• Allerliefste Q’ers,

    Na lang nadenken en gepraat te hebben met een aantal mede Q’ers, ben ik tot de conclusie gekomen er vanuit meerdere hoeken interesse was voor een 5 Seconds Of Summer meeting. Iets wat nu dan ook echt geregeld gaat worden.
    Alhoewel het onderwerp One Direction ook een klein beetje aan de praat kwam, dus het op het laatste moment toch een combinatie meeting is geworden. Dit omdat de twee fandoms vrij dicht bij elkaar liggen, dus het niet zo snel een probleem zal worden.
    Ik ben dan ook heel erg benieuwd of meer mensen zich bij ons aan zullen sluiten, omdat zij met dezelfde gedachten zitten. c;


    Informatie:

    Wanneer:
    De meeting gaat sowieso plaatsvinden in een weekend in januari. De exacte datum is zondag 25 januari.

    Waar:
    Utrecht Centraal. Het verzamelpunt zal de grote Starbucks zijn.

    Hoe laat:
    We verzamelen rond half een.

    Wat:
    Ik heb nog geen concreet voorstel voor wat we kunnen gaan doen, dus als iemand leuke ideeën heeft mag diegene me altijd bericht sturen. Maar sowieso valt met een groep fans altijd wel wat te beleven en zullen we ons zeker niet vervelen.

    Extra:
    Een band meeting is niet compleet zonder de bandspullen. Heb je een bandshirt? Trek het aan. Heb je een bandana? Neem ''m mee. Bij deze meeting is echt alles welkom wat ook maar bij de groepen past.


    Wie komen er:

    Zeker:

    Naomi - LarrehStylinson - 16
    Quinty - TommoxLou - 17
    Iris - Aidan -16
    Jo-Anne - Mashtonx
    Savitri - Lilu_93
    Tamara - X_justme
    Isabella
    Melissa

    Misschien:

    Lieke - IRVVIN - 18
    Jessie - Somniatis
    Lotte - MrsBrittain
    Lisa - Lukeisapinguin1
    Elle - ZaynJavaddMalik - 19
    Sterre - Meteora - 15
    Tamara - Stylinsexual - 13
    Tialda - Scribe - 19
    Chey - LRHEMMlNGS - 16
    Floor - Forman - 13
    Lieke - Hennig - 17
    Lucy - MichaelsBooty
    Julia - Anatidaephobia - 14
    Soraya - iheartcalum
    Meike - HopeNow - 13
    Coosje - Chuckles



    Stuur vooral een link door naar mensen die geïnteresseerd kunnen zijn c:


    Oké, iedereen die in de whatsapp groep wilt: Stuur even je nummer in een pb.
    En heb ik je nummer al: zeg dan even dat je erbij wilt.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 11:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zet mij ook maar op misschien! (:
    Chey, 16 (flower)


    Life's too short to be organized.

    Jullie staan allemaal op de lijst c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga het no even thuis overleggen, misschien sleep ik een vriendin mee, maar houd me voorlopig maar op de "misschien"-lijst!

    (Ik ben trouwens 14, maar tegen de tijd van de meeting 15 geheheh)
    Xx


    Thanks for the journey.

    Meteora schreef:
    Ik ga het no even thuis overleggen, misschien sleep ik een vriendin mee, maar houd me voorlopig maar op de "misschien"-lijst!

    (Ik ben trouwens 14, maar tegen de tijd van de meeting 15 geheheh)
    Xx


    Zorg maar dat je iemand mee kan slepen, haha. ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    De poll staat ook online -> Klik, dus allemaal stemmen en een reactie achterlaten c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het maakte mij niet zoveel uit, ik kan alleen nooit op een zaterdag, want dan moet ik gewoon werken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sucre schreef:
    Het maakte mij niet zoveel uit, ik kan alleen nooit op een zaterdag, want dan moet ik gewoon werken.


    Mijn voorkeur zou zelf ook uitgaan naar een zondag aangezien ik gewoon moet werken, maar heb voor de zekerheid ook gewoon de zaterdagen erbij gezet. Gewoon om te kijken wat beter uitkomt, al hoorde ik meerdere ook over een zondag ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zal pas stemmen als ik het bijna zeker weet, haha, maar mijn voorkeur is dan wel zaterdag. Omdat ik anders moeilijk een smoesje kan bedenken :'D of de winkels moeten op zondag open zijn ;/


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Ik zal pas stemmen als ik het bijna zeker weet, haha, maar mijn voorkeur is dan wel zaterdag. Omdat ik anders moeilijk een smoesje kan bedenken :'D of de winkels moeten op zondag open zijn ;/


    Kan je niet zeggen dat je gewoon met een paar vrienden afspreekt? Dan laat je onbekenden weg, haha.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    EdwardSheeran schreef:
    (...)

    Kan je niet zeggen dat je gewoon met een paar vrienden afspreekt? Dan laat je onbekenden weg, haha.


    Mijn moeder vind dat -dat gewoon bij iemand thuis moet kunnen en de vriendin waar ik normaal mee chill in Utrecht en ik hebben... Ruzie :'d
    Ik smeek het wel aan mijn beste vriendin, die 1D kut vind naast Zayn, maar 5SOS wel oke. Hehe. :3


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    (...)

    Mijn moeder vind dat -dat gewoon bij iemand thuis moet kunnen en de vriendin waar ik normaal mee chill in Utrecht en ik hebben... Ruzie :'d
    Ik smeek het wel aan mijn beste vriendin, die 1D kut vind naast Zayn, maar 5SOS wel oke. Hehe. :3


    Doe dat, want je moet ook gezellig komen :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    EdwardSheeran schreef:
    (...)

    Doe dat, want je moet ook gezellig komen :Y)


    Ik denk dat ze het wel doet, hehe, everyone luffs meeeee.
    Nee oke, chocola, lief aankijken en beloven niet te hard te gillen word m wel.


    wat was dit ookalweer

    Zet mij maar op misschien. Ik woon in Utrecht, dus dat gaat makkelijk. Ik heb twee vriendinnen die ook fan zijn van 5sos. Dan ga ik wel met hen en zeg tegen mijn ouders dat ik met hen ga shoppen, want naar zo'n meeting mag ik zeker weten niet.
    Ik heet trouwens Floor en ben 13 jaar. c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Zet me maar op misschien :)

    Aidan - Iris - 16


    Firm believer of all that is magic

    Ik voel me oud. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''