ZaynJavaddMalik schreef:
(...)
Sound goed van het nieuwe album of niet. Bijna iedereen die vroeger enorm fan was is teleurgesteld. Gewoon omdat het totaal niet meer is wat ze geweest zijn.
Ik ben vorige week naar Hollywood undead geweest voor 15 euro. Niet heel bekend onderde normale bevolking, maar wel enorm populair bij de mensen die dat soort muziek luisteren. Our last night koste ook zoiets en de bandleden zijn daarna gewoon het podium afgeklommen om met fans te praten en op de foto te gaan. Onderanderen ik ;x niets bijbetalen. Gewoon lief en sociaal zijn en geven om je fans heet dat. Niks zakken vullen. gym class heroes en black veil brides hebben me ook ongeveer zoveel gekost. En nog wel meer, maar ik ga naar zoveel dat ik er even niet zo 1 2 3 kan opkomen welke concerten allemaal ongeveer die prijs hadden. Maar Het zijn bands die niet enorm veel in de aandacht komen, maar wel gewoon in uitverkochten zalen staan. En ik kan zeggen dat ze toch wel betere muziek maken dan tokio hotel. Of het je smaak nu is of niet.
Ah, tof! Hollywood Undead, damn, ik ben jaloers, daar was ik best lang fan van. En ja, dat soort concerten zijn vaak beter dan wat dan ook. Ga in de kerstvakantie naar Blitz Kids, die goede
muziek maken maar niet bekend zijn ondanks dat ze in het vooprogramma van All Time Low, Taking Back Sunday en New Found Glory staan/stonden, voor een tientje en daarna bier drinken met de band, dat is voor mij meer waard dan een concert van veel geld.
I had a few, got drunk on you and now I'm wasted