• Zijn er mensen die in Leuven studeren en eens willen meeten? Gewoon eens iets gaan drinken, en wat kletsen?
    Meld je hier aan en dan kunnen we eens een datum vast leggen. Laat dus ook weten wanneer je beschikbaar bent.

    Mensen die komen + datum:
    EDIT
    Altijd na 20u.
    Voorstellen:
    Maandag 9/02
    Woensdag 11/02
    Donderdag 12/02
    Maandag 16/02 => Momentele voorkeur
    Dinsdag 17/02
    Woensdag 18/02
    Maandag 23/02
    Dinsdag 24/02
    Woensdag 25/02
    Donderdag 26/02

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 19:27 ]

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik één keer tot 18u en anders niet daarna. Misschien 20u? Maar een voorstel. KU geeft soms wel tot 20u of 21 uur les. Ik weet niet hoe het op de KH is, een vriendin van mij heeft ook behoorlijk late uren soms.
    Iemand een bezwaar tegen 20 uur?

    20 uur klinkt goed :)

    Alloveryou schreef:
    (...)
    20 uur klinkt goed :)


    Dit. Waarschijnlijk, moet nog even checken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is goed. Komen er eigenlijk nog mensen? (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Drop hieronder of je kan of niet en waar je het liefst iets wil gaan drinken?

    Dinsdag kan ik pas na acht uur, woensdag de hele avond, donderdag na acht en vrijdag niet. De week erna kan ik maandagavond, misschien dinsdag en als ik dan kan, pas na acht uur, woensdag misschien, donderdag na acht.
    Dus eigenlijk iedere avond wel, op een paar avonden na, het liefst na acht uur. 's Middags kan ik nauwelijks. Dus stel maar een aantal data voor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Dinsdag kan ik pas na acht uur, woensdag de hele avond, donderdag na acht en vrijdag niet. De week erna kan ik maandagavond, misschien dinsdag en als ik dan kan, pas na acht uur, woensdag misschien, donderdag na acht.
    Dus eigenlijk iedere avond wel, op een paar avonden na, het liefst na acht uur. 's Middags kan ik nauwelijks. Dus stel maar een aantal data voor.


    Wat dacht je van volgende week maandagavond?
    Ik zit momenteel ziek thuis... En op donderdagavonden kan ik nooit.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Wat dacht je van volgende week maandagavond?
    Ik zit momenteel ziek thuis... En op donderdagavonden kan ik nooit.


    Voor zover ik weet wel. Dan is carnaval, maar ik ga of zondag of dinsdag misschien, maar maandag ben ik sowieso op kot.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @Alloveryou, kan de datum uit de edit nog gewijzigd worden? (:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 17:54 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    @Alloveryou, kan de datum uit de edit nog gewijzigd worden? (:

    Tuurlijk kan dat.

    Ik zou ook kunnen komen als de meeting in de krokusvakantie is, ik kom voor de openlessenweek ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik zou ook kunnen komen als de meeting in de krokusvakantie is, ik kom voor de openlessenweek ^^


    Oh, dat is gezellig. (:
    Wanneer valt de krokusvakantie dit jaar? Ik wil het best uitstellen, zodat jij er ook bij kunt zijn!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Oh, dat is gezellig. (:
    Wanneer valt de krokusvakantie dit jaar? Ik wil het best uitstellen, zodat jij er ook bij kunt zijn!


    Van 16/02 tot 22/02 ^^ en ik ben er maandag (16/02) , dinsdag (17), woensdag en donderdag :3 echt super lief van je!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 18:24 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Van 16/02 tot 22/02 ^^ en ik ben er maandag (16/02) , dinsdag (17), woensdag en donderdag :3 echt super lief van je!


    Dan kunnen we misschien voorlopig op 16/02 blijven, tot nu toe kan iedereen dan. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Dan kunnen we misschien voorlopig op 16/02 blijven, tot nu toe kan iedereen dan. (:

    Ja klinkt goed :)

    Normaal kom ik maandagavond pas laat in Leuven aan (omdat ik dinsdag pas les heb), maar ik wil wel een keertje wat eerder komen, dus voor mij is 16/02 goed ^^


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.