maar ik heb het er sowieso voor over, aangezien ik te veel films en series kijk. :'D
    Wat voor series kijk jij?


    Hehe, dat begrijp ik wel. Ik vind Netflix altijd wel lekker makkelijk.
    Uh, eigenlijk veel te veel. Ik volg Orange is the new black, Doctor Who, Pretty Little Liars, The Walking Dead, Supernatural en ik ben bezig met Once Upon a Time en American Horror Story, hoewel ik die eerste een beetje saai begin te vinden. Ik was ook bezig met Bates Motel, maar die vind ik ook saai, waardoor ik niet verder dan het eerste seizoen kom. En ik wil nog Arrow en The Flash kijken. 8D


    Your make-up is terrible

    Dauth schreef:
    (...)Het is geen variant van Netflix. En hoewel het gratis is, is het heel erg illegaal. Just so you know :Y)

    Het is ongeveer hetzelfde :') Ook films en series. En dan nog, dingen downloaden is ook illegaal. Ik weet best dat het illegaal is.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik mag eigenlijk niet zeuren, aangezien ik genoeg vrienden en vriendinnen heb, maar ik mis het vriendje-vriendinnetje gedoe gewoon. :') Zo stom hoe snel je gewend kunt raken aan een relatie, ook al was het geen ideale relatie.
    Edit: Kleine toevoeging van wat ik eerder zei. Dat ik het mis, betekent niet dat ik nu alweer een nieuw vriendje wil hebben. Op dit moment ben ik wel even klaar met alle nare dingen die ná de break-up zijn gebeurd. Ik heb op dit moment miljoenen keren liever een goede vriendschap dan een nieuwe liefde. :')
    Ik begrijp je wel hoor. Je had je eindelijk over de grote vriendstap gezet en dan word je weer de grond in geduwd. Om eerlijk te zijn zou ik niet weten hoe ik zou reageren moest Jelle het ongedaan maken. Hij is al zo lang in mijn leven en het is zo'n gewoonte geworden. Het klinkt echt dom om te zeggen, maar geniet even van je leven, doe leuke dingen met je vrienden en de wonde zal wel helen. Hij was duidelijk niet de persoon voor je. Betekent niet dat je er niet verdrietig om mag zijn. Maar uit 'fouten' leer je en nu zal je waarschijnlijk zo'n eigenschappen in een persoon wel snel afkeuren. Ik zou zeggen, doe 'komen eten' met je vrienden. De plezier die je daarmee bereikt is echt super.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik download eigenlijk alles op proxy kat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yes, ik heb weer wat nieuwe muziek in kunnen slaan vanuit de iTunes store :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Ik ben braaak +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoooii.
    Ik zit in de trein en voel me vet misselijk erdoor. Altijd wanneer ik met de trein reis.
    Kwart over 4 ben ik ook pas in Emmen. :') 4 en een half uur in de trein dus haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Anatidaephobia schreef:
    Het enige wat ik leuk aan de herfst vind, is dat het het sweaterseizoen is. Ik hou van sweaters en ik ben blij dat ik ze lekker kan dragen <3
    Maar voor de rest heb ik een hekel aan het seizoen.
    Lange koude dagen, amper vakantie.
    Weg shortjes, blousjes en de rest.
    Hallooo deprimerende winterjas, handschoenen en sjaal (cat)

    Ik droeg nog tot halverwege oktober birkenstocks en tot ongeveer twee weken geleden af en toe een kniebroek. Tot het moment dat mijn moeder het me dus verbood. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Avarosa schreef:
    Ik download eigenlijk alles op proxy kat.


    Ik ook, nu ik geen Netflix meer heb, haha.


    Your make-up is terrible

    En ik heb eens gehoord dat downloaden niet strafbaar is, maar uploaden wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jeej t is gelukt om me piercing voor t eerst te verwisselen!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Avarosa schreef:
    En ik heb eens gehoord dat downloaden niet strafbaar is, maar uploaden wel.
    Dat was ook zo, maar dit jaar hebben ze downloaden ook illegaal gemaakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.