• Voor degene die het nog niet wisten, er komt een nieuwe tour aan! Bill heeft dit vanochtend bekend gemaakt via instagram. De data's zijn nog niet bekend maar dat zal wel over een jaar zijn. Ik ben best blij! Alleen het probleem is dat ik niet weet of ik wel mag gaan. Ik ben namelijk 17 en niemand in mijn omgeving is fan van th en alleen mag ik waarschijnlijk niet:(

    Gaan jullie naar het concert als er één in nederland komt??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ben geen fan van ze, maar 80 euro? Daar kun je al mee naar een beter festival gaan lawl...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    80 Euro is echt veel en dat voor die zaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wou zou graag, maar 80 euro vind ik echt veel. En dat terwijl ze helemaal niet zo heel populair zijn..

    Ik was al helemaal blij aan het worden, aangezien ik het nieuwe album nog wel goed vind, maar ik vind 80 euro echt te veel.. :/
    Toen ze jaren terug de hype waren, heb ik altijd rond de 40 euro betaald voor de concerten...

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 17:50 ]


    Let the Night embrace you

    Zelfs Ed Sheeran, One Direction en bands als All Time Low zijn goedkoper. ;-;
    Een aantal van mijn vriendinnen wilden heel graag gaan uit jeugdsentiment maar fucking 80 euro. Dat is iets van 4 keer de gemiddelde prijs die ik voor een concert in een soortgelijke zaal of zelfs betere zaal betaal. [Mijn aankomende concert kostte 10 euro, The 1975 17, All Time Low iets van 30?]
    En 1850 voor een meet-en-greet-achtig-iets... 30stm vroeg ooit 500-nog wat euro en dat is al waanzin. Sorry voor alle mensen die fan van ze zijn, maar dat is echt diva-gedrag.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 17:54 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    Zelfs Ed Sheeran, One Direction en bands als All Time Low zijn goedkoper. ;-;
    Een aantal van mijn vriendinnen wilden heel graag gaan uit jeugdsentiment maar fucking 80 euro. Dat is iets van 4 keer de gemiddelde prijs die ik voor een concert in een soortgelijke zaal of zelfs betere zaal betaal. [Mijn aankomende concert kostte 10 euro, The 1975 17, All Time Low iets van 30?]
    En 1850 voor een meet-en-greet-achtig-iets... 30stm vroeg ooit 500-nog wat euro en dat is al waanzin. Sorry voor alle mensen die fan van ze zijn, maar dat is echt diva-gedrag.


    Voor 160 had je al een m&G, dan heb je nog iets voor 240 iets voor 600 nogwat en dan die 1850. Maar met die laatste heb je weer extra's die je bij die andere niet hebt. Maar het is inderdaad belachelijk.. een paar honderd euro extra voor een extra dingetje (een gesigneerde poster, of een selfie, die je zelf maakt) is inderdaad te belachelijk voor worden (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    omfg, Iron Maiden kostte nog minder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze hebben het uitgerekend. Dat €1850 paket is in het echt maar €137,00 waard x'D stelletje afzetters


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ZaynJavaddMalik schreef:
    Ze hebben het uitgerekend. Dat €1850 paket is in het echt maar €137,00 waard x'D stelletje afzetters


    Serieus? Wat een afzetters. Weten we nog dat heel het internet ongeveer viel over het feit dat Sleeping with Sirens iets van 80 euro vroeg voor een foto en meet en greet en zo? Dit is echt dat in het kwadraat kwadraat.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    Zelfs Ed Sheeran, One Direction en bands als All Time Low zijn goedkoper. ;-;
    Een aantal van mijn vriendinnen wilden heel graag gaan uit jeugdsentiment maar fucking 80 euro. Dat is iets van 4 keer de gemiddelde prijs die ik voor een concert in een soortgelijke zaal of zelfs betere zaal betaal. [Mijn aankomende concert kostte 10 euro, The 1975 17, All Time Low iets van 30?]
    En 1850 voor een meet-en-greet-achtig-iets... 30stm vroeg ooit 500-nog wat euro en dat is al waanzin. Sorry voor alle mensen die fan van ze zijn, maar dat is echt diva-gedrag.


    jah ik had dat ook ik wou ook met aantal vriendinnen heen ff old school oude tijden omhoog halen maar voor deze prijs no thanks vind ik egt niet waart!
    en jah klopt all time low is 30 euro daar ga ik ook heen en die spelen in zelfde gebouw 10 dagen eerder xD
    dit is gewoon egt bullshit!!!
    er zijn wel wat mensen die kaarten gehaald hebben he komt langs bij me op fb xD
    beetje gestoord ben benieuwd of het na een maand nog zo is of dat dan de prijs gedaald is
    zo krijgen ze zelfs zo kleine zaal nog niet eens tot de helft vol met de prijs nu.. xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jah ik had dat ook ik wou ook met aantal vriendinnen heen ff old school oude tijden omhoog halen maar voor deze prijs no thanks vind ik egt niet waart!
    en jah klopt all time low is 30 euro daar ga ik ook heen en die spelen in zelfde gebouw 10 dagen eerder xD
    dit is gewoon egt bullshit!!!
    er zijn wel wat mensen die kaarten gehaald hebben he komt langs bij me op fb xD
    beetje gestoord ben benieuwd of het na een maand nog zo is of dat dan de prijs gedaald is
    zo krijgen ze zelfs zo kleine zaal nog niet eens tot de helft vol met de prijs nu.. xD


    Ik wilde ook naar All Time Low maar het is op zo'n kutmoment dus ik kan niet maar veel plezier, haha.
    Zelfs bands die momenteel fucking gewild zijn zoals The 1975, die daar ook stonden, vragen niet meer dan 30 euro. Enorme bullshit.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga naar Bands voor 15 euro die nog populairder zijn dan Tokio Hotel. Het is enkel omdat hun naam bekend is, dat ze denken dat ze er zoveel geld voor vragen, maar zijn even vergeten dat hun ooit zo trouwe fanbase, Nogal is teleurgesteld na 3 jaar wachten en daarna zo'n kut album en het daarom niet meer voor ze overhebben.
    Want zeg zelf. kaartje voor One direction vliegen wel met 75 euro over de toonbanken heen. Mensen hebben dat geld dus echt wel over voor een band. Alleen niet meer voor hun.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 20:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ZaynJavaddMalik schreef:
    Ik ga naar Bands voor 15 euro die nog populairder zijn dan Tokio Hotel. Het is enkel omdat hun naam bekend is, dat ze denken dat ze er zoveel geld voor vragen, maar zijn even vergeten dat hun ooit zo trouwe fanbase, Nogal is teleurgesteld na 3 jaar wachten en daarna zo'n kut album en het daarom niet meer voor ze overhebben.
    Want zeg zelf. kaartje voor One direction vliegen wel met 75 euro over de toonbanken heen. Mensen hebben dat geld dus echt wel over voor een band. Alleen niet meer voor hun.


    Precies dat, en mensen die hun sound van dit album wel goed vinden hebben het geld er ook niet voor over - One Direction is nou eenmaal heel erg geliefd bij een heleboel mensen, waaronder - en dit is niet om fans te kleineren - een grote groep jonge meisjes. Het is heel iets anders dan Tokio Hotel, die enorm in de vergetelheid geraakt waren.
    En naar wat voor bands ga je voor 15 euro? Gewoon benieuwd, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Holy shit
    Silverstein kon ik vorig jaar meetten zonder extra geld te betalen. Volgend jaar kost het 25 of 50 euro extra bovenop de ticket van 18,50
    Hahaha dat verschil though D:


    --

    Frary schreef:
    (...)

    Ik wilde ook naar All Time Low maar het is op zo'n kutmoment dus ik kan niet maar veel plezier, haha.
    Zelfs bands die momenteel fucking gewild zijn zoals The 1975, die daar ook stonden, vragen niet meer dan 30 euro. Enorme bullshit.

    Hihi tnx gaat zeker wel lukken ^_^ :Y)
    en ja egt zo voor Queen betaal ik nog minder die spelen dan mis wel in ziggo dome maar alsnog het is Queen dat is egt zo optreden dat je nog maar 1x in je leven kan mee maken..
    en voor dat betaal je nog minder dan 80 euro xD


    You can't touch music but music touch you