• Voor degene die het nog niet wisten, er komt een nieuwe tour aan! Bill heeft dit vanochtend bekend gemaakt via instagram. De data's zijn nog niet bekend maar dat zal wel over een jaar zijn. Ik ben best blij! Alleen het probleem is dat ik niet weet of ik wel mag gaan. Ik ben namelijk 17 en niemand in mijn omgeving is fan van th en alleen mag ik waarschijnlijk niet:(

    Gaan jullie naar het concert als er één in nederland komt??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Frary schreef:
    (...)

    Precies dat, en mensen die hun sound van dit album wel goed vinden hebben het geld er ook niet voor over - One Direction is nou eenmaal heel erg geliefd bij een heleboel mensen, waaronder - en dit is niet om fans te kleineren - een grote groep jonge meisjes. Het is heel iets anders dan Tokio Hotel, die enorm in de vergetelheid geraakt waren.
    En naar wat voor bands ga je voor 15 euro? Gewoon benieuwd, haha.


    Sound goed van het nieuwe album of niet. Bijna iedereen die vroeger enorm fan was is teleurgesteld. Gewoon omdat het totaal niet meer is wat ze geweest zijn.
    Ik ben vorige week naar Hollywood undead geweest voor 15 euro. Niet heel bekend onderde normale bevolking, maar wel enorm populair bij de mensen die dat soort muziek luisteren. Our last night koste ook zoiets en de bandleden zijn daarna gewoon het podium afgeklommen om met fans te praten en op de foto te gaan. Onderanderen ik ;x niets bijbetalen. Gewoon lief en sociaal zijn en geven om je fans heet dat. Niks zakken vullen. gym class heroes en black veil brides hebben me ook ongeveer zoveel gekost. En nog wel meer, maar ik ga naar zoveel dat ik er even niet zo 1 2 3 kan opkomen welke concerten allemaal ongeveer die prijs hadden. Maar Het zijn bands die niet enorm veel in de aandacht komen, maar wel gewoon in uitverkochten zalen staan. En ik kan zeggen dat ze toch wel betere muziek maken dan tokio hotel. Of het je smaak nu is of niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ZaynJavaddMalik schreef:
    (...)

    Sound goed van het nieuwe album of niet. Bijna iedereen die vroeger enorm fan was is teleurgesteld. Gewoon omdat het totaal niet meer is wat ze geweest zijn.
    Ik ben vorige week naar Hollywood undead geweest voor 15 euro. Niet heel bekend onderde normale bevolking, maar wel enorm populair bij de mensen die dat soort muziek luisteren. Our last night koste ook zoiets en de bandleden zijn daarna gewoon het podium afgeklommen om met fans te praten en op de foto te gaan. Onderanderen ik ;x niets bijbetalen. Gewoon lief en sociaal zijn en geven om je fans heet dat. Niks zakken vullen. gym class heroes en black veil brides hebben me ook ongeveer zoveel gekost. En nog wel meer, maar ik ga naar zoveel dat ik er even niet zo 1 2 3 kan opkomen welke concerten allemaal ongeveer die prijs hadden. Maar Het zijn bands die niet enorm veel in de aandacht komen, maar wel gewoon in uitverkochten zalen staan. En ik kan zeggen dat ze toch wel betere muziek maken dan tokio hotel. Of het je smaak nu is of niet.


    Ah, tof! Hollywood Undead, damn, ik ben jaloers, daar was ik best lang fan van. En ja, dat soort concerten zijn vaak beter dan wat dan ook. Ga in de kerstvakantie naar Blitz Kids, die goede muziek maken maar niet bekend zijn ondanks dat ze in het vooprogramma van All Time Low, Taking Back Sunday en New Found Glory staan/stonden, voor een tientje en daarna bier drinken met de band, dat is voor mij meer waard dan een concert van veel geld.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    (...)

    Ah, tof! Hollywood Undead, damn, ik ben jaloers, daar was ik best lang fan van. En ja, dat soort concerten zijn vaak beter dan wat dan ook. Ga in de kerstvakantie naar Blitz Kids, die goede muziek maken maar niet bekend zijn ondanks dat ze in het vooprogramma van All Time Low, Taking Back Sunday en New Found Glory staan/stonden, voor een tientje en daarna bier drinken met de band, dat is voor mij meer waard dan een concert van veel geld.


    Ik heb de dag van tevoren nog een kaarte kunnen regelen. Ik was zo blij! Helemaal omdat zoveel mensen nog kaartjes zochten en het heeft me gewoon dezelfde prijs gekost in plaats van dat hij er 70 euro voor vroeg, zoals velle anderen.
    En ze waren zo ongelofelijk tof! Tegen verwachtingen In, klonken ze echt geweldig live!
    En en en om het even af te maken heb ik de drumsok van Da Kurlzz gevangen. Na gekkebekken naar elkaar gingen trekken, gooide hij hem recht in mijn handen en moest die Fucking hard lachen toen ik hem hit paniek voor de rest onder mijn shirt verstopten ;x nee zulke concerten vind ik echt het leukst. Het zijn band die echt veel meer om hij fans geven en nog wel graag met ze op de foto's gaan en er geen 100 euro voor vragen. Our last night bedankte zelfs iedere fan die met ze op de foto ging in plaats van andersom.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Frary schreef:
    (...)

    Precies dat, en mensen die hun sound van dit album wel goed vinden hebben het geld er ook niet voor over - One Direction is nou eenmaal heel erg geliefd bij een heleboel mensen, waaronder - en dit is niet om fans te kleineren - een grote groep jonge meisjes. Het is heel iets anders dan Tokio Hotel, die enorm in de vergetelheid geraakt waren.
    En naar wat voor bands ga je voor 15 euro? Gewoon benieuwd, haha.
    ik ben 17, maar ik was 12 toen ik Tokio Hotel luisterde hoor. En ik luister sinds mijn 14é ongeveer naar One Direction. Maargoed ben in 2010 naar de Humanoid tour geweest via via ik had 3 kaartjes die eigenlijk 200 toen kostte denk ik voor 180 over kunnen nemen van een meisje dat van mijn geld toen nog rond kon komen.

    Sjeezes, ik zag het ook net van de nieuwe tour... 80 euro?! Voor band gelijk AC/DC betaal je nog niet zoveel...
    Tikkie gek als je het mij vraagt...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    MrsSheen schreef:
    (...) ik ben 17, maar ik was 12 toen ik Tokio Hotel luisterde hoor. En ik luister sinds mijn 14é ongeveer naar One Direction. Maargoed ben in 2010 naar de Humanoid tour geweest via via ik had 3 kaartjes die eigenlijk 200 toen kostte denk ik voor 180 over kunnen nemen van een meisje dat van mijn geld toen nog rond kon komen.


    Ik luisterde ook naar ze toen ik 12 was dus ik zeg in principe niks over de leeftijd van TH fans en alleen over die van een déél van 1D's fans.
    Ik vind het daarbij ook helemaal niet erg dat jij wel 60 euro hebt betaald voor een kaartje, ik zou hetzelfde doen voor een band die ik geweldig vind, ik zeg alleen dat ik voor een band die zo bijna van de aardbodem verdwenen is 80 euro voor een redelijk kleine zaal in mijn mening veel te veel is.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    (...)

    Ik luisterde ook naar ze toen ik 12 was dus ik zeg in principe niks over de leeftijd van TH fans en alleen over die van een déél van 1D's fans.
    Ik vind het daarbij ook helemaal niet erg dat jij wel 60 euro hebt betaald voor een kaartje, ik zou hetzelfde doen voor een band die ik geweldig vind, ik zeg alleen dat ik voor een band die zo bijna van de aardbodem verdwenen is 80 euro voor een redelijk kleine zaal in mijn mening veel te veel is.
    ik denk dat we elkaar niet begrijpen xD Ik heb namelijk niet betaald voor deze tour xD

    MrsSheen schreef:
    (...) ik denk dat we elkaar niet begrijpen xD Ik heb namelijk niet betaald voor deze tour xD


    Dat begrijp ik wel, want ik weet dat de Humanoid tour niet deze tour is. Ik snapte jouw reactie op mijn opmerking ook niet helemaal.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    (...)

    Serieus? Wat een afzetters. Weten we nog dat heel het internet ongeveer viel over het feit dat Sleeping with Sirens iets van 80 euro vroeg voor een foto en meet en greet en zo? Dit is echt dat in het kwadraat kwadraat.


    Dat was 65 euro, maar nog steeds duur.

    Ik kan nog altijd niet uit over die €1850,-. Ik betaald minder dan 60 euro voor een meet & greet met Falling In Reverse, djiez.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Creepers schreef:
    (...)

    Dat was 65 euro, maar nog steeds duur.

    Ik kan nog altijd niet uit over die €1850,-. Ik betaald minder dan 60 euro voor een meet & greet met Falling In Reverse, djiez.


    Ik dacht 80 euro maar 80 dollar dus waarschijnlijk. You're right.

    Het is dan wel niet een 'normale' meet 'n greet maar dan nog, inderdaad, 60 euro is wel max voor zoiets denk ik en voor minder grote bands zouden dat soort dingen gewoon gratis moeten zijn (of dat ze gewoon naar buiten komen na een show, bijvoorbeeld)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga op 18 maart naar Brussel! Het is inderdaad veel geld, maar ik weet dat als ik niet ga, ik echt spijt zal hebben.


    Life begins at the end of your comfort zone