• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit is nog altijd geen discussietopic.


    Your make-up is terrible

    Ik word een beetje pissed van Q. Misschien moet ik maar stoppen of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom nu al een zonnige, mooie vrijdag verpesten (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    And you've blown out all your candles one by one
    And you curse yourself for things you never done


    26 - 02 - '16

    Volgens mij ga ik nog twee weken lang met een big smile rondlopen. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil deze verkrekte dag overdoen. Ik ben deze dag nu al beu!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf Netflix. D: Ik druk op accepteer en doorgaan, niet op cancel. D: waarom cancel je mijn betaling dan? Ik snap niks van je!


    Your make-up is terrible

    Pf, crushes zijn irritant. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik doe echt alles fout.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, gaat lekker. Misschien moet ik het maar gewoon weer gaan negeren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen die om aandacht vragen en dan gaan klagen dat ze met rust gelaten willen worden. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    GODVER...ben ik bijna klaar met die kutopdrachten, RAAKT MIJN BESTAND BESCHADIGD...GRRRR....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ben ik de enige die het ironisch vindt dat de meest stalkerachtige song gemaakt is door een band die The Police heet? :W


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ben ik de enige die het ironisch vindt dat de meest stalkerachtige song gemaakt is door een band die The Police heet? :W


    Welke?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ugh ik haat het als ik maar gewoon doelloos moet wachten tot jullie een keer klaar zijn om te eten en als ik dan iets nuttigs wil gaan doen, dat dat niet kan, want we gaan zo eten, mij dwingend om dus maar zinloos voor mij uit te staren met een knorrende maag en niks om mijn gedachten bezig te houden. Blug rot huishouden op dit moment. En mem vraagt zich af waarom ik in Merlijns naam het huis uit wil


    Happy Birthday my Potter!