• Ik weet het alweer een zeiktopic. Maar ik ben aan het einde van mijn latijn. Zoals jullie weten heb ik mijn relatie verbroken. Ondanks dat staat hij hier zeker 5 x per dag voor de deur. Maar ik Maak niet open. Hij stalkt mijn beste vriendin om te weten te komen waar ik ben. Het ergste is dat ik zelf niet eens weet wat ik wil. Ik woon op een woongroep en kom alleen in de weekenden thuis. (Dus zaterdag en vrijdag) . Nu stuurde mijn moeder me net eens sms. Dat mijn liefste oom een hartaanval heeft gehad en aan de hartbewaking ligt. En ik kan er niet naartoe. Ik weet dat jullie nu denken 'heb je geen vrienden'? Om daar heel kort over te zijn nee. Behalve mijn beste en enige vriendin dan. En ik wil haar er niet steeds mee lastig vallen. En een meisje dat in Wastingston woont. Ik voel me zo eenzaam. Ik heb echt het gevoel dat ik een Nul ben.

    Zeg tegen hem dat hij moet stoppen met stalken. :'d


    wat was dit ookalweer

    wanhopigmeisje schreef:
    Ik weet het alweer een zeiktopic. Maar ik ben aan het einde van mijn latijn. Zoals jullie weten heb ik mijn relatie verbroken. Ondanks dat staat hij hier zeker 5 x per dag voor de deur. Maar ik Maak niet open. Hij stalkt mijn beste vriendin om te weten te komen waar ik ben. Het ergste is dat ik zelf niet eens weet wat ik wil. Ik woon op een woongroep en kom alleen in de weekenden thuis. (Dus zaterdag en vrijdag) . Nu stuurde mijn moeder me net eens sms. Dat mijn liefste oom een hartaanval heeft gehad en aan de hartbewaking ligt. En ik kan er niet naartoe. Ik weet dat jullie nu denken 'heb je geen vrienden'? Om daar heel kort over te zijn nee. Behalve mijn beste en enige vriendin dan. En ik wil haar er niet steeds mee lastig vallen. En een meisje dat in Wastingston woont. Ik voel me zo eenzaam. Ik heb echt het gevoel dat ik een Nul ben.


    En wat wil je dat wij doen...?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vergilius schreef:
    (...)

    En wat wil je dat wij doen...?


    Woesj. Ook mee eens.
    Dayum, ben jij Hale? Ik voel iets Haligs? :x


    wat was dit ookalweer

    Zo hé, dan heb je wel echt een rotleven.

    Beter pak je de volgende keer dat hij voor je deur staat een bus deo, doe open en spuit de fles leeg in zijn gezicht. Zal hem wel leren.


    :)

    Woon je in meerdijk? Kom ik ff gezellig langs mijn neef Lucas Sanders ff opzoeken kom ik ook ff een bakkie doen bij je.

    MrsSheen schreef:
    Woon je in meerdijk? Kom ik ff gezellig langs mijn neef Lucas Sanders ff opzoeken kom ik ook ff een bakkie doen bij je.


    Neem je Tim ook mee? Dan ben ik namelijk omw!


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Neem je Tim ook mee? Dan ben ik namelijk omw!
    Tuurlijk Tim gaat altijd met me mee joh!

    De topicmaakster is een gebande user en mag helemaal niet op Quizlet komen, vandaar dat hier een slotje op wordt gezet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."