• Paul Higgins is niet langer de tourmanager van One Direction.
    Volgens de Britse krant Mirror liep het al langer niet goed tussen de bandleden en de man die ze in betere tijden wel eens grappend 'papa' noemden. Een ruzie rond bandlid Zayn Malik zou de aanleiding zijn voor de breuk.

    Higgins was tourbaas sinds de groep in 2010 werd geformeerd. Volgens een bron broeide er de laatste tijd wat achter de schermen. De breuk zou veroorzaakt zijn door een incident in de VS vorige week, waar de groep is om het album Four te promoten.

    De leden traden onder meer op tijdens NBC's Today Show. Malik was daar niet bij. Hij zou last hebben van zijn maag, al vroeg de presentator wel aan de andere bandleden of Malik 'soms wat gebruikt had'. Er gaan al even geruchten dat Malik de band wil verlaten. Of dat iets te maken heeft met Higgins is niet duidelijk.


    Bron: Nu.nl


    Wat vinden jullie van dit nieuws?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als dit dus echt waar is had ik het echt niet aan zien komen. Ze zullen wel goede redenen hebben. Al hoop ik wel heel erg dat dit niet het einde gaat betekenen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sucre schreef:
    (...)
    Het is niet menselijk wat hun meemaken. Ze worden helemaal uitgekauwd, tot de laatste cent die er aan ze verdient kan worden. En als hun er aan kapot gaan, maakt dat niet uit, ze pakken gewoon een nieuwe band. Zo gaat het in de muziek wereld. Echt super sneu.
    Als je ook ziet hoe ze erbij zitten tijdens die acoustic nummers van Night changes en steal my girl. Alsof ze elk moment in huilen uit kunnen barsten.


    Je weet dat ik me hier voor de volle honderd procent bij aan sluit. En sowieso hebben ze de volgende band al in het zicht, want 5 Seconds Of Summer word de volgende band die ze in poppen zonder leven gaan veranderen. Die moeten als het ware de plek van One Direction overnemen, om vervolgens het geld in het laatje te brengen.


    Ik las net trouwens ook ergens dat Liam bekend heeft gemaakt dat er wel een nieuw album gaat komen, maar ik geloof er vrij weinig van. Mede doordat Louis pas zei dat de kans groter was dat er geen album meer kwam dan wel.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik hoop wel dat hun tour nog gewoon door gaat, en niet gecanceld gaat worden hierdoor... Want dat zou ik echt heel jammer vinden :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij night Changes zien ze er inderdaad allemaal uit alsof ze elk moment kunnen 'breken.' Vooral Harry en Louis. Hun ogen en Harry keek de hele tijd zo verdrietig voor zich uit. Het zou me niets meer verbazen. Wel zou ik het heel erg jammer vinden en ik ben blij, dat ondanks al het commentaar wat ik om me heen kreeg, ik hun live heb gezien.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hè verdorie, wat vervelend nou..


    :)

    EdwardSheeran schreef:
    (...)

    Je weet dat ik me hier voor de volle honderd procent bij aan sluit. En sowieso hebben ze de volgende band al in het zicht, want 5 Seconds Of Summer word de volgende band die ze in poppen zonder leven gaan veranderen. Die moeten als het ware de plek van One Direction overnemen, om vervolgens het geld in het laatje te brengen.


    Ik las net trouwens ook ergens dat Liam bekend heeft gemaakt dat er wel een nieuw album gaat komen, maar ik geloof er vrij weinig van. Mede doordat Louis pas zei dat de kans groter was dat er geen album meer kwam dan wel.


    Nog een album? Hoe leuk ik de muziek kan vinden, alsjeblieft niet... Denk aan jullie gezondheid jongens D:


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Louis maakte me op sommige momenten echt bang bij Night Changes, hij keek heel droog/lachend :'d


    Daarom, het boeit dat management echt geen kut wie het is, One Direction, Little Mix, The Wanted, wie dan ook, als er maar geld binnen komt. Nu is One Direction gewoon groot en trekken ze er veel te veel aan. Voor mijn gevoel is de MM-tour net afgelopen en moeten ze nu alweer denken aan de volgende. Van mij hoeven ze niet te stoppen, maar geef ze een pauze. Alsjeblieft.

    Ik vraag me daardoor echt af in hoeverre ze hier zelf nog gelukkig van worden en in hoeverre het gaat om het contract. ;/


    hahaa dat viel mij ook op. echt die rare glimlach terwijl die doelloos voor zich uitkeek.

    Bij jimmy kimmel zijden ze dat ze Four zelfs tijdens de tour hebben opgenomen. Moet je nagaan. Ze hebben niet eens tijd om een keer rustig adem te halen of er word al van alle kanten aan ze getrokken. Nu zijn ze klaar met hun tour en is er een nieuw album uit. Nu zou je denken dat ze even rust hebben, maar zelfs nu moeten ze nog van alles doen en overal heen. Ze worden gebruikt als trekpop en het is binnen nu en snel dat ze kapot getrokken worden.
    Tijdens hun concert hier, waren de enige die het echt naar hun zin leken te hebben Harry en Liam. En ik denk dat het deze nieuwe tour niet anders zou zijn, behalve dat Harry en Liam er net zo min meer vrolijk bij staan.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Nog een album? Hoe leuk ik de muziek kan vinden, alsjeblieft niet... Denk aan jullie gezondheid jongens D:


    Dat was ook mijn gedachten inderdaad, maar ik zie het meerdere keren voorbij komen, net als dat ze een contract voor twee albums hadden getekend. Iets wat inhoud dat er nog eentje zou moeten verschijnen.
    Nou, heel veel succes als de jongens tegen gaat werken. Sowieso als er eentje al zegt dat er geen album meer komt en nog een ander die waarschijnlijk de helft van de tijd afwezig is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sucre schreef:
    (...)

    hahaa dat viel mij ook op. echt die rare glimlach terwijl die doelloos voor zich uitkeek.

    Bij jimmy kimmel zijden ze dat ze Four zelfs tijdens de tour hebben opgenomen. Moet je nagaan. Ze hebben niet eens tijd om een keer rustig adem te halen of er word al van alle kanten aan ze getrokken. Nu zijn ze klaar met hun tour en is er een nieuw album uit. Nu zou je denken dat ze even rust hebben, maar zelfs nu moeten ze nog van alles doen en overal heen. Ze worden gebruikt als trekpop en het is binnen nu en snel dat ze kapot getrokken worden.
    Tijdens hun concert hier, waren de enige die het echt naar hun zin leken te hebben Harry en Liam. En ik denk dat het deze nieuwe tour niet anders zou zijn, behalve dat Harry en Liam er net zo min meer vrolijk bij staan.


    Ik dacht hij high of zo was, maar ik heb nog nooit stonede mensen gezien, so idk. :'D

    Een. Album. Tijdens. Een. Toer.
    Jezus, want ja, optreden, repeteren, reizen en zo is niet vermoeiend genoeg. Ik begrijp het gewoon als ze er geen zin meer in hebben op deze manier, sorry maar je word er toch ongelukkig van? Je bent alleen maar bezig met werken en ze krijgen niet eens meer de tijd om adem te halen.
    Ik ben niet geweest, maar ik heb wel gehoord inderdaad dat Louis en Zayn het niet heel erg naar hun zin hadden, wat ik ook begrijp. En ik ben gewoon bijna zeker dat al het leuke en enthousiaste van de vorige touren gewoon weggaat en ze daar maar staan omdat het moet.


    wat was dit ookalweer

    EdwardSheeran schreef:
    (...)

    Dat was ook mijn gedachten inderdaad, maar ik zie het meerdere keren voorbij komen, net als dat ze een contract voor twee albums hadden getekend. Iets wat inhoud dat er nog eentje zou moeten verschijnen.
    Nou, heel veel succes als de jongens tegen gaat werken. Sowieso als er eentje al zegt dat er geen album meer komt en nog een ander die waarschijnlijk de helft van de tijd afwezig is.


    Nog een? Ik vond Four wel een mooi einde eigenlijk. Mochten ze het zo leuk vinden nemen ze lekker een pauze en kijken ze wel of ze terugkomen.
    Ik denk dat Zayn het zeker niet meer doen, al heb ik ook al wat gezeur gehoord van Louis. Hmm..


    wat was dit ookalweer

    Ik ben geen fan van One Direction, maar dit doet mijn respect voor hen toch wel stijgen, dat ze zo snel en hard blijven werken aan albums én optredens geven. Het zal me inderdaad niet erg verbazen als ze er binnenkort mee kappen en ze vervangen worden door 5 Seconds of Summer. Lijkt me enorm hard, die muziekwereld.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil stiekem heel hard lachen nu.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Drown schreef:
    Ik wil stiekem heel hard lachen nu.


    Pas op Bell, ik ben omw :3
    Nee grapje, meningsuiting.


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Pas op Bell, ik ben omw :3
    Nee grapje, meningsuiting.

    Oh god, dat wordt rennen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Bat schreef:
    Ik ben geen fan van One Direction, maar dit doet mijn respect voor hen toch wel stijgen, dat ze zo snel en hard blijven werken aan albums én optredens geven. Het zal me inderdaad niet erg verbazen als ze er binnenkort mee kappen en ze vervangen worden door 5 Seconds of Summer. Lijkt me enorm hard, die muziekwereld.


    En na 5SOS komt er weer wel een andere band en daarna weer een andere band. Ik zou niet in de muziekwereld willen leven.


    "Ignite, my love. Ignite."