• Altro Drake is een kasteel dat gelegen ligt in de Italiaanse bergen van Velletri, hier krijgen allerlei wezens goed en kwaad les, het is een groot kasteel dat voor elk soort wezen bepaalde lessen zijn samengesteld die alleen en ook echt alleen voor hun zijn sommige lessen krijgen ze samen met andere wezens maar niet alle, in de vrije tijd kunnen ze met hun vrienden naar Rome gaan, of gewoon rond zwerven in de gangen, vriendschappen zullen ontstaan, vijanden zullen gemaakt worden en liefde zal bloeien.




    Invullijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Leerjaar
    Vak:
    Alleen voor professors
    Wezens:
    Karakter:
    Uiterlijk+Foto:
    Geschiedenis:
    Nationaliteit:
    Huisdier:
    Extra:
    Kracht




    Vampiers:
    Uiterlijk: De vampiers hebben de uiterlijk van de leeftijd dat ze gebeten zijn, waren ze 17, dan lijken ze eeuwen lang op een 17 jarige, was je 44 dan blijf je er ook eeuwenlang uitzien als een 44 jarige.
    Verder kunnen ze rode ogen krijgen vooral als ze boos zijn of honger hebben, verder kunnen hun hoektanden ook iets langer worden en scherper. Verder zijn er geen specifieke kenmerken voor een vampier.
    Krachten: Vampiers hebben minstens 1 kracht die er dan ook maar een a twee vampiers kunnen hebben bev onzichtbaarheid, gedachtelezen, mensen hun gezicht, reuk en gehoorvermogen voor een bepaalde tijd afnemen etc. Maar er zijn ook bepaalde dingen die alle vampiers al hebben en dat zijn een wat betere gehoor, zicht en reuk vermogen, ze zijn sneller en sterker.
    Extra: vampiers kunnen alleen in de zon lopen door een soort amulet, een ketting, armband, ring etc.

    Jongens:
    1 Jude Thomas Nicholas Jeremiah William Sawye Rakharo
    2
    3
    Meisjes VOL!
    1 Emily June Hale TheHangingTree
    2 Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson MusicAndPeace
    3 Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears Beckmann


    Halfgoden/godinnen:
    Uiterlijk: Een halfgod ziet er eigenlijk gewoon uit zoals elk ander mens, ze kunnen alleen ouder worden, kunnen een bepaalde kracht hebben.
    Krachten: Elk halfgod heeft een bepaalde kracht als die ouder dan ook een kracht heeft, ben je een kind van Zeus dan kan je het lucht beheersen, ben je kind van Poseidon dan kan je het water beheersen.(van de grote drie mogen er voor nu maar 1 kind zijn, later misschien wat meer.)
    Extra: -

    Jongens:
    1. Cyan Thunder Middle-Zeus-Mashtonx
    2. James Drake Parker Ares Luke_Pinguin
    3. Nathan Dylan Belladonna Pallas Athena Oneira
    4.
    Meisjes
    1. Serena Rossini –Poseidon-Alastor
    3.Tessa Gaia Lazar Bellona CharmedPaige
    4.Chelsey Aurora Santenera. Hades Minewt

    Weerwolf
    Uiterlijk: Als een weerwolf gewoon een mens is dan zie je er eigenlijk niks van dat het een weerwolf is, maar als hij verandert dan is het gewoon een wolf groot of klein, zwart, wit, grijs, bruin of wat voor kleur ook. In de eerste jaar kan een weerwolf alleen door de volle maan veranderen en kan hij het niet beïnvloede hij zal veranderen of hij het nou wilt of niet, maar langzaam leert diegene wel om te veranderen als hij het wilt maar ook om te veranderen wanneer het wilt zodat hij nooit meer afhankelijk is van de volle maan.
    Krachten: Een weerwolf heeft niet echt een specifieke kracht alleen dat ze wat sneller zijn als ze in wolfgedaante zijn, beter kunnen horen en ruiken maar dat alleen in wolf gedaante.
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes
    1. Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell Minewt
    2.
    3.

    Tovenaars/Heksen:
    Uiterlijk: Lijken ook gewoon op mensen, kunnen ook iets ouder worden.
    Krachten: )
    Extra: -

    Jongens:
    1.
    2.
    3.
    Meisjes:
    1. Annabelle "Annie" Maxine Josanne Sophie Kelmeckis Rakharo
    2.
    3.

    Gedaanteverwisselaar:
    Uiterlijk: Gedaanteverwisselaars zien er gewoon uit als mensen maar kunnen in een bepaalde dier veranderen, arend, leeuw, wolf, slang, muis
    Krachten: Gedaanteverwisselaars kunnen veranderen in een bepaald dier, en erven ook hun eigenschap als ze in een dolfijn, haai, orka kunnen veranderen dan kunnen ze onder water ademen, kunnen ze in een dier dat goed is om in bomen te klimmen zoals een aap dan kunnen die dat ook.
    Extra: -

    Meisje: VOL!
    1. Melissa Green Charmedpaige
    2. Lux Rose Harper Toxciteit
    3. Livia TheMockingjay
    Jongens:
    1.Lavy Lefyfield Seto
    2.
    3.

    Elven:
    Uiterlijk: Elven zijn lang, elegant en lenig, meestal hebben ze lang haar en punt oren.
    Je hebt dan ook de duistere elfen, elfen die een donkerdere ogen hebben en meestal zwart haar.
    Krachten: Elfen hebben voornamelijk het kracht van de natuur, en het genezing ze helpen daarom vaak in het ziekenzaal
    Extra: -

    Jongens:
    1.Legolas Tigrisblack Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.Nicole Horan natuurix
    2.Tauriel Norin Thirisdis Walkers
    3.

    Engelen:
    Uiterlijk: Engelen hebben prachtige haren wit, tot zilver tot blond met mooie helderblauwe ogen de helder blauwste die er bestaan, ze hebben een bleke huid maar zijn verder wel net zoals de elfen prachtige wezens, ze kunnen vliegen en hebben dan ook prachtige witte vleugels die ze elk moment kunnen laten verschijnen en weer laten verdwijnen, engelen kunnen eeuwenoud worden eigenlijk zijn het net als vampiers onsterfelijk.
    Karakter: Engelen zijn de puurste wezens, als ze over engelen spreken noemen ze hun ook wel eens de puurste ziel omdat ze goedheid zelve zijn. Engelen hebben meestal wel een zwakke plek zoals wilt graag andere helpen waardoor ze iemand vertrouwen die ze eigenlijk niet moeten vertrouwen.
    Krachten: Een engel heeft ook verschillende krachten maakt niks uit wat kan van alles zijn. De krachten die alle engelen hebben zijn vliegen, het goedheid in iemand zien en zien wat hun verleden was en hun toekomst word.

    Extra: -
    Jongens:
    1.Ethan Angel Ford Mashtonx
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.


    Demonen

    Uiterlijk: Demonen zijn de tegenovergestelde van Engelen. De demonen die onder de zonen van Satan staan hebben rode ogen en kleine hoorns die ze wel kunnen laten verdwijnen als ze dat willen. Kinderen van Satan hebben daar in tegen zwarte ogen en grotere hoorns beide kunnen hun ogen wel gewoon in mensenkleur veranderen. Verder hebben ze wel allemaal zwarte vleugels.
    Karakter: Demonen worden de duisterste ziel genoemd omdat ze gemeen waren, en alleen maar leed veroorzaakte toch wilde ze de demonen kinderen ook op deze school toelaten en tot nu ging dat nog vrij goed.
    Krachten: Demonen kunnen hun duisterste stukje ziel zien ook al weten die niet dat ze die hebben ook hun kunnen vliegen en ieder hun verleden en toekomst zien, hun bezitten ook de kracht vuur.
    Extra:

    Jongens:
    1.athan azazel Robind19
    2.
    3.
    Meisjes
    1.
    2.
    3.

    Hybrids
    Demon x Engel
    Adriana Keaira Delatorre.




    Leraren:

    Ik maak binnenkort ook een rollentopic aan, dan komen er meer info over bepaalde lessen en weten diegene die de leraren spelen ook welk les voor welk wezens is.
    Magie:
    Water sturen:
    Vuur beheersen:
    Vliegles:
    Wiskunde:
    Italiaans:
    Geschiedenis van de sterfelijke wereld:
    Geschiedenis van Mythologie en de toverkunst (afwisselend):
    Zwaardvechten training:
    Vechttraining en wapen gebruik: Daryl Duane Dixon.
    Training voor vampiers:
    Training voor weerwolven:
    Gedaanteverwisseling:
    Medische zorg:
    Natuur:
    Dier & Fabeldieren (Afwisselend)
    Er kunnen nog lessen bij komen, of een andere naam krijgen.


    Het kasteel:
    Op de begane grond:
    Keuken
    De keuken is officieel verboden terrein voor alle leerlingen je mag er alleen komen als je toestemming van een leraar hebt/
    Eetzaal
    De eetzaal zijn er verschillende lange tafels, voor diegene die harry potter kennen moet je denken aan de grote zaal, met rijen lange tafels en aan t einde nog een lange tafel waar de leraren en de schoolhoofd aan zitten.
    Woonkamer
    Dit is eigenlijk een gezamelijke woonruimte waar zowel leerlingen en leraren mogen zijn.
    Toiletten.
    Woonkamer voor de leraren voor als ze alleen met leraren willen zijn en iets prive moeten bespreken.
    Tweede verdieping
    Slaapkamers voor de meisjes
    Woonkamer waar alleen meisjes zijn toegestaan
    Kleine bibliotheek
    Badkamer die elk kamer een eigen heeft.
    Derde verdieping
    Jongensslaapzaal
    Woonkamer alleen voor de jongens

    Elk leraar heeft een eigen slaapkamer o een huisje vlakbij het school dit mag diegene zelf kiezen daarom dat er nog geen lerarenkamers staat.
    De verdiepingen waar de lessen worden gegeven komen later allemaal nog.
    En aangezien ik slecht ben in lesroosters komt maak ik die ook niet, als iemand die een leraar speelt het leuk vind om het te doen voor zijn les dan mag dat.


    Vervoer
    Als je uit een ver land komt, dan kan je met de sterfelijke vervoer gaan, vliegtuig, trein, boot maar als je kan vliegen, of onder water kan ademen kan je natuurlijk ook voor kiezen om zo te gaan.
    Dan kom je ergens in een afgelegen stuk bij een station, wat wat geen enkele niet magische iemand weet te vinden en of die wel bestaat, daar staat een trein die je de grootste gedeelde richting het kasteel zou brengen het wordt een lange reis omdat de trein bijna alleen maar omhoog moet gaan, daarna stopt de trein bij een perron waar koetsen met witte of zwarte paarden op je staat te wachten en je verder brengt naar het kasteel.


    Indeling van de slaapkamers
    Elk soort wezen zit met zijn vijven op een kamer, dus vijf weerwolfen, vijf vampiers etc.
    Hier komt dan die indeling te staan bij wie je in een kamer slaapt, elke kamer heeft een eigen badkamer.

    Regels:
    -Maximaal 2 personages per persoon later misschien 3 maar nu even 2.
    -Minimaal 200 woorden per post, ik vind het niet heel erg als je een x iets minder hebt maar dat moet niet steeds gebeuren.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Elke week minstens 1x reageren als dat niet lukt doorgeven.
    -Ben je op vakantie of kun je door een andere reden niet elke week posten graag doorgeven.


    Overige dingen:
    -Hybrid zijn toegestaan op deze school maar op dit moment eerst maar een omdat het eigenlijk verboden is, tenzij als diegene een broer/zus is.
    -Ik sta altijd open voor ideeen of als iemand wilt meewerken aan deze rpg.
    Als er iets onduidelijks is mag je altijd vragen want ik ben slecht in dingen uit te leggen en wil meestal te veel dingen type/erbij zetten terwijl het helemaal niet moet en nodig is.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 22:43 ]

    Deers schreef:
    (...) Dan nog, wil je zeggen dat er een wolfpack door de school loopt? Sorry als het bot overkomt, zo is het niet bedoeld, maar dat is vrij onlogisch. c;


    Nee, dat wil ik niet zeggen. Ik reageerde op de reactie van Robind19, omdat ze zei dat wolven niet in roedels leven terwijl ik altijd te horen en te zien kreeg dat het wel zo is.

    Ik snap ook heus wel dat het niet logisch dat er een wolfpack door de school loopt, ik kan heus wel logisch nadenken.

    Volgens mij bedoelt CharmedPaige ook helemaal niet dat er een wolfpack binnen de school is, haar personage heeft voordat ze naar school ging in een roedel gezeten en is daar uit gestapt en naar school gegaan. Er staat nergens dat ze op school weer bij een roedel binnen de school is gegaan.


    Physics is awesome

    Lucia 'Lucy' Vanessa Graywell




    † Geslacht † Vrouwelijk.

    † Leeftijd † Ze is zeventien jaar oud, en geboren op de achttiende van mei in 1997.

    † Leerjaar † Ze zit in het zevende leerjaar.

    † Wezen † Weerwolf.

    † Uiterlijk † [FC:Adelaide Kane ]

    † Innerlijk † Iedereen die Lucy net ontmoet zou haar omschrijven als 'arrogant' en 'bitchy'. En dit is vaak ook nog wel zo. Ze is een persoon die een vooroordeel heeft over mensen, en velen stellen dit niet op prijs. En hierdoor willen ze haar ook niet leren kennen. Ben jij niet aardig tegen haar? Dan is zij dit ook niet tegen jou, zo simpel als wat. Arrogant is ze ook wel. Lucy is namelijk erg trots op wat ze heeft bereikt, en dit is iets waarmee je niet moet spotten. Aangezien dan een regelrechte bitch wordt. Ze is erg ongeduldig en zal dit ook bijna nooit hebben, enkel bij iemand om wie ze veel geeft. Maar verder bij niemand.
    Lucy heeft een kort lontje, en bij geliefden zou die wat langer zijn. Maar toch. Ook is ze nogal snel jaloers. Hier kan ze niets aan doen, maar het is zo. Als je bevriend met haar bent kan ze een van de liefste mensen zijn die je kent, waardoor mensen die haar niet mogen haar schijnheilig noemen. Je kunt de grootste lol met haar beleven en als je hulp nodig hebt, dan helpt ze je. Als je ook goed met haar bevriend bent kan ze druk zijn. Al ze wel een van de rustige personen is, maar toch. Lucy is ook bijna altijd wel in voor een grapje, en je kunt ook erg goed samen met haar dit doet. Oh ja, Lucy voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Ook is ze bereid om te sterven voor haar vrienden. Op sommige momenten kan ze onserieus zijn, maar dan kan ze ook al weer snel serieus doen. Ze zou enkel iemand erg pijnigen als die haar vrienden of familie iets aan doet, eerder niet. Al ze soms de neiging heeft om iemand een klap te geven.

    † Geschiedenis † Toen Lucy een jaar of acht was zijn haar ouders en oudere broers omgekomen bij een brand. Op wonderlijke wijze heeft zij dit overleefd. Alleen niet zonder slag of stoot. Ze was vanaf haar onderlichaam verlamd en heeft hier dan ook erg lang over moeten doen om weer te kunnen lopen. En nog langer voor fietsen of zwemmen. Ook heeft ze nog steeds op haar onderarmen brandwonden, die ze met verband verbergt. Ze was na twee jaar daar weg en heeft toen een jaartje in een weeshuis gewoond. Hierna werd ze door de familie Whittemore geadopteerd.
    Twee maand geleden kwam ze tot de ontdekking dat één van haar broers nog leeft. Hoe weet ze niet, maar ze is nog steeds bezig om hem te vinden.

    † Nationaliteit † Lucy is half Italiaans en half Brits. Hierdoor spreekt ze beide talen vloeiend.

    † Huisdier † Deze heeft ze niet. En hier heeft ze ook geen behoefte aan.

    † Extra †

    † Kracht †

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 16:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alastor schreef:
    (...)


    Dat mag^^


    Ik maak haar toch maar een weerwolf.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ryess schreef:
    (...)

    Nee, dat wil ik niet zeggen. Ik reageerde op de reactie van Robind19, omdat ze zei dat wolven niet in roedels leven terwijl ik altijd te horen en te zien kreeg dat het wel zo is.

    Ik snap ook heus wel dat het niet logisch dat er een wolfpack door de school loopt, ik kan heus wel logisch nadenken.

    Volgens mij bedoelt CharmedPaige ook helemaal niet dat er een wolfpack binnen de school is, haar personage heeft voordat ze naar school ging in een roedel gezeten en is daar uit gestapt en naar school gegaan. Er staat nergens dat ze op school weer bij een roedel binnen de school is gegaan.
    Haha, dat je logisch na kan denken verwacht ik wel van een vrouw van 20 hoor ;3

    En over het personage van CharmedPaige, dat ze Alpha is geweest kan ze dan toch ook bij extra zetten? Dit kan aan mij liggen, maar voor mij is dit overbodige informatie die niet bij het innerlijk van een personage hoort.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Oneira schreef:
    (...)

    Ik maak haar toch maar een weerwolf.
    Well you're obsessed with werewolves. Haha. c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    (...) Well you're obsessed with werewolves. Haha. c:


    How do you mean? That I like Teen Wolf says nothing. Gheghe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    (...)

    How do you mean? That I like Teen Wolf says nothing. Gheghe.
    Well you always want to have one or two werewolve characters where possible. You know that ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    (...) Well you always want to have one or two werewolve characters where possible. You know that ;3


    No, haha. It where demigods.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    (...)

    No, haha. It where demigods.
    Oh, i tought werewolves. Excuse me for my dumbness, haha.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Naam: Josephine "Jose" Lucille Blanche Sears
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 118
    Leerjaar:
    Wezens: Vampier
    Karakter: Jose is soms nogal snel verveeld, dit komt door haar leeftijd. Ze is dan ook vaak snel afgeleid, vooral als er een leuke jongen langs loopt. Ze begrijpt dat er regels nodig zijn om alles goed te laten verlopen, de regels zijn echter alles behalve heilig voor haar. Jose houdt er ook van om andere wezens en mensen te observeren en te bestuderen. Ze gaat een gevecht niet uit de weg, maar weet wel of ze een gevecht kan winnen of niet. Een gevecht waarvan ze weet dat ze zal verliezen, gaat ze niet aan. Ze kan soms ook weinig hebben van andere wezens en mensen, dit laat ze dan ook duidelijk merken. Daarnaast geeft ze niet om populariteit en is kieskeurig als het op vrienden en vriendinnen aan komt. Hoewel ze heeft geleerd om geduldig te zijn, is haar geduld beperkt. Het ligt aan de persoon hoe groot haar geduld met hem of haar is. Knappe jongens weten haast altijd haar aandacht te trekken en ze is dan ook wel een flirt. Alleen als het verder gaat dan flirten word ze wel kieskeuriger net zoals bij het vinden van haar vrienden en vriendinnen.
    Uiterlijk+Foto:


    Stijl, vrij lang haar dat zwart is. Haar ogen zijn lichtgrijs hoewel ze soms ook donkergrijs of blauw kunnen lijken. Jose heeft een slank postuur waar trots op is. Haar rondingen vind ze prima. Goed genoeg om jongens mee te verleiden, zoals ze zelf zegt. Hoewel Jose niet getint is, is ze ook niet lijkbleek. Dat is iets wat ze wel fijn vind. Haar lengte is 1.65 meter lang. Hoewel haar spieren niet goed te zien zijn, heeft ze wel goed getrainde spieren.
    Geschiedenis: Jose is de dochter van Adeline Sears en Roger Harrison. De vader van Roger was de heer des huizes van het huis waar Adeline werkte. Roger en Adeline kregen een relatie waaruit Jose voort kwam. Haar vader wist dit niet, omdat zijn vader van de zwangerschap van Adeline wist en haar daarom heeft weg gestuurd. Roger werd verteld dat Adeline zelf weg was gegaan en zijn hart was gebroken. Na tien jaar kwam Roger er achter dat Adeline was weg gestuurd en toen kwam hij haar zoeken. Adeline was niet thuis en trof Jose, die van hem wilde weten wat hij van haar moeder wilde.
    Jose lijkt qua uiterlijk heel veel op haar moeder behalve haar ogen en haarkleur, die heeft ze van haar vader. Roger wist dus dat ze waarschijnlijk zijn dochter was. Adeline bevestigde dat. Roger vertelde dat hij was getrouwd en twee zonen had. Alleen was er achter gekomen dat zijn zonen niet van hem, maar van een andere man waren. Hij was bezig met de scheiding en wilde graag met Adeline samen zijn. Na de scheiding heeft het geld van zijn vrouw opgeëist net zoals de twee zonen. Hij heeft hen niet verstoten, omdat het de fout van hun moeder was en niet van hen. Jose wilde haar vader en "broers" echter niet bij hun in huis. Haar vader heeft van zijn geld een huis gekocht voor hem, zijn zonen, Adeline en Jose. Uiteindelijk ging Jose overstag en ging ze samen met haar moeder bij haar vader wonen.
    Haar grootvader van vaderskant kon hier geen vrede mee hebben en is vaak bij hen langs gekomen. Roger en hij hebben flinke ruzie gekregen. Want Roger wilde niet dat zijn vader zich met hem of zijn gezin bemoeide. Haar grootvader stuurde haar grootmoeder naar hen toe, om haar moeder om te praten en Roger over te halen om weer te trouwen met zijn ex-vrouw. Jose was toen 16 jaar en heeft haar grootmoeder min of meer het huis uit gejaagd. Daarop stuurde haar grootvader een paar mannen om haar een lesje te leren. Haar vader stak hier een stokje voor. Niet lang hierna trouwde Roger met Adeline.

    Jose heeft onthouden wat er toen gebeurd is en toen ze vampier was, is ze naar haar grootouders toe gegaan. Nadat ze haar kracht op hen had gebruikt, heeft ze hun huis in brand gestoken. Ze heeft nooit spijt gehad van haar daad, omdat ze vond dat haar grootouders haar ouders uit elkaar hebben gehaald en hun geluk probeerden te ontnemen. Haar ouders heeft ze nooit verteld dat zij het was die de brand heeft gesticht. Toch hebben haar ouders de geruchten wel gehoord dat zij het zou zijn geweest, dit hebben ze echter nooit kunnen bewijzen.

    Jose heeft haar familie aan geboden om ook vampieren te worden, dit aanbod hebben ze vriendelijk af geslagen.
    Nationaliteit: Half Schots en half Brits/Engels
    Huisdier: Een zwarte poes met fel groene ogen, die ze de naam Celia heeft gegeven.


    Extra: Haar soort amulet is de ketting die ze van haar moeder kreeg op haar 18e verjaardag. Haar "reserve" soort amulet is een ring die ze van haar vader heeft gekregen. Jose is er nooit helemaal over heen gekomen dat haar ouders besloten om te sterven terwijl ze ook een vampier konden worden. Ze heeft tot aan hun dood voor hen gezorgd en beschermt.
    Kracht: Ze kan andere wezens, andere vampieren en mensen hun zintuigen af nemen.

    Ik weet niet hoe jij het doet met de leerjaren dus vandaar dat ik die als enige niet heb ingevuld.


    Physics is awesome

    Ryass antwoord voor jou staat onderaan 5

    Robind19 schreef:
    Ryass antwoord voor jou staat onderaan 5


    Het is Ryess. Het mag dan een onbekend onderzoek zijn, maar waarom word er dan niks over gezegd op internet?

    En waar heb je gelezen over dit onderzoek, als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Het is Ryess. Het mag dan een onbekend onderzoek zijn, maar waarom word er dan niks over gezegd op internet?

    En waar heb je gelezen over dit onderzoek, als ik vragen mag?


    Een engels boek vertaald naar Nederlands. En bij mijn honden cursus heb je een uur theorie en toen had ze het er ook over.
    De reden dat je op internet niks kunt vinden is omdat het vrij onbekend zijn en veel mensen het niet kunnen accepteren. Zelfde dat ze niet kunnen accepteren dat je hond je niet als een baas ziet. Want ook hij is geen roedel dier. Wat veel gezegt waar. Wikipedia en andere sites kun je niet altijd even veel vertrouwen. En je kunt het beter in engels opzoeken ond is engels. Alleen in sommige gevallen bij gevangenschap. Dan doen wolfen wel want dan is het gewoon de wet van de sterkste


    CharmedPaige schreef:
    •Naam• Melissa Green


    •Geslacht• Vrouw
    •Leeftijd• 17
    •Leerjaar• 7e jaar
    •Wezens• Gedaanteverwisselaar, Melissa kan zichzelf in een wolf. Ze heeft haar kracht goed onder controle en kan zichzelf ook in kleine details veranderen.
    •Karakter• Melissa is een zelfzeker meisje en ze zal zeker niet voor je aan de kant gaan. Ze heeft een redelijk groot ego en kan best minachtend reageren.
    Haar valkuil is hoogmoed, ze gelooft dat ze alles kan. Tegen haar vrienden is Melissa echter heel aardig, dan zie je haar andere kant. Voordat Mel echt aardig tegen je is, moet je iets speciaals hebben gedaan en moet ze je echt 100% vertrouwen.
    •Uiterlijk+Foto• Melissa heeft lang, stijl bruin haar en grijze ogen. Door de ijzige kleur van haar ogen en haar houding, altijd klaar om aan te vallen of te verdedigen, mijden mensen haar een beetje. Mel kan echter ook bruine ogen hebben, dit zijn haar wolfen ogen. In haar wolven vorm heeft Melissa een bruin zwarte vacht en bruine ogen.
    •Geschiedenis• Melissa heeft een redelijk saai leven gehad, afgezien van het feit dat ze vanaf haar geboorte al in een wolf kon veranderen. Op haar 13e kreeg ze te horen dat ze naar Drake Altro moest. Hier had ze-zacht uitgedrukt- geen zin in en ze liep weg van huis. Vervolgens heeft ze ongeveer drie jaar als wolf in het bos geleefd. Hier heeft ze de plek als alfa opgeëist bij een roedel die daar leefde. Na iets meer dan drie jaar kwam Melissa met haar roedel langs een groep mensen, en verlangde ze weer naar haar familie. Ze keerde terug naar de mensenwereld. Na een paar maanden weer bij haar ouders te hebben gewoond moest Melissa alsnog naar Drake Altro. Ze heeft nog steeds wolfachtige trekjes, ook in mensengedaante.
    •Nationaliteit• Mel is half Italiaans, half Nederlands
    •Huisdier• Zo'n beetje alle dieren vluchten weg voor Melissa, dus heeft ze geen huisdier.
    •Extra•
    •Kracht• Melissa kan zich veranderen in een wolf. Als ze verandert, scheuren haar kleren niet. Die heeft ze gewoon weer aan als ze weer in een mens verandert.



    Is ze goed zo?


    be gay do crimes

    Mag ik een meisjes gedaanteverwisselaar?


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.