• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Is het weer rond die tijd? ;c
    Jup. Nu ik heb er nog niet zoveel last van. Maar de herfst maakt me weer vermoeiend, ik slaap weer niet goed en ik begin het weer op Jelle uit te werken, dus het zou me niet verbazen dat het weer met dat ene te maken heeft. Al ben ik door naar het kerkhof te gaan met Allerheiligen er minder mee bezig geweest dan vroeger. Precies of ik er ergens vrede mee heb genomen. Maar toch, ik voel me al heel de tijd niet 100% goed. Ik heb weer nergens zin in, ben weer afstandelijk en allemaal andere vervelende dingen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Jup. Nu ik heb er nog niet zoveel last van. Maar de herfst maakt me weer vermoeiend, ik slaap weer niet goed en ik begin het weer op Jelle uit te werken, dus het zou me niet verbazen dat het weer met dat ene te maken heeft. Al ben ik door naar het kerkhof te gaan met Allerheiligen er minder mee bezig geweest dan vroeger. Precies of ik er ergens vrede mee heb genomen. Maar toch, ik voel me al heel de tijd niet 100% goed. Ik heb weer nergens zin in, ben weer afstandelijk en allemaal andere vervelende dingen.


    Gelukkig dat het dit jaar beter voelt. ;3
    Iedereen heeft wel eens een mindere periode en dat is ook wel logisch in deze tijd van het jaar. Jelle weet dat ondertussen zeker ook wel en zal het dan ook wel snappen, je hebt zo'n lief vriendje!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Gelukkig dat het dit jaar beter voelt. ;3
    Iedereen heeft wel eens een mindere periode en dat is ook wel logisch in deze tijd van het jaar. Jelle weet dat ondertussen zeker ook wel en zal het dan ook wel snappen, je hebt zo'n lief vriendje!
    Dat is waar, maar soms heb ik toch de indruk dat hij me echt niet begrijpt en hij doet gewoon soms dingen die ik echt niet leuk vind. Zo is hij nu schachtentemmer en moest hij bij de schachtengroepjes gaan eten. Allemaal niet zo erg, maar ik zag hem toen niet vaak en moest soms alleen. Nu was ik deze week erg moe en had ik wat werk voor school waardoor ik ook geen zin had om weg te gaan en dan blijft hij nog plakken tot 1u na een vergadering, gaat hij naar een fuif tot 5u terwijl ie eerst zegt dat hij na zijn shift om 23u naar huis zal komen en zo'n dingen vind ik gewoon niet fijn. Ik slaap slecht alleen in ons bed en als ik dan eindelijk slaap, maakt hij me wakker als ie thuiskomt, want ik word gewoon snel wakker. Zo heb ik deze week van 5 tot 7u niet geslapen door hem toen ie van die fuif komt. Nu wou hij vandaag ook niet meer naar Brugge omdat hij perse naar de familiecantus wou. We weten al ontzettend lang dat hij vandaag is, maar hij zegt er nooit niks van, vraagt zelf niemand van zijn familie, dus ik dacht dat we niet gingen, gaat hij opeens omdat ze wat hebben mouwwrijven bij hem op de vergadering. Dan komt ie af dat ie wilt gaan omdat het er rustig is. Dat vind ik dus echt dikke bullshit, want eerst spreekt ie er niet van en nu opeens wilt hij er zo graag naartoe omdat het er rustig is. Ik heb dan gewoon de indruk dat hij liever bij anderen is dan bij mij en hij zal wel niks verkeerds doen als hij weggaat, maar als hij zou laat thuis komt, kan ik er ook niet aan doen dat ik mij er vragen bij ga stellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Dat is waar, maar soms heb ik toch de indruk dat hij me echt niet begrijpt en hij doet gewoon soms dingen die ik echt niet leuk vind. Zo is hij nu schachtentemmer en moest hij bij de schachtengroepjes gaan eten. Allemaal niet zo erg, maar ik zag hem toen niet vaak en moest soms alleen. Nu was ik deze week erg moe en had ik wat werk voor school waardoor ik ook geen zin had om weg te gaan en dan blijft hij nog plakken tot 1u na een vergadering, gaat hij naar een fuif tot 5u terwijl ie eerst zegt dat hij na zijn shift om 23u naar huis zal komen en zo'n dingen vind ik gewoon niet fijn. Ik slaap slecht alleen in ons bed en als ik dan eindelijk slaap, maakt hij me wakker als ie thuiskomt, want ik word gewoon snel wakker. Zo heb ik deze week van 5 tot 7u niet geslapen door hem toen ie van die fuif komt. Nu wou hij vandaag ook niet meer naar Brugge omdat hij perse naar de familiecantus wou. We weten al ontzettend lang dat hij vandaag is, maar hij zegt er nooit niks van, vraagt zelf niemand van zijn familie, dus ik dacht dat we niet gingen, gaat hij opeens omdat ze wat hebben mouwwrijven bij hem op de vergadering. Dan komt ie af dat ie wilt gaan omdat het er rustig is. Dat vind ik dus echt dikke bullshit, want eerst spreekt ie er niet van en nu opeens wilt hij er zo graag naartoe omdat het er rustig is. Ik heb dan gewoon de indruk dat hij liever bij anderen is dan bij mij en hij zal wel niks verkeerds doen als hij weggaat, maar als hij zou laat thuis komt, kan ik er ook niet aan doen dat ik mij er vragen bij ga stellen.


    Ik snap heel goed dat jij je zo voelt, eigenlijk. En dan denk ik niet dat het aan andere dingen ligt, maar gewoon aan de dingen die hij doet. Het is logisch dat je dan sneller geïrriteerd raakt en hem van je afduwt, zeker omdat je ook nog eens minder slaap krijgt. Jelle is echt een lieve jongen en een leuk vriendje en natuurlijk is niet iedereen perfect, maar soms kan hij best wat meer rekening houden met jou, jij bent tenslotte zijn vriendin. Het lijkt alsof de communicatie vanaf zijn kant niet helemaal lekker gaat (lijkt af en toe wel een mannending, maar dat is geen excuses).


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap heel goed dat jij je zo voelt, eigenlijk. En dan denk ik niet dat het aan andere dingen ligt, maar gewoon aan de dingen die hij doet. Het is logisch dat je dan sneller geïrriteerd raakt en hem van je afduwt, zeker omdat je ook nog eens minder slaap krijgt. Jelle is echt een lieve jongen en een leuk vriendje en natuurlijk is niet iedereen perfect, maar soms kan hij best wat meer rekening houden met jou, jij bent tenslotte zijn vriendin. Het lijkt alsof de communicatie vanaf zijn kant niet helemaal lekker gaat (lijkt af en toe wel een mannending, maar dat is geen excuses).
    En ik zaag dan wel te veel dan nodig is, maar toch. Mannen werken soms toch zo tegendraads. En hij houdt best wel veel rekening met me en heeft echt veel geduld met me, maar soms duurt het precies te lang voor hij doorgeeft dat er iets scheelt en hij ziet eigenlijk bijna nooit zijn eigen fouten in. Dat is het probleem een beetje. Ik wil en kan echt niet zonder hem, maar af en toe kan ik hem echt wurgen bij manier van spreken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bah ik haat dit weer echt. Ik heb het al heel de tijd koud. (no_chears)
    Ik snap echt niet dat sommige mensen de herfst de fijnste seizoen vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Bah ik haat dit weer echt. Ik heb het al heel de tijd koud. (no_chears)
    Ik snap echt niet dat sommige mensen de herfst de fijnste seizoen vinden.

    Onguur weer is wel fijn als je lekker binnen zit. Maar ik vind het vooral een heel mooi seizoen. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik niet. Die bladeren zijn ontzettend gladdig op de fietspaden, dat gaat ook gaan stinken als het nat is en dan die regen bah. Geef mij maar de lente, dan kan die dikke jas weer af. Ik hou er ook gewoon niet van om in de donker naar school te moeten rijden en in het donker terug te keren. Precies of je niks aan je dag hebt gehad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik niet. Die bladeren zijn ontzettend gladdig op de fietspaden, dat gaat ook gaan stinken als het nat is en dan die regen bah. Geef mij maar de lente, dan kan die dikke jas weer af. Ik hou er ook gewoon niet van om in de donker naar school te moeten rijden en in het donker terug te keren. Precies of je niks aan je dag hebt gehad.

    Maar de gekleurde blaadjes. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hou van de herfst.


    Not all those who wander are lost.

    Ik haat elk seizoen dat kou in zich heeft. Dus winter, herfst & beginnende lente zeg maar. :') Geef mij maar zomer, ik mis echt het weer in Bali. Dit is allemaal zo koud pft. :[

    De sneeuw kan ik wel nog hebben om te skiën, maar hier is ie ook prut. Ik ben misschien ook maar gewoon een zeur. :'D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 16:28 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben ontzettend chagrijnig. Bijna weer die leuke periode van de maand en dan voel ik me altijd slecht en waardeloos. De eenzaamheid kan dan niet opgevuld worden als ik helemaal alleen op mijn kamer zit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Avarosa schreef:
    De sneeuw kan ik wel nog hebben om te skiën, maar hier is ie ook prut. Ik ben misschien ook maar gewoon een zuur. :'D

    Ik heb een hekel aan sneeuw aan de ene kant, maar aan de andere kant niet. Het is mooi, maar na twee dagen ben ik het zat om op mijn bek te glijden met mijn fiets. Langer hoeft van mij niet, met kerst en dan is het klaar.
    En wintersport mag altijd van mij. :Y) Maar daar mag de sneeuw ook blijven dan, hahah.

    Barnabas schreef:
    Ik ben ontzettend chagrijnig. Bijna weer die leuke periode van de maand en dan voel ik me altijd slecht en waardeloos. De eenzaamheid kan dan niet opgevuld worden als ik helemaal alleen op mijn kamer zit.
    I feel yeah gurl.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?