• Paul Higgins is niet langer de tourmanager van One Direction.
    Volgens de Britse krant Mirror liep het al langer niet goed tussen de bandleden en de man die ze in betere tijden wel eens grappend 'papa' noemden. Een ruzie rond bandlid Zayn Malik zou de aanleiding zijn voor de breuk.

    Higgins was tourbaas sinds de groep in 2010 werd geformeerd. Volgens een bron broeide er de laatste tijd wat achter de schermen. De breuk zou veroorzaakt zijn door een incident in de VS vorige week, waar de groep is om het album Four te promoten.

    De leden traden onder meer op tijdens NBC's Today Show. Malik was daar niet bij. Hij zou last hebben van zijn maag, al vroeg de presentator wel aan de andere bandleden of Malik 'soms wat gebruikt had'. Er gaan al even geruchten dat Malik de band wil verlaten. Of dat iets te maken heeft met Higgins is niet duidelijk.


    Bron: Nu.nl


    Wat vinden jullie van dit nieuws?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vreselijk!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik hoop dat het niet zo is, want Paul vind ik echt geweldig.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:23 ]


    'Darling, just hold on'

    Nee.
    Alsjeblieft niet.
    PAAAAAAUUUUUL D:
    Oke serieus, ik ben een Paulgirl, don't kill me :'d

    Die intervieuwerding is ook heerlijk aardig, jeez. Iedereen is wel eens ziek.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:25 ]


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Nee.
    Alsjeblieft niet.
    PAAAAAAUUUUUL D:
    Oke serieus, ik ben een Paulgirl, don't kill me :'d

    Die intervieuwerding is ook heerlijk aardig, jeez. Iedereen is wel eens ziek.


    Because I love him, do I need another reason?

    Is het ook op andere nieuwssites? Want nu.nl wil ook nog wel eens "echte" roddels naar buiten brengen en dan doen alsof het echt waar is.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:28 ]


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    Is het ook op andere nieuwssites? Want nu.nl wil ook nog wel eens "echte" roddels naar buiten brengen en dan doen alsof het echt waar is.


    Het staat ook ad.nl ^^

    Ik weet de laatste tijd niet zo goed meer wat ik van alle dingen rondom One Direction moet vinden.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ryess schreef:
    Is het ook op andere nieuwssites? Want nu.nl wil ook nog wel eens "echte" roddels naar buiten brengen en dan doen alsof het echt waar is.


    Hier staat het ook!


    wat was dit ookalweer

    EdwardSheeran schreef:
    (...)

    Het staat ook ad.nl ^^

    Ik weet de laatste tijd niet zo goed meer wat ik van alle dingen rondom One Direction moet vinden.


    Eens. Heel erg eens.


    wat was dit ookalweer

    EdwardSheeran schreef:
    (...)

    Het staat ook ad.nl ^^

    Ik weet de laatste tijd niet zo goed meer wat ik van alle dingen rondom One Direction moet vinden.


    Oké. Ik weet tegenwoordig niet meer wat ik wel en niet moet geloven, dus vandaar.


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    (...)

    Oké. Ik weet tegenwoordig niet meer wat ik wel en niet moet geloven, dus vandaar.


    Ik ook niet, maar iets zegt me dat we ons wel mogen voorbereiden op een eind van de band.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ik heb zo'n vermoeden dat dit hun laatste tour is. Niet alleen door deze ''breuk'', maar het is duidelijk dat de jongens letterlijk helemaal gesloopt zijn in deze vier jaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sucre schreef:
    ik heb zo'n vermoeden dat dit hun laatste tour is. Niet alleen door deze ''breuk'', maar het is duidelijk dat de jongens letterlijk helemaal gesloopt zijn in deze vier jaar.


    Als ik hun zou zijn, zou ik er ook helemaal klaar mee zijn. Ze zijn net klaar met het ene en voor mijn gevoel is er dan wel weer iets bezig is. Ze hebben gewoon nooit rust.


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Als ik hun zou zijn, zou ik er ook helemaal klaar mee zijn. Ze zijn net klaar met het ene en voor mijn gevoel is er dan wel weer iets bezig is. Ze hebben gewoon nooit rust.

    Het is niet menselijk wat hun meemaken. Ze worden helemaal uitgekauwd, tot de laatste cent die er aan ze verdient kan worden. En als hun er aan kapot gaan, maakt dat niet uit, ze pakken gewoon een nieuwe band. Zo gaat het in de muziek wereld. Echt super sneu.
    Als je ook ziet hoe ze erbij zitten tijdens die acoustic nummers van Night changes en steal my girl. Alsof ze elk moment in huilen uit kunnen barsten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sucre schreef:
    (...)
    Het is niet menselijk wat hun meemaken. Ze worden helemaal uitgekauwd, tot de laatste cent die er aan ze verdient kan worden. En als hun er aan kapot gaan, maakt dat niet uit, ze pakken gewoon een nieuwe band. Zo gaat het in de muziek wereld. Echt super sneu.
    Als je ook ziet hoe ze erbij zitten tijdens die acoustic nummers van Night changes en steal my girl. Alsof ze elk moment in huilen uit kunnen barsten.


    Louis maakte me op sommige momenten echt bang bij Night Changes, hij keek heel droog/lachend :'d


    Daarom, het boeit dat management echt geen kut wie het is, One Direction, Little Mix, The Wanted, wie dan ook, als er maar geld binnen komt. Nu is One Direction gewoon groot en trekken ze er veel te veel aan. Voor mijn gevoel is de MM-tour net afgelopen en moeten ze nu alweer denken aan de volgende. Van mij hoeven ze niet te stoppen, maar geef ze een pauze. Alsjeblieft.

    Ik vraag me daardoor echt af in hoeverre ze hier zelf nog gelukkig van worden en in hoeverre het gaat om het contract. ;/


    wat was dit ookalweer

    EdwardSheeran schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar iets zegt me dat we ons wel mogen voorbereiden op een eind van de band.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''