• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •




    Happy dance!

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Aaaargh. Wáárom ben ik zo moe? Waarom? Zelfs als ik godverdomme elf uur aan een stuk heel diep slaap en doorheen de dag niet veel meer doe dan met mijn hoofd op de bank liggen, ben ik dood-, maar dan ook echt doodmoe.


    Omdat je van zoveel slapen juist moe wordt, het is helemaal niet goed voor je.


    Your make-up is terrible

    Eindelijk rust.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat je van zoveel slapen juist moe wordt, het is helemaal niet goed voor je.

    Maar als ik altijd moe ben, hoe moet ik dan mezelf wakker houden en weinig slapen? ;s Maar volgens mij heb je wel gelijk, mijn biologische klok is aardig naar de knoppen de laatste tijd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Maar als ik altijd moe ben, hoe moet ik dan mezelf wakker houden en weinig slapen? ;s Maar volgens mij heb je wel gelijk, mijn biologische klok is aardig naar de knoppen de laatste tijd.


    Niet weinig, maar gewoon volgens een vast patroon. ;3 8 uur per dag is wel belangrijk.


    Your make-up is terrible

    ... En toen sms'te mijn stiefmoeder me dat het uit is tussen haar en mijn vader omdat hij vreemdgaat. Oh well, dat belooft een gezellig weekend te worden. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik moet antwoorden op dat bericht en wat ik te zien ga krijgen als ik morgen thuis aankom met de trein.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    ... En toen sms'te mijn stiefmoeder me dat het uit is tussen haar en mijn vader omdat hij vreemdgaat. Oh well, dat belooft een gezellig weekend te worden. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik moet antwoorden op dat bericht en wat ik te zien ga krijgen als ik morgen thuis aankom met de trein.


    Jeetje... Da's wel even heftig D:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Jeetje... Da's wel even heftig D:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Bat schreef:
    ... En toen sms'te mijn stiefmoeder me dat het uit is tussen haar en mijn vader omdat hij vreemdgaat. Oh well, dat belooft een gezellig weekend te worden. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik moet antwoorden op dat bericht en wat ik te zien ga krijgen als ik morgen thuis aankom met de trein.


    Ik denk dat het voor jou beter uit gaat pakken, uiteindelijk. Maar sterkte ermee!


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet wat ik wil. :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bat schreef:
    ... En toen sms'te mijn stiefmoeder me dat het uit is tussen haar en mijn vader omdat hij vreemdgaat. Oh well, dat belooft een gezellig weekend te worden. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik moet antwoorden op dat bericht en wat ik te zien ga krijgen als ik morgen thuis aankom met de trein.


    Idd heftig, maar zoals Assassin ook al zegt, lijkt het me uiteindelijk wel beter, van wat ik mij nog van jouw topics allemaal kan herinneren. Blijft natuurlijk klote, met wss een klote weekend voor de boeg.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Feline schreef:
    Damn, als ik vandaag niet vrij was geweest - had ik in deze trein gezeten...

    Gelukkig dat je daar niet in hebt gezeten!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Gelukkig dat je daar niet in hebt gezeten!


    Inderdaad D:


    26 - 02 - '16

    Thanks, nou durf ik morgen niet met de trein D:

    Maar echt gelukkig dat jij daar niet in hebt gezeten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I want to cry, really, really hard.


    wat was dit ookalweer