• Zijn er mensen die in Leuven studeren en eens willen meeten? Gewoon eens iets gaan drinken, en wat kletsen?
    Meld je hier aan en dan kunnen we eens een datum vast leggen. Laat dus ook weten wanneer je beschikbaar bent.

    Mensen die komen + datum:
    EDIT
    Altijd na 20u.
    Voorstellen:
    Maandag 9/02
    Woensdag 11/02
    Donderdag 12/02
    Maandag 16/02 => Momentele voorkeur
    Dinsdag 17/02
    Woensdag 18/02
    Maandag 23/02
    Dinsdag 24/02
    Woensdag 25/02
    Donderdag 26/02

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 19:27 ]

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jep. Op de 200 ofwel campus III

    Nice, ik loop daar ook ergens rond :p

    Als er al voorstellen zijn voor een datum?

    Ik studeer ook in Leuven (en nog een vriendin die hier zit ook trouwens), ik zou wel willen eventueel maar sowieso voor mij ten vroegste pas na de examens en alles ;3


    effort never betrays you

    Galecki schreef:
    Ik studeer ook in Leuven (en nog een vriendin die hier zit ook trouwens), ik zou wel willen eventueel maar sowieso voor mij ten vroegste pas na de examens en alles ;3

    Wel ik denk dat dat een goed idee is, want ik heb ook nog super veel werk.

    Ik studeer in Leuven, het zou dus zeer leuk zijn, al pendel ik gewoon van thuis naar school en terug.

    Ha, ik woon in Leuven ^^ En nu studeer ik er ook psychologie (:
    Ik wil graag komen!


    Mhm?

    Ik woon niet in Leuven en ik studeer er niet maar ik wil wel eens afspreken met Q'ers. Of gaan jullie de hele tijd over school praten? Want dat ben ik na 4 jaar verder te studeren nu wel beu ;)
    En Japanologie Ellen? Cool. Mijn beste vriendin heeft dat ook gestudeerd en zit nu voor een jaar in Japan :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik kom ook wel. (:
    Doen jullie het na de lesvrije week? Of hebben jullie al iets gedaan ondertussen? (:
    (waarschijnlijk niet, aan het topic te zien)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee we hebben nog niets gedaan, maar na de lekvrije week is een goed idee :)

    Voorstel voor een datum? (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Voorstel voor een datum? (:

    Ergens in de eerste week na de lekvrije week?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ergens in de eerste week na de lekvrije week?


    Dat klinkt goed, maar best op een avond.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat klinkt goed, maar best op een avond.


    Tot hoe laat heeft iedereen zowat les? (:

    Als het mogelijk zou zijn, liefst niet op donderdagavond, ik heb geen les op vrijdag in het tweede trimester dus ga donderdagavond al door naar huis, en ik zou er graag bij kunnen zijn. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Tot hoe laat heeft iedereen zowat les? (:

    Als het mogelijk zou zijn, liefst niet op donderdagavond, ik heb geen les op vrijdag in het tweede trimester dus ga donderdagavond al door naar huis, en ik zou er graag bij kunnen zijn. (:


    Ik heb laat op de middag nog les, zo tot zes a zeven uur.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik heb laat op de middag nog les, zo tot zes a zeven uur.


    Ik één keer tot 18u en anders niet daarna. Misschien 20u? Maar een voorstel. KU geeft soms wel tot 20u of 21 uur les. Ik weet niet hoe het op de KH is, een vriendin van mij heeft ook behoorlijk late uren soms.
    Iemand een bezwaar tegen 20 uur?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 9:27 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.