• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Insert_Name
    Erieka - Khamul
    Lotta - Blade
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 12:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Marguerite schreef:
    (...)
    Ik heb een hekel aan sneeuw aan de ene kant, maar aan de andere kant niet. Het is mooi, maar na twee dagen ben ik het zat om op mijn bek te glijden met mijn fiets. Langer hoeft van mij niet, met kerst en dan is het klaar.
    En wintersport mag altijd van mij. :Y) Maar daar mag de sneeuw ook blijven dan, hahah.
    Ja precies. Als ik binnen kan blijven is het fijn, maar vanaf ik buiten moe, mag het weg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het enige wat ik leuk aan de herfst vind, is dat het het sweaterseizoen is. Ik hou van sweaters en ik ben blij dat ik ze lekker kan dragen <3
    Maar voor de rest heb ik een hekel aan het seizoen.
    Lange koude dagen, amper vakantie.
    Weg shortjes, blousjes en de rest.
    Hallooo deprimerende winterjas, handschoenen en sjaal (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ook in de winter kun je nog bloesjes dragen hoor ^^
    Van die geruite houthakkesbloesjes.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 21:27 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ja hoor ik ben weer snip verkouden. Het enige wat ik leuk vind aan de winter is de kerstliedjes en me verjaardag en nieuwjaar :') alleen met kerst mag er sneeuw liggen anders mag t lekker opzodemieteren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn schouder doet ineens zoveel pijn. D:


    Your make-up is terrible

    Phantasior schreef:
    Ook in de winter kun je nog bloesjes dragen hoor ^^
    Van die geruite houthakkesbloesjes.


    Ik heb inderdaad ook houthakkersbloesjes. Die draag ik nog wel.
    Maar al mijn mouwloze bloesjes, leuke shirtjes zonder mouwen, mijn hele leuke leren vestje zonder mouwtjes en met franjes kan ik ook niet aan.
    Ik word depressief van deze tijd van het jaar ):
    Ik moet sjaals gaan dragen, maar ik haat sjaals. Buh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Avarosa schreef:
    (...)I feel yeah gurl.

    Ik mag eigenlijk niet zeuren, aangezien ik genoeg vrienden en vriendinnen heb, maar ik mis het vriendje-vriendinnetje gedoe gewoon. :') Zo stom hoe snel je gewend kunt raken aan een relatie, ook al was het geen ideale relatie.
    Edit: Kleine toevoeging van wat ik eerder zei. Dat ik het mis, betekent niet dat ik nu alweer een nieuw vriendje wil hebben. Op dit moment ben ik wel even klaar met alle nare dingen die ná de break-up zijn gebeurd. Ik heb op dit moment miljoenen keren liever een goede vriendschap dan een nieuwe liefde. :')

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 1:30 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik verveel me. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik verveel me. D:

    Eén woord: Netflix. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Eén woord: Netflix. _O_


    Probleeeem. Mijn giftcodes zijn afgelopen en op de één of andere manier wilt hij mijn paypal niet koppelen. D: Elke keer als ik op accepteer en doorgaan klik, kom ik terug op het beginscherm met een melding dat ik de betaling heb gecanceld. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Probleeeem. Mijn giftcodes zijn afgelopen en op de één of andere manier wilt hij mijn paypal niet koppelen. D: Elke keer als ik op accepteer en doorgaan klik, kom ik terug op het beginscherm met een melding dat ik de betaling heb gecanceld. D:

    Heb je al gebeld met Netflix? Of je kunt eventueel een nieuw account aanmaken?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Heb je al gebeld met Netflix? Of je kunt eventueel een nieuw account aanmaken?


    Ik heb geprobeerd te chatten met een medewerker, maar volgens mij kwam hij uit India, hahaha. Ik snapte er weinig van, behalve dat hij zei dat het aan Paypal lag, dus heb ik paypal maar gemailt. Ik wil geen nieuw account aanmaken omdat alle gegevens dan weg zijn, wat ik heb gekeken en waar ik was, aangezien we met best veel mensen erop zaten en vet veel keken, is dat echt veel werk. D:
    Ik ga maar afwachten wat paypal zegt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb geprobeerd te chatten met een medewerker, maar volgens mij kwam hij uit India, hahaha. Ik snapte er weinig van, behalve dat hij zei dat het aan Paypal lag, dus heb ik paypal maar gemailt. Ik wil geen nieuw account aanmaken omdat alle gegevens dan weg zijn, wat ik heb gekeken en waar ik was, aangezien we met best veel mensen erop zaten en vet veel keken, is dat echt veel werk. D:
    Ik ga maar afwachten wat paypal zegt.

    Oh my, ik heb medelijden met je. Netflix is echt een verslaving van me geworden, haha. Wat ontzettend balen dat PayPal dan zo raar doet, hopelijk kunnen zij er iets aan doen. Ik keek altijd op het account van mijn ex, maar die heeft me eruit gegooid toen het uit was. Nu heb ik het lekker zelf, samen met een andere vriendin. Ik betaal alles zelf, maar ik heb het er sowieso voor over, aangezien ik te veel films en series kijk. :'D
    Wat voor series kijk jij?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sigil schreef:
    Ja hoor ik ben weer snip verkouden. Het enige wat ik leuk vind aan de winter is de kerstliedjes en me verjaardag en nieuwjaar :') alleen met kerst mag er sneeuw liggen anders mag t lekker opzodemieteren.


    IK VERGEET MIJN VERJAARDAG HELEMAAL TE NOEMEN! Dat vind ik ook leuk aan de winter haha. Maar december is echt een rot maand bij ons qua druktes.
    Pakjesavond, verjaardag van m'n oom 4 december, 14 december m'n zusje jarig, 16 december een vriendin jarig, 25/26 december kerst, 28 december een andere vriendin jarig, 30 december voorbereidingen mijn verjaardag (lees: oliebollen, appelflappen & taart bakken), 31 december jarig en dan 1 januari nieuwjaarsdag. :')

    En hierom vier ik dus mijn verjaardag voor vriendinnen pas in januari HAHAH

    Ik heb niet eens Netflix, stelletje luxebeesten ;P

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 19:02 ]


    Not all those who wander are lost.