• Paul Higgins is niet langer de tourmanager van One Direction.
    Volgens de Britse krant Mirror liep het al langer niet goed tussen de bandleden en de man die ze in betere tijden wel eens grappend 'papa' noemden. Een ruzie rond bandlid Zayn Malik zou de aanleiding zijn voor de breuk.

    Higgins was tourbaas sinds de groep in 2010 werd geformeerd. Volgens een bron broeide er de laatste tijd wat achter de schermen. De breuk zou veroorzaakt zijn door een incident in de VS vorige week, waar de groep is om het album Four te promoten.

    De leden traden onder meer op tijdens NBC's Today Show. Malik was daar niet bij. Hij zou last hebben van zijn maag, al vroeg de presentator wel aan de andere bandleden of Malik 'soms wat gebruikt had'. Er gaan al even geruchten dat Malik de band wil verlaten. Of dat iets te maken heeft met Higgins is niet duidelijk.


    Bron: Nu.nl


    Wat vinden jullie van dit nieuws?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 17:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Ik dacht hij high of zo was, maar ik heb nog nooit stonede mensen gezien, so idk. :'D

    Een. Album. Tijdens. Een. Toer.
    Jezus, want ja, optreden, repeteren, reizen en zo is niet vermoeiend genoeg. Ik begrijp het gewoon als ze er geen zin meer in hebben op deze manier, sorry maar je word er toch ongelukkig van? Je bent alleen maar bezig met werken en ze krijgen niet eens meer de tijd om adem te halen.
    Ik ben niet geweest, maar ik heb wel gehoord inderdaad dat Louis en Zayn het niet heel erg naar hun zin hadden, wat ik ook begrijp. En ik ben gewoon bijna zeker dat al het leuke en enthousiaste van de vorige touren gewoon weggaat en ze daar maar staan omdat het moet.


    Hahaha, nee volgens mij was hij niet stoned. Tenminste, ik heb genoeg stonede mensen gezien en dat ziet er toch wel wat anders uit. Volgens mij zit hij gewoon in een hele andere wereld. Of hij geniet er toch wel van.

    Opgevenmoment is het gewoon klaar denk ik. Als je altijd maar zo druk ben, komt er een moment dat het klaar is en ik heb zo'n vermoeden dat, dat moment aan het aanbreken is.
    En ik wil, we stonden praktisch vooraan, dus heb het allemaal goed mee kunnen krijgen. Harry en Liam waren super leuk met het publiek bezig enzo, maar de rest was super afwezig. Hellemaal Zayn en Louis. Niall huppelde er een beetje tussendoor, tot die een schoen tegen zijn knie aankreeg. Toen was het voor hem ook helemaal klaar. Je kreeg gewoon spontaan medelijden met ze.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Creepers schreef:
    Ik wil stiekem heel hard huilen nu.

    En boven alles wat ze moeten doen, krijgen zij ook nog haat en commentaar en als ze heel even rust hebben, staat er wel weer een groep paparazzi om hen heen. Dat ze vroeg of laat zouden breken, is meer dan logisch want vier tours in vijf jaar en vier albums in twee jaar is gewoon veel te veel.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Euhm... ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet reageren hierop...


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Euhm... ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet reageren hierop...

    Ik ook niet...


    -